خبرگزاری کار ایران

هلدینگ آتیه صبا وارد بورس می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۸۸۹

مدیرعامل صندوق بازنشستگی از ورود هلدینگ آتیه صبا به عنوان دومین هلدینگ از زیرمجموعه های صندوق بازنشستگی به بازار سرمایه خبر داد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، اکبر افتخاری در مجمع عمومی سالیانه شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ با اشاره به عملکرد مالی مثبت این شرکت طی سالهای فعالیت اظهار داشت: مقدمات پذیرش آتیه صبا در بورس در حال انجام است و امیدوارم با پیگیری هایی که از ابتدای ورودم به صندوق داشتم در ماه های آینده شاهد حضور شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به عنوان دومین هلدینگ صندوق در تابلو بورس اوراق بهادار باشیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی در ادامه با بیان اینکه ترکیب سبد دارایی های هلدینگ آتیه صبا از جنبه تنوع فعالیت شرکت های تابعه متنوع است، بر ضرورت نظم دهی و سامان بخشیدن آنها تاکید نمود و تصریح کرد: بسیاری از شرکت های این هلدینگ برای گذشته هستند و باید در خصوص کیفیت استمرار فعالیت آنها در آنیده تصمیم گیری شود، چرا که اداره کردن این شرکت ها با تجهیزات و تکنولوژی قدیمی دشوار است و نیازمند ساماندهی جدی در ساختارشان هستند.

افتخاری با تقدیر از عملکرد مدیرعامل شرکت آتیه صبا، گفت: دکتر عظیمی پور با اقدامات خود در مدت کوتاه حضورشان در این شرکت یکی از دغدغه های صندوق بازنشستگی که ارتقای شفافیت در عملکرد می باشد، را برطرف کردند و این جای تشکر جدی دارد. ما انتظار داریم بزودی تنوع سرمایه گذاری ها و بهبود ترکیب پورتفوی سبد بورسی و غیر بورسی نیز نقشه راه آینده این هلدینگ باشد.

وی تصریح کرد: امیدوارم مدیران آتیه صبا  با جدیت و با نگاه  به شرکت های دانش بنیان، شرکت هایی که بعضا آورده و سرمایه گذاری اندکی را می خواهند و در عوض بازدهی بالایی را ایجاد می کنند را در الویت سرمایه گذاری های خود قرار دهند و ما هم در صندوق آمادگی کامل داریم که هرگونه کمکی را جهت هموار کردن این مسیر انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز