خبرگزاری کار ایران

با شرکت تحلیلگر امید بیشتر آشنا شوید

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۵۱۸

شرکت دانش بنیان تحلیلگر امید، با هدف جذب سرمایه‌های سرگردان مردم به سمت بازار سرمایه،تسهیل روند سرمایه‌گذاری و تامین مالی تولیدکنندگان داخلی،به ابداع و توسعه ابزارها و تکنولوژی‌های نوین معاملاتی پرداخته است.

شرکت دانش بنیان تحلیلگر امید، با هدف جذب سرمایه‌های سرگردان مردم به سمت بازار سرمایه،تسهیل روند سرمایه‌گذاری و تامین مالی تولیدکنندگان داخلی،به ابداع و توسعه ابزارها و تکنولوژی‌های نوین معاملاتی پرداخته است و در این راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با هدف افزایش ارزش بازار و حجم معاملات و تعمیق هر چه بیشتر بازار سرمایه ،به تمام نیازهای اصلی فعالان بازار سرمایه پاسخ مناسب دهد و نام خود را در این حرکت رو به جلو،در تاریخ اقتصاد ایران ثبت کند.

تحلیلگر امید در حال حاضر به عنوان تنها استارت آپ موفق درتوسع هبازارهای مالی ایران با سهم از بازار۹۰ درصددر معاملات الگوریتمیاست که موفق به دریافت مجوزهای لازم از سازمان بورس و اوراق بهادار  شده  و هموارهبه عنوان یکی از پیشروان اصلی معاملات الگوریتمی در ایران شناخته می شود.

شرکت تحلیلگر امید از سال 1392فعالیت خود را آغاز کرد، و در حال حاضر در مرحله late stage(مراحل پایانی توسعه) و آخرین راند جذب سرمایهبوده که سرمایه مورد نظر خود را از بانک سامان دریافت کرده است. سرمایه انسانی امید، متشکل از متخصصان هوش مصنوعی، مالی، ریاضی و کامپیوتر هستند. این شرکت با ترکیب رشته‌های اقتصاد، هوش مصنوعی و کامپیوتر توانسته است الگوریتم‌های مالی را کشف و با هوش مصنوعی آن را بهینه و در نهایت معامله ‌کند.

تیم دانش مالی امید ترکیب متخصصان در حوزه ریاضی و مدل‌سازی، هوش مصنوعی، مالی و برنامه‌نویسی است. این تیم همواره به دنبال طراحی الگوریتم‌هایی هستند که دریابند چطور می‌توان بهره‌وری سرمایه‌گذاری افراد را افزایش داد. طراحان الگوریتم در امید مهندسان رشته‌های مختلفی مانند برق و کامپیوتر، ریاضی، فیزیک، هوش مصنوعی و البته علاقه‌مند به صنعت مالی هستند.

پس از طراحی الگوریتم‌ها توسط تیم مالی، تیم Data Scientist، الگوریتم‌ها را بهینه می­کنند و پس از آن تیم برنامه‌نویسی وارد عمل می‌شود تا الگوریتم‌های طراحی‌شده را به یک ابزار قابل استفاده و مقیاس‌پذیر تبدیل کنند تا در نهایت در قالب یک نرم‌افزار مدیریت ثروت به مردم ارائه شود.

 

هم اکنون در تحلیلگر امید بیش از ۵ نوع خدمات الگوریتمی در بازار سرمایه ایران به مشتریان ارایه می‌شود. که این خدمات شامل سبدگردانی الگوریتمی (ویژه مردم)، آنلاین گروهی الگوریتمی (ویژه سبدگردان‌ها و معامله‌‌گران کارگزاری‌ها و حرفه‌ای های بازار سرمایه)، آنلاین الگوریتمی (ویژه سرمایه‌گذاران خرد در بازار سرمایه) و بازارگردانی الگوریتمی (ویژه صندوق‌های بازارگردانی و ناشرین سهام و سهامداران عمده) و همچنین آربیتراژ در ابزارهای مختلف مالی از جمله اوراق (بانک‌ها و شرکت‌های تامین سرمایه) است.

نکته قابل تامل اینجاست که تحلیلگر امید تنها شرکتی در ایران است که با استفاده از ابزار هوش مصنوعی و تکنولوژی موفق شده‌ است تا الان به مدیریت بیش از ۱۴۰ هزار میلیارد تومان دارایی کمک کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز