خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر:

بزرگراه بوشهر – دیربا همکاری وزارت نفت تکمیل می‌شود

کد خبر : ۱۴۲۲۰۳

خدماتی که در روستاهای و شهرهای تنگستان انجام شده است حائز اهمیت است ولی این خدمات باید توسعه و تسریع یابد تا مردم از خدمات دولت بیشتر بهره‌مند شوند.

استاندار بوشهر گفت: طرح بزرگراه ساحلی بوشهر - دیر که مدت ۱.۵ سال اجرای به کندی انجام می‌شد با همکاری وزارت نفت تسریع می‌یابد و تکمیل می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، مصطفی سالاری در مراسم آغاز عملیات طرح راهسازی روستای چاه‌پیر - بنه‌گز در شهرستان تنگستان با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در طرح‌های عمرانی در تنگستان اظهار کرد: خدماتی که در روستاهای و شهرهای تنگستان شده است حائز اهمیت است ولی این خدمات باید توسعه و تسریع یابد تا مردم از خدمات دولت بیشتر بهره‌مند شوند.
وی با بیان اینکه خدمات به روستائیان توسعه می‌یابد گفت: بیشتر جمعیت شهرستان تنگستان ساکن روستا‌ها هستند ازاین نظر رفع محرومیت و برطرف کردن نیازمندیهای مشکلات عمران روستایی در این شهرستان در اولویت است.
سالاری با بیان اینکه طرح راهسازی بزرگراه بوشهر - دیر بخش اعظمی از آن در منطقه تنگستان قرار دارد گفت: با هماهنگی که با وزیر نفت و دست‌اندرکاران طرح‌های عمرانی این وزارتخانه به‌عمل آمده بزرگراه بوشهر – دیر که ۱.۵سال روند اجرایی آن به کندی به پیش می‌رفت امسال تسریع می‌یابد و تکمیل می‌شود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر هم با اشاره به اغاز اجرای عملیات طرح راهسازی روستای چاه‌پیر - بنه‌گز در تنگستان گفت: این مسیر ۱۱ کیلومتر است که ۴ کیلومتر آن اسفالت شده است و۷ کیلومتر دیگر نیز بزودی تکمیل می‌شود.
علیرضا صفایی با بیان اینکه اجرای این طرح ۳۲ میلیارد ریال اعتبار دارد تصریح کرد: با اتمام این طرح فاصله روستای چاه‌پیر و مراکز جمعیتی اطراف آن به مرکز استان بوشهر ۱۰ کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز