خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر:

کمیته امداد براساس نیازسنجی به زلزله‌زدگان دشتستان خدمات می‌دهد

کد خبر : ۱۳۲۷۰۳

براساس برنامه نیازسنجی تعداد ۱۴۹ واحد از منازل مددجویی، ۱۱فضای نگهداری دام، ۷۸سرویس بهداشتی، ۳۶آشپزخانه مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در مناطق زلزله زده دشتستان نیاز به بازسازی اساسی و ۲۶۶ واحد نیز نیاز به تعمییرات جزیی دارد و تعدادی نیز تنها تخریب دیوار است.

ساخت و ساز‌ها به وسیله راه و شهرسازی اجرا می‌شود و کمیته امداد برای پیگیری و حل مشکلات عمرانی خانواده‌ها با همکاری و هماهنگی آن اداره کل نظارت‌های فنی خود را در زمینه ساخت و ساز اعمال می‌کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا فرید محبی در بازدید از مناطق زلزله زده دشتستان با اعلام این مطالب افزود: مهم‌ترین اقدامات کمیته امداد استان بوشهر در زلزله دشتستان اجرای عملیات بازدید از خانواده‌های زیر پوشش خسارت دیده و انجام برنامه نیازسنجی است.
وی اضافه کرد: براساس برنامه نیازسنجی تعداد ۱۴۹ واحد از منازل مددجویی، ۱۱فضای نگهداری دام، ۷۸سرویس بهداشتی، ۳۶آشپزخانه مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در مناطق زلزله زده دشتستان نیاز به بازسازی اساسی و ۲۶۶ واحد نیز نیاز به تعمییرات جزیی دارد و تعدادی نیز تنها تخریب دیوار است.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته ساخت و ساز‌ها به وسیله راه و شهرسازی اجرا می‌شود و کمیته امداد برای پیگیری و حل مشکلات عمرانی خانواده‌ها با همکاری و هماهنگی آن اداره کل نظارت‌های فنی خود را در زمینه ساخت و ساز اعمال می‌کند.
محبی یاد آورشد: یک میلیارد ریال نیز برای تامین ملزومات و لوازم ضروری خانواده‌های زیر پوشش آسیب دیده در منطقه زلزله زده دشتستان شامل یخچال، کولر، گاز و آبگرمکن تخصیص یافته که به وسیله کمیته امداد دشتستان به افراد زیرپوشش این مناطق تحویل می‌شود.
زلزله ۷/۵ ریشتری هفتم آذر امسال در شهرستان دشتستان باعثکشته شدن هفت نفر و آسیب دیدن و خسارت به واحدهای مسکونی و تاسیسات زیر بنایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز