خبرگزاری کار ایران

نسبت به سال گذشته مقایسه شد؛

افزایش ۱۰ و۱۳ درصدی ازدواج وطلاق در بوشهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۰۶۰

سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر از افزایش ١٠ درصدی آمار ازدواج و ١٣ درصدی آمار طلاق در استان بوشهر نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوشهر مهرداد دلجو در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر طی هشت ماه امسال پرداخت و گفت: در هشت ماهه سال جاری 4 هزار 454 واقعه ازدواج در دفاتر ازدواج و طلاق این استان به ثبت رسیده است.

او با اشاره به اینکه افزایش ده درصدی آمار ازدواج در استان در مقایسه با سال گذشته را شاهد هستیم، یادآور شد: متوسط ازدواج طی هشت ماه سال جاری در کشور3 درصد رشد داشته است .

سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: براساس آمار نسبت طلاق به ازدواج های ثبت شده در استان 31,4 درصد و نسبت طلاق های ثبت شده در استان نسبت به کل طلاق های کشور کشور 1,2% است .

او   همچنین آمار طلاق ثبت شده طی هشت ماه سال جاری را 1397 واقعه عنوان و تصریح کرد: آمار طلاق در بوشهر در مقایسه با سال گذشته 13 درصد افزایش یافته است.

دلجو همچنین با اشاره به اینکه روزانه به طور متوسط 5 واقعه طلاق در استان بوشهر رخ می دهد، بیان کرد: در این مدت به طور متوسط روزانه 18 مورد ازدواج در استان بوشهر انجام می شود و به ازای هر 100 واقعه ازدواج 32 واقعه طلاق به ثبت رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز