خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۲ پروژه در دانشکده کشاورزی دشتستان

کد خبر : ۱۴۳۴۳۱

در آیینی خوابگاه پسران ابوالفضل(ع) و مسجد دانشکده کشاورزی دشتستان با اعتباری بیش از ۱۸.۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

در آیینی با حضور استاندار بوشهر، خوابگاه پسران و مسجد دانشکده کشاورزی برازجان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، استاندار بوشهر در این آیین با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و معمار کبیر انقلاب و با تبریک دهه فجر اظهار داشت: دانشگاه‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی نقشی بی‌نظیر داشتند و در تداوم انقلاب نیز نقش دانشجویان و دانشگاه‌ها پررنگ است.

مصطفی سالاری افزود: دانشجویان محور اساسی فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی هستند و تقویت این قشر امری لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه دولت به واکنش‌ها و نقادی‌های دانشجویان پاسخ می‌دهد خاطرنشان کرد: نگاه دولت به دانشجویان نگاهی ویژه است و برای توسعه کشور باید از نظرات دانشجویان که مبنای علمی دارد استفاده حداکثری کنیم.

استاندار بوشهر یادآور شد: توقع این است که دانشجویان و دانشگاه‌ها در تمام حوزه‌ها و عرصه‌ها و در تمام ابعاد توسعه ایفای نقش کنند.

سالاری بیان کرد: دانشجویان با ارائه پیشنهادات سازنده و حضور در کارگروه‌ها می‌توانند در توسعه استان نقش‌آفرین باشند و باید فکر و اندیشه دانشگاهیان به برنامه تبدیل شود تا مسیر توسعه استان هموار‌تر شود.

وی ابراز داشت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که آثار تفکر و اندیشه دانشگاهیان را در تمام حوزه‌ها ببینیم و از اندیشه این قشر استفاده کنیم.

استاندار بوشهر افزود: دانشجویان خلاق و مبتکر هستند و جامعه امروز به خلاقیت و ابتکار نیاز دارد تا از روزمرگی فاصله بگیریم.

سالاری گفت: تمام دانشجویان و اساتید و انجمن‌های حرفه‌ای در دانشگاه‌ها می‌توانند در مسیر توسعه استان ایفای نقش کنند.

در این آیین خوابگاه پسران ابوالفضل(ع) و مسجد دانشکده کشاورزی دشتستان با اعتباری بیش از ۱۸.۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز