خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر خبر داد:

بهره برداری از ۲۱ طرح ساماندهی گلزار شهدا در استان بوشهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۳۲

همراه با بهره برداری از ساماندهی گلزار شهدای بهرام آباد همزمان از طرح ساماندهی ۲۱ گلزار شهدای استان بوشهر بهره برداری شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: با بهره برداری از ساماندهی گلزار شهدای بهرام آباد همزمان از طرح ساماندهی ۲۱ گلزار شهد‌ای استان بوشهر بهره برداری شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، محمد حاجی‌زاده در آیین طرح بهره برداری از طرح ساماندهی گلزار شهدای روستای بهرام آباد دشتستان با حضور استاندار بوشهر اظهار کرد: در استان بوشهر ۲۰۹ گلزار شهدا با یکهزار و ۹۶۱ مزار شهید قرار دارد که تاکنون ۱۵۳ گلزار ساماندهی شده است.
وی با بیان اینکه ۵ گلزار شهدا در حال ساماندهی است افزود: در این ۵ گلزار که در روستاهای استان بوشهر قرار دارد ۴۱ مزار قرار دارد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر از ساماندهی ۳۶ گلزار شهید در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۳۶ گلزار شهدای روستاهای استان بوشهر با ۱۰۵ مزار به زودی ساماندهی خواهد شد.
وی تاکید کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۵ گلزار شهید با ۲۰ مزار عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
وی افزود: گلزار شهدای روستای بهرام آباد دشتستان با ۱۱ مزار امروز با حضور استاندار بوشهر به بهره برداری رسید که برای اجرای این طرح یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در مدت دو سال سرمایه گذاری شده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با بیان اینکه همگام با افتتاح طرح ساماندهی گلزار شهدای روستای بهرام آباد از ۲۰ گلزار شهدای دیگر بهره برداری شد گفت: این گلزارهای شهدا در شهرستان‌های تنگستان، دشتستان، دشتی، کنگان و گناوه قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز