خبرگزاری کار ایران

/یادداشتی از مسعود جبراییلی/

انتظار تاریخی بورس برای عرضه سهام شستا محقق شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۰۳۱

باید به سازمان بورس ایران به دلیل این اتفاق خوب (بورسی شدن شستا) تبریک گفت و به مدیران پرتلاش و توانمند و‌ کاربلد شستا نیز درود فرستاد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بزرگ‌ترین هدف سهامدار اصلی خود و سیاست وزارت رفاه را محقق کردند.

چهارشنبه‌ هفته آخر فروردین سال ۹۹ در کشاکش بحران‌های جهانی ناشی از شیوع ویروس کرونا، عرضه اولیه بزرگترین هلدینگ چند رشته‌ای کشور (شستا)، در بورس ایران انجام می‌شود.

این اتفاق بسیار مهم، آن هم در این شرایط خاص (که شرکت‌های بزرگ جهانی سردرگم هستند) از توجه و هوشمندی مدیران عالی اقتصادی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و تمرکز آنها به انجام ماموریت‌های ذاتی خود در اداره بهینه سرمایه‌های بیمه شدگان خبر می‌دهد.

شستا به عنوان مجموعه اقتصادی سازمان تامین اجتماعی در عمر بیش از دو دهه‌ای خود با فراز و فرودهای بسباری مواجه شده است.

خوشبختانه با تدوین استراتژی شستا و اداره هوشمند و اثر بخش این هلدینگ بزرگ چند رشته‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن یکی از بزرگ‌ترین اهداف و مطالبات جامعه ذینفعان یعنی حضور در بازار بورس کشور، مهیا و آغاز عرضه اولیه سهام اصلی آن محقق می‌شود.

آثار اقتصادی و اجتماعی این اقدام بزرگ در بازار بورس کشور از همین الان مشاهده می‌شود.

یقینا اثربخشی عرضه بزرگ سهام شستا در مدیریت نقدینگی کشور و‌ کاهش دلالی و فعالیت‌های زیانبار اقتصادی ناشی از تحرک نقدینگی های سرگردان نیز روشن می‌باشد.

انتظارات سهامداران شستا بعد از دو دهه قطعا با حضور این هلدینگ بزرگ در بورس کشور برآورده می‌شود.

پاسخگویی و افزایش ضریب شفافیت و ارائه مداوم تمام اطلاعات فعالیت‌های شستا و‌ زیرمجموعه‌های آن، به مطالبات به حق بازار، سهامداران، مردم و‌ نیز نهادهای نظارتی، پاسخ خواهد داد.

باید به سازمان بورس ایران به دلیل این اتفاق خوب تبریک گفت و به مدیران پرتلاش و توانمند و‌ کاربلد شستا نیز درود فرستاد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بزرگ‌ترین هدف سهامدار اصلی خود و سیاست وزارت رفاه را محقق کردند.

نویسنده: مسعود جبراییلی، مدیر عامل نفت پاسارگاد (با 25 سال سابقه مدیریت)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز