خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه نفت گاز بوشهر در تقویم وزارت نفت قرار می‌گیرید

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۹۳

دبیرخانه نمایشگاه در تمام طول سال باید فعال باشد و با دبیرخانه نمایشگاه بین المللی که در تهران است در ارتباط منظم و منسجم باشد.

مدیر روابط عمومی وزارت نفت گفت: ما همه ساله شاهد این مسئله هستیم که نمایشگاه‌های نفت و گاز در چندین نقطه کشور مانند تهران و بوشهر و خوزستان و زنجان و اصفهان برگزار می‌شود که لزومی در این تعدد نمایشگاه‌ها دیده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا اکبر نعمت الهی در حاشیه پنجمین نمایشگاه تخصصی نفت گاز و پتروشیمی بوشهر در گفتگو با خبرنگاران گفت: نمایشگاه در سطح مطلوبی برگزار شده است ولی باید بر روی سبک و سیاق عرضه نمایشگاه کار شود تا به نمایشگاهی جذاب و دیدنی تبدیل شود، بنابراین هم کیفیت و هم کمیت نمایشگاه باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد و در دعوت شرکت‌ها به نمایشگاه لازم است دقت بیشتری صورت بگیرد. دبیرخانه نمایشگاه در تمام طول سال باید فعال باشد و با دبیرخانه نمایشگاه بین المللی که در تهران است در ارتباط منظم و منسجم باشد.

نعمت الهی در ادامه گفت: همه ساله شاهد این مسئله هستیم که نمایشگاه‌های نفت و گاز در چندین نقطه کشور مانند تهران و بوشهر و خوزستان و زنجان و اصفهان برگزار می‌شود که لزومی در این تعدد نمایشگاه‌ها دیده نمی‌شود و برگزاری یک نمایشگاه در تهران که نمایشگاه بین المللی است سطح بسیار بالایی دارد و بیشتر شرکت‌ها جهانی در آن شرکت می‌کنند به همراه یک نمایشگاه در خوزستان و یک نمایشگاه در بوشهر کفایت می‌کند.

مدیر روابط عمومی وزارت نفت اظهار امیدواری کرد که در صورت بالا بردن سطح کمی و کیفی نمایشگاه و رعایت فاکتور‌ها و استاندارد‌های لازم نمایشگاه بوشهر در تقویم وزارت نفت قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز