خبرگزاری کار ایران

۲۴ شعبه استانی بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان در استان بوشهر تأسیس می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۱۱۹

رئیس هیأت مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت:۲۴ شعبه استانی بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان در استان بوشهر تاسیس می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوشهر ، رئیس هیات مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور  در نشست خبری با اصحاب رسانه استان بوشهر اظهار داشت: بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان که مرکز آن در تهران است دارای 7 نفر هیأت مدیره و 15 نفر هیات امنا و 40 نفر موسسین صاحب نام دانشگاه فرهنگیان هستند.

 علیقلی حسنی اعظمی گفت: همه  ما 7 نفر که در واقع کارهای صنفی انجام می دهیم و یا پزشک هستند یا کارهای تولیدی و بازرگانی انجام می دهند، علاقمند پیشرفت و ترقی نسل جوان کشور و آینده سازان آن هستیم.

حسنی اعظمی بیان داشت: اعضای هیات مدیره این بنیاد با این تفکر که فرزندان هر خانواده سرمایه جامعه ای است که می خواهند در مدارس درس بخوانند و ما می‌خواهیم این سرمایه‌های کشورمان را به کسی بسپاریم که واقعا یک معلم و استاد شایسته باشد و بتواند آنها را به عنوان نسل آینده خوب تربیت و تعلیم داده و تحویل جامعه دهد.

وی در ادامه اضافه کرد: در این راستا بهترین گزینه ای که با تامل و تفکر به آن خواهیم رسید در قالب دانشگاه فرهنگیان تبلور می یابد و دانشجومعلمانی که با خلوص نیت و معلومات عالی چهار سال در دانشگاه فرهنگیان تحصیل می کنند، در آینده آنها فرزندان ما را تعلیم و تربیت کرده و تحویل جامعه می دهند،  برجسته و شایسته ای برای جامعه و فرزندان ما باشند.

حسنی اعظمی تصریح کرد: ما هر چه در اینجا هزینه کنیم حتما بهره برداری آن را کل جامعه خواهد کرد.

رئیس هیات مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: استان بوشهر بیست و چهارمین استانی است که بنیاد حامی خیرین دانشگاه فرهنگیان در آن تاسیس می شود و با امید به خداوند متعال و همت خیرین نیک اندیش بتوانیم خوابگاه و تجهیزات در خور مقام دانشجو معلمان در اختیار این دانشگاه قرار دهیم تا فردا که معلم شد با نیت و عقبه نیکی که در دانشگاه دیده است بتواند به جامعه و فرزندان کشورمان خدمت کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز