خبرگزاری کار ایران

درصد از شرکت ها به موقع ارائه کردند:

صورت‌های مالی( غیر تلفیقی) و گزارش تفسیری سالانه حسابرسی نشده

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۲۹۴

80 درصد از شرکت ها صورت های مالی (غیر تلفیقی)و گزارش تفسیری سالانه حسابرسی نشده خود را به موقع به بورس اوراق بهادار تهران ارائه دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بورس اوراق بهادار تهران طوبی دهقانی مدیر امور ناشران ضمن بیان مطلب فوق افزود: از تعداد 123 شرکت فوق، 99 شرکت بالغ بر 80 درصد صورت­های مالی و گزارش تفسیری مدیریت سالانه حسابرسی نشده شرکت اصلی را به موقع منتشر کرده اند. همچنین تعداد 24 شرکت اقدام به ارائه این اطلاعات در مهلت مقرر ننموده اند که مشمول فرایند تعلیق شده اند.

وی ادامه داد: از تعداد 327 شرکت پذیرفته شده در بورس تهران، تعداد 123 شرکت با سال مالی 29/12 ملزم به تهیه صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت سالانه حسابرسی نشده شرکت اصلی (غیر تلفیقی) هستند که مهلت 60 روزه آن ها جهت ارائه این اطلاعات تا 29 اردیبهشت ماه 98 می باشد.

مدیر ناشران بورس تهران با اشاره به اینکه اسامی شرکت­های مذکور توسط مدیریت امور ناشران بورس تهران منتشر می شود گفت: سرمایه گذاران و تحلیل گران بازار می توانند برای اطلاع از این فهرست به سایت بورس تهران قسمت نمادهای تحت احتیاط، مشمول فرایند تعلیق و تعلیق شده مراجعه نمایند.

دهقانی در خاتمه یادآور شد: مطابق با دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات، ناشران پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران که سال مالی آن ها 29/12/97 می باشد، برای ارائه صورت­های مالی و گزارش تفسیری مدیریت سالانه حسابرسی نشده  حداکثر 60 روز پس از پایان سال مالی و شرکت­هایی که ملزم به تهیه صورت های مالی تلفیقی هستند حداکثر 90 روز پس از پایان سال مالی مهلت دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز