خبرگزاری کار ایران

فرماندار عسلویه عنوان کرد ؛

حذف آلایندگی از مشعل‌ها ، مطالبه جدی مردم ودرآمدی برای کشور

کد خبر : ۱۰۳۲۸۵۲

فرماندار عسلویه گفت :حذف آلایندگی از فلرها و مشعل ها کسب درآمدی برای کشور و برای شرکت های پیشگام در این مسیر،خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،عبدالنبی یوسفی در مراسم آغاز عملیات نصب و ساختمان پروژه بازیابی گازهای مشعل شرکت پتروشیمی نوری گفت : با حذف آلایندگی از فلرها و مشعل‌ها کسب درآمد جدیدی برای کشور رقم زده خواهد شد و مردم از این گونه پروژه ها که حذف آلایندگی در مناطق پیرامونیست خوشحال می شوند.

یوسفی افزود :  شروع اینگونه پروژه های ارزشمند برای تمام دست اندرکاران آن جای تبریک  دارد و امیدوارم تمام شرکت های مستقر در منطقه در این زمینه تلاش کنند چرا که این کار شدنی است و همت می خواهد  حذف آلاینده ها مطالبه ی جدی مردم شهرستان عسلویه و مناطق پیرامونی است.

فرماندار عسلویه با اشاره به چنین پروژه هایی گفت : شرکت‌هایی که در این مسیر پیشگام هستند قطعاً نام آنها همواره در ذهن مردم عسلویه خواهد ماند و از آنها به خوبی و نیکی یاد خواهد شد.

یوسفی افزود :خوشحال هستیم که ۴۳ درصد درآمد کشور از عسلویه می باشد و همچنین  ۷۵ درصد گاز خانوادگی و ۶۳ درصد گاز نیروگاه های برق کشور از  شهرستان عسلویه تامین می شود.

این پروژه با اعتبار ١٠٠٠میلیارد تومان و در مدت ٢٦ماه به بهره برداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز