خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر:

شاخص‌های امنیتی استان بوشهر ارتقا پیدا کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۲۱

نقش نیروی انتظامی استان در ایجاد امنیت در منطقه زلزله‌زده شنبه و دشتستان در شرایط بحرانی قابل تقدیر است و تلاش نیروی انتظامی و سایر مسئولان امنیتی و انتظامی موجبات آرامش و امنیت در منطقه شد.

استاندار بوشهر گفت: شاخص‌های امنیتی استان بوشهر بر اساس آمار و گزارشات موجود ارتقا پیدا کرده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، مصطفی سالاری در نشست با فرماندهان انتظامی استان بوشهر با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی استان در ایجاد امنیت پایدار در استان بوشهر اظهار داشت: شاخص‌های امنیتی استان بوشهر بر اساس آمار و گزارشات موجود ارتقا پیدا کرده که نشان دهنده اهتمام جدی مسئولان در برقراری امنیت و آرامش در استان است.
وی افزود: نقش نیروی انتظامی استان در ایجاد امنیت در منطقه زلزله‌زده شنبه و دشتستان در شرایط بحرانی قابل تقدیر است و تلاش نیروی انتظامی و سایر مسئولان امنیتی و انتظامی موجبات آرامش و امنیت در منطقه شد.
استاندار بوشهر با بیان اینکه مقوله تامین امنیت کارکرد چند دستگاه است خاطرنشان کرد: برای ایجاد امنیت پایدار همه دستگاه‌ها و نهادها باید همکاری کنند و نقش نیروی انتظامی در این مقوله پررنگ‌تر است.

سالاری تصریح کرد: بدون تردید بخش عمده زحمت امنیت بر دوش نیروی انتظامی است و نمود امنیت در کالبد نیروی انتظامی مشاهده می‌شود ولی در سیاست‌گذاری‌ها سایر دستگاه‌ها نیز کمک می‌کنند.

وی بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها با نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: مدیریت استان و دستگاه‌های اجرایی مکلف به همکاری همه جانبه با نیروی انتظامی هستند و بدون تردید با همکاری و تلاش دسته‌جمعی شاهد روند صعودی امنیت خواهیم بود.

استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت آمار در نیروی انتظامی گفت: صحت آماری نیروی انتظامی استان قابل تقدیر است و در واقع آمار دقیق و صحیح سبب می‌شود که برنامه‌ریزی بهتر انجام شود و اگر وضعیت آماری مناسبی نداشته باشیم نمی‌توانیم به توفیق لازم برسیم.

سالاری ابراز داشت: ارائه آمار دقیق توسط نیروی انتظامی در واقع شفافیت و دقت مجموعه نیروی انتظامی را نشان می‌دهد و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

وی یادآور شد: در بحثکاهش جرایم به ویژه جرایم خشن همه باید کمک کنند و وظیفه دستگاه‌ها پیشگیری است.

سالاری بیان کرد: مرتفع کردن مشکل اشتغال جوانان و همچنین فراهم کردن زمینه ادامه تحصیل جوانان و نوجوانان گامی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی و کاهش جرایم است و مدیریت ارشد استان در این زمینه مصمم است.

وی افزود: برای رشد و پیشرفت همه‌جانبه استان نیازمند امنیت پایدار هستیم و همه باید کمک کنیم و با وحدت و همدلی و با تلاش شبانه‌روزی برای اعتلای استان گام برداریم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر نیز در این نشست با تقدیر از حمایت استاندار از مجموعه نیروی انتظامی استان گفت: نیروی انتظامی استان بوشهر آمادگی کاملی برای همکاری با استاندار جدید بوشهر دارد و به فضل خدا با تدابیر استاندار و تلاش همکاران شاهد امنیت پایدار خواهیم بود.

حیدر عباس‌زاده افزود: هم‌اکنون وضعیت امنیتی استان مطلوب و قابل قبول است و در بخش کشف جرایم خشن و سرقت‌ها تلاش نیروی انتظامی بسیار چشمگیر بوده است.

وی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون میزان کشفیات جرایم خشن ۳۱۱ درصد بوده که بخشی مربوط به سنوات گذشته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ابراز داشت: بر اساس آمار موجود در سال جاری ۸۹ درصد از کل سرقت‌های استان کشف شده و در برخورد با اشرار نیز عملکرد این نیرو قابل تقدیر است.

عباس‌زاده یادآور شد: تجهیز و ساماندهی پایگاه‌های انتظامی در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و تاکنون به نتایج خوبی در این زمینه رسیده‌ایم و اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

وی تاکید کرد: ماموران نیروی انتظامی استان از همه توان و ظرفیت موجود برای تامین امنیت در استان بهره می‌برند و روز به روز شاهد بهبود وضعیت امنیتی هستیم و همواره سیر صعودی داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: صحت آماری نیروی انتظامی بسیار خوب شده و این مسئله در ایجاد امنیت بسیار تاثیرگذار و مهم بوده است.

عباس‌زاده گفت: هم‌اکنون احساس امنیت در استان وضعیت مطلوب‌تری نسبت به گذشته دارد و این مهم حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران خدوم نیروی انتظامی است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی استان در آمادگی کامل قرار دارد و امیدوار هستیم بتوانیم در انجام وظایف محوله به توفیق لازم برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز