خبرگزاری کار ایران

عملکرد درخشان پتروشیمی غدیر در ۱۰ ماهه نخست سال/ روند سودسازی همچنان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۶۹۶

مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر از افزایش بیش از ۲.۲ برابری ارزش سهام شرکت پتروشیمی غدیر در بورس از سال گذشته تا حال خبر داد و گفت:‌ هر سهم شرکت پتروشیمی غدیر در سال گذشته مبلغ ۶۰۰ تومان بود، این در حالی است که امروز حدود ۱۴۶۰ تومان معامله می‌شود.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر از افزایش بیش از ۲.۲ برابری ارزش سهام شرکت پتروشیمی غدیر در بورس از سال گذشته تا حال خبر داد و گفت:‌ هر سهم شرکت پتروشیمی غدیر در سال گذشته مبلغ ۶۰۰ تومان بود، این در حالی است که امروز حدود ۱۴۶۰ تومان معامله می‌شود.

نام نیک بومی گزینی، جوانگرایی و ارتقای از درون را از سیاست‌های مهم این شرکت عنوان کرد و گفت: آنچه که مردم ساکن در شهرهای نفت خیز توقع دارند عدم تبعیض منطقه‌ای است. خوشبختانه قریب به ۸۰ درصد کارکنان پتروشیمی غدیر بومی هستند و بانوان نیز سهم بسزایی در استخدام و سمت‌های مدیریتی این شرکت دارا هستند.

وی با بیان اینکه شرکت پتروشیمی غدیر جزو ۴۰ شرکت برتر شرکت‌های بورسی و فرابورسی است و شفافیت در سرلوحه عملکرد خود به ارتقاء جایگاهش انجامیده است، ادامه داد:‌ شرکت پتروشیمی غدیر با سرمایه اولیه ۲۳۰ میلیارد تومان آغاز و در حال حاضر سرمایه آن به مبلغ حدود ۲ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

نام نیک درباره طرح توسعه‌ای شرکت پتروشیمی غدیر گفت: خوشبختانه شرکت پتروشیمی غدیر چند سالی است از زیان‌دهی، خارج و به  مرحله ی سوددهی رسیده است. یک طرح توسعه‌ای در دست بررسی و محاسبه داریم که در صورت اجرا زنجیره ی تولید را تکمیل می‌کند. همچنین طرح افزایش ظرفیت را در دست بررسی و امکان سنجی داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز