خبرگزاری کار ایران

اداره پست با دستور رییس ستاد کرونای شهرستان دشتستان پلمب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۴۲۲

اداره پست شهرستان دشتستان به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی با دستور رییس ستاد مقابله با کرونای شهرستان پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بوشهر، ماریا خویش دوست رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان -صبح امروزدو شنبه -در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت : یکی از مصوبات مهم  ستاد مقابله با کرونای شهرستان این است که ادارات دولتی موظف هستند، پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک را مورد توجه قرار دهند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان افزود :  در راستای کنترل و پیشگیری از کرونا بازدید و بررسی ادارات و بخش‌های مختلف  به صورت مستمر انجام میشود .

خویش دوست ابراز داشت : در بازدیدهای انفرادی بازرسان این شبکه ، همچنین بازدیدهای مشترکی که از اداره پست  توسط نمایندگان فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان دشتستان در چندین نوبت انجام گرفته ، متاسفانه این اداره  از لحاظ رعایت پروتکلهای بهداشتی ( فاصله اجتماعی- استفاده از ماسک-تهویه ) رتبه خوبی را کسب نکرده و اخطاریه و تذکر کتبی  توسط کمیته ستاد مقابله با کرونا به رییس اداره ابلاغ شده است.

خویش دوست بیان داشت : اداره پست از جمله ادارات  مهم  شهرستان است  که روزانه  افراد زیادی به این محل رفت و آمد می کنند و رعایت نکردن پروتکلهای بهداشتی می تواند در شیوع  بیماری  کرونا بسیار موثر باشد. 

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان بیان کرد: با دستور فرماندار دشتستان و هماهنگی دادستان محترم و با حضور نمایندگان فرمانداری ،  شبکه بهداشت و درمان، اداره اماکن نیروی انتظامی اداره پست شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

ماریا خویشدوست از شهروندان خواست در مراجعه به ادارات ، در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی توسط ارائه دهنگان خدمت را به سامانه 190 وزارت بهداشت اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز