خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

ورود دادستانی عسلویه به موضوع تعطیلی پمپ‌های گاز شهرستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۱۹۰

دادستان عمومی شهرستان عسلویه گفت: شهرداری های عسلویه و نخل تقی و منطقه ویژه پارس جنوبی مشکلات تعطیلی پمپ های گاز شهرستان را مرتفع کنند.

محمد خدری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در عسلویه با بیان این مطلب اظهار داشت: مدت‌ها است که شهروندان از خرابی پمپ‌های گاز و صف‌های طولانی در اغلب جایگاه‌ها گلایه مند هستند. رانندگانی که در صف‌های چند صد متری جایگاه سی ان جی در شهر منتظر گذر زمان و رسیدن نوبت سوخت‌گیری هستند، معتقدند اکثر مواقع نیمی از پمپ‌های گاز سی ان جی به طور مرتب خراب است و این موضوع باعث ایجاد صف‌های طولانی در خیابان‌ها و مقابل این جایگاه‌های سوخت  می‌شود .

دادستان شهرستان عسلویه افزود : این شهرستان دارای سه جایگاه پمپ گاز است که مدیریت آنها با شهرداری نخل تقی، عسلویه و منطقه ویژه است.

وی اضافه کرد : پس از گلایه مردم مبنی بر تعطیلی همزمان این سه جایگاه موضوع را تحت بررسی و پیگیری قرار دادیم و با توجه به اینکه این تاسیسات با بودجه دولتی و عمومی ساخته شده و از اموال عمومی و دولتی است می بایست خدمات دهی مطلوبی به مردم ارائه دهند اما متأسفانه متوجه شدیم که پمپ گاز منطقه ویژه در نزدیکی شهرک آتی ساز نیز چند سال است که به مردم خدمات نمی دهد و کاملا تعطیل است که لازم است که منطقه ویژه پارس جنوبی جهت رفاه حال مردم و کارکنان صنعت نفت هر چه زودتر موضوع تعطیلی جایگاه را مرتفع کند تا بیشتر از این مردم سرگردان نباشند.

خدری با اشاره به تعطیلی جایگاه پمپ گاز نخل تقی در چند ماه گذشته افزود : انتظار می رود تا شهرداری این شهر موضوع را به جد پیگیری و مشکل را برطرف کنند و نگذارند که پس از رفع مشکل جایگاه خدمات دهی آن مدام دچار وقفه شود.

 دادستان عسلویه در پایان اضافه کرد : پمپ گاز عسلویه به خاطر سرویس قطعات و اورهال کردن یک هفته تعطیل شده و قرار است تا هفته آینده شروع به کار کند اما لازم است در این خصوص شهرداری عسلویه موضوع را به جد پیگیری و نظارت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز