خبرگزاری کار ایران

پنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پیتروشمی در بوشهر به کار خود پایان داد

کد خبر : ۱۲۴۵۱۷

۴۷ شرکت داخلی فعال در عرصه نفت و گاز و پتروشیمی در این نمایشگاه حضور داشتند و آخرین دستاوردهای فنی و تخصصی خود را در معرض دید قرار دادند

پنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پیتروشمی در بوشهر به کار خود پایان داد. این نمایشگاه در مساحت ۱۸۰۰ متر مربع با ۳۵ غرفه با حضور ۴۷ شرکت نفت و گازی برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا مهرداد ابراهیمی مدیر نمایشگاه بین المللی بوشهر در مراسم اختتامیه نمایشگاه نفت گاز و پتروشیمی استان بوشهر با اشاره به استقبال خوب شرکت‌های نفت و گاز از حضور در نمایشگاه گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی از نکات بارز و مورد توجه در این نمایشگاه بود که برای نخستین بار در این نمایشگاه صورت گرفت.

وی بیان کرد: این نمایشگاه در مساحت ۱۸۰۰ متر مربع با ۳۵ غرفه با حضور ۴۷ شرکت نفت و گازی برپا شد.

مدیر نمایشگاه بین‌المللی بوشهر گفت: ۴۷ شرکت داخلی فعال در عرصه نفت و گاز و پتروشیمی در این نمایشگاه حضور داشتند و آخرین دستاوردهای فنی و تخصصی خود را در معرض دید قرار دادند.

ابراهیمی افزود: امسال برای نخستین‌بار در نمایشگاه نفت و گاز، سه کارگاه آموزشی با موضوعات مختلف برگزار شد و مورد استقبال دانشجویان نیز قرار گرفت.

وی بیان کرد: در نمایشگاه امسال شرکت‌های تولید کننده قطعات مرتبط با صنایع پایین دستی نفت و گاز در نمایشگاه حضور داشتند.

مراسم اختتامیه پنجمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی بوشهر پیش از ظهر امروز با حضور معاون منابع انسانی استاندار بوشهر و مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و با حضور شرکت‌های حاضر در نمایشگاه برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز