خبرگزاری کار ایران

کدام روش سرمایه گذاری در بورس صحیح‌تر است؟

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۳۳۱

مقایسه بازدهی 10 ساله بازارهای موازی نشان می‌­دهد که از بین مواردی همچون بانک، مسکن، ارز، طلا و خودرو، این بازار سهام بوده است که توانسته با اختلاف، جایگاه نخست را تصاحب کند

ایلنا، مقایسه  بازدهی 10 ساله بازارهای موازی نشان می‌­دهد که از بین مواردی همچون بانک، مسکن، ارز، طلا و خودرو، این بازار سهام بوده است که توانسته با اختلاف، جایگاه نخست را تصاحب کند. بررسی رفتار میان مدت این بازارها  نشان می دهد که بورس از ابتدای سال ۹۸ تا کنون، بیش از ۳۰۰ درصد بازدهی داشته است.  این رقم بدان معناست که بازار سهام در یک سال به اندازه بیش از ۱۰ سال، سود بانکی نصیب سرمایه‌گذاران کرده است.

با توجه به اینکه تقویت بازار سرمایه به یکی از سیاست‌های مهم و کلان اقتصادی کشور تبدیل شده است و از سوی دیگر عرضه‌های اولیه شرکت‌های بزرگ، شدت بیشتری گرفته است، افراد زیادی در حال ورود به این بازار هستند. در این شرایط اگر نقدینگی جدید به سمت مسیر درستی هدایت نشود، ممکن است باعث آسیب‌های جدی و برگشت به مسیر دلالی‌های غیرمولد در بازارهای ارز و طلا و مسکن شود.

بازار سهام ایران، یک بازار تخصصی است که تحلیل‌­های بنیادی، تکنیکال و روانشناسی بازار از جمله مولفه‌هایی است که باید در انتخاب سهام  مورد استفاده قرار گیرند. لذا به افرادی که به تازگی وارد این بازار می‌شوند، توصیه می‌شود به صورت غیرمستقیم و با مشورت و استفاده از ابزارهای مدرن، سرمایه‌گذاری کنند تا مانند همه کشورهای پیشرفته، به کمک متخصصان و افراد حرفه‌ای، مدیریت سرمایه­های خود را به دست گیرند. 

با وجود اینکه، این روزها سرمایه‌گذاری آنلاین در بورس، به گزینه‌ای تبدیل شده است که سرمایه‌­گذاران نمی‌توانند به راحتی از آن عبور کنند، مواردی که ممکن است آنها را دچار شک و تردید نسبت به ورود به این بازار کند، می­تواند نداشتن تخصص و زمان کافی برای دنبال کردن اخبار و تحلیل‌های مختلف و رصد اتفاقات سیاسی و بازارهای جهانی باشد. همانطور که گفته شد، سرمایه‌­گذاری غیرمستقیم در بورس، راه حلی است که به این دسته از افراد پیشنهاد می‌شود.

شرکت تحلیلگر امید، با معرفی سرویس مدیریت ثروت گنجه، تحولی نو در سرمایه‌گذاری غیرمستقیم ایجاد کرده است. الگوریتم‌های هوشمند گنجه به همراه تیم مدیریت دارایی حرفه‌ای آن، در هر لحظه تمام اخبار و تحرکات بازار سرمایه را رصد می‌کند و همواره متناسب با درجه ریسک‌پذیری هر فرد، بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری را برای او انتخاب می‌کند.

با توجه به اینکه نقدشوندگی یکی از مهم‌ترین مزیت‌های سرمایه‌گذاری در بورس به شمار می‌رود، مدیریت ثروت گنجه با همکاری بانک سامان شرایط را طوری مهیا کرده است که تضمین نقدشوندگی یکی از مهمترین نقاط روشن سرمایه­گذاری آنلاین در این سرویس باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز