خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه بوشهر:

نقش رسانه‌ها بر کسی پوشیده نیست

کد خبر : ۱۳۲۶۹۷

رسانه‌ها با عملکرد و جایگاهی که دارند به عنوان زبان گویای مسئولان محسوب می‌شوند و نقش آنان بر کسی پوشیده نیست.

در همایشی با عنوان وقف و رسانه، فعالان عرصه رسانه در بخش وقف مورد تجلیل قرار گرفتند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در این آیین که در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: رسانه‌ها با عملکرد و جایگاهی که دارند به عنوان زبان گویای مسئولان محسوب می‌شوند و نقش آنان بر کسی پوشیده نیست.
وی بیان کرد: رسانه یک ابزار مهم در معرفی موضوعات و مباحثمتعدد است و وقف نیز از این قاعده مستثنی نیست.
محمدیان اظهار داشت: به استفاده درست و بهینه از رسانه‌ها می‌توانیم زمینه رونق و احیای سنت حسنه وقف را انجام دهیم لذا در این زمینه نیازمند همکاری رسانه‌ها هستیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر تصریح کرد: با وجود قدمت ۱۵۰ ساله وقف در ایران اما هم اکنون آنطور که باید و شاید معرفی نشده است. وقف از احکام اصلی دین است که در ۱۵۰ سال پیش حوزه‌های علمیه از این محل اداره می‌شدند ولی در دوره‌های مختلف در حکومت‌ها وضعیت تغییر کرده و هم اینک به دنبال احیای موقوفات هستیم.
محمدیان افزود: خبرنگاران رسانه‌ها می‌‎توانند در زمینه فرهنگ‌سازی وقف و احیای موقوفات نقش مهمی داشته باشند و در کنار این اقدام اوقاف هم حمایت‌های لازم را از رسانه‌های رسمی انجام خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز