خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار انجام شد؛

راه‌اندازی خط تولید دستمال کاغذی در خارگ با سرمایه گذاری بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۹۱۵

یک خط تولید انواع دستمال کاعذی با سرمایه گذاری بخش خصوصی برای اولین بار در جزیره خارگ راه اندازی شد.

میثم اسماعیلی مسئول این کارگاه صنعتی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا ، با اعلام این خبر افزود  : در حال حاضر در این کارگاه دستمال کاغذی ١٠٠برگ، ٢٠٠  برگ ، ٥٠٠ برگ ، دستال کاغذی اقتصادی و دستمال رول تولید می‌شود و در صورت حمایت و ایجاد بسترهای لازم در نظر داریم در ماه های آینده خط تولید انواع شوینده ها را نیز تخت لیسانس کشور آلمان راه اندازی کنیم .

او افزود : این خط تولید با استفاده از دستگاه‌های تمام ایرانی در سال جهش تولید وارد مدار تولید شده و با حجم سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد ریال راه‌اندازی اولیه شده است. 

اسماعیلی اضافه کرد : خط تولید این کارگاه صنعتی ماهیانه ظرفیت تولید ۲۰ تن دستمال کاغذی را دارد ، همچنین برای ۱۰ نفر اشتغال مستقیم و ۲۰ نفر  اشتغال غیر مستقیم ایجاد کرده است.

او اضافه کرد:همچنین در نظر داریم با شناسایی زنان سرپرست خانوار جزیره ، از ظرفیت این افراد برای کار در کارگاه خود استفاده کنیم.

او در باره حمل و نقل مواد اولیه و تولیدات محصول خود به داخل و خارج از جزیره خارگ با توجه به موقعیت جغرافیایی این منطقه می‌گوید : در بحث تهیه مواد اولیه سعی کرده ایم با برنامه ریزی های لازم نسبت به تهیه مواد اولیه به صورت ماهیانه اقدام کرده تا کمبودی در این‌باره نداشته باشیم و درباره ارسال محصولات تولیدی کارگاه به خارج از جزیره نیز برنامه هایی داریم که امیدوارم همه این اقدامات با همکاری شرکت های مستقر در منطقه به نحو مطلوبی انجام شود.

اوافزود : تا کنون هیچگونه تسهیلات مالی از بخش دولتی دریافت نکرده ایم اما در آینده برای تداوم فعالیت خود قطعاً به این تسهیلات نیاز خواهیم داشت .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز