خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری از بزرگترین مجموعه ورزشی در شهرستان عسلویه

کد خبر : ۱۴۵۰۴۴

جهت ساخت این مجموعه ورزشی که دارای سکوی تماشاچی و شبکه برق روشنایی است ۲۱.۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور استاندار بوشهر از بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی در نخل تقی شهرستان عسلویه بهره‌برداری شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، در مراسمی از مجموعه ورزشی نخل تقی با حضور استاندار بوشهر و مسئولان شهرستان عسلویه و اهالی نخل تقی بهره‌برداری شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در این مراسم با بیان اینکه مجموعه ورزشی نخل تقی دارای تجهیزات مدرن ورزشی است اظهار کرد: این مجموعه ورزشی که دارای سکوی تماشاچی و شبکه برق روشنایی است ۲۱.۵ میلیارد ریال صرف ساخت آن شده است.
رضا جمشیدی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۱۱ میلیارد ریال از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه هزینه شده است گفت: این مجموعه ورزشی دارای چمن مصنوعی، سکوی تماشاچی، محوطه‌سازی و ۴ دکل روشنایی است.
استاندار بوشهر نیز با قدردانی ازتلاش مسئولان در تامین امکانات زیرساختی مردم تصریح کرد: مردم عسلویه میزبان شایسته‌ای برای صنعت نفت هستند و باید امکانات برای مردم این منطقه بیش از پیش افزایش یابد.
مصطفی سالاری با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: فردا تمامی مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر پاسخ محکمی به دشمنان انقلاب اسلامی می‌دهند.
رئیس شورای اسلامی شهر نخل تقی نیزبا قدردانی از تلاش مسئولان خواستار تکمیل کتابخانه عمومی، و دبیرستان این شهر شد.
بویندی نجفی به مشکل آب شرب این منطقه پرداخت و گفت: مشکل آب شرب این شهر لاینحل مانده است و تنها نقطه‌ای است که آب شرب بهداشتی ندارد.
استاندار بوشهر با تاکید بر حل مشکلات مردم این شهر تصریح کرد: مشکل آبرسانی نخل تقی در دستور کار است و بزودی عملیاتی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز