خبرگزاری کار ایران

راهکارهای عملیاتی برای ورود پدیده شاندیز به بازار سرمایه/تماشای پدیده شاندیز از افق فرابورس

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۶۰۵

مدیرعامل فرابورس ایران، عملیاتی کردن معاملات سهام پدیده شاندیز را در بازار سرمایه کشور در راستای کمک به حل مساله این شرکت و امکان نقدشوندگی سهام سهامداران دانست و گفت: در حال حاضر شرایط کلی و عمومی ورود این سهم به بازار فرابورس فراهم شده ولی در عین حال مباحث فنی و حقوقی آن نیز باید در هماهنگی با شرکت پدیده و دستگاه‌های حاکمیتی مرتبط با این مجموعه حل و تعیین تکلیف شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) امیر هامونی، از ارائه درخواست کتبی ورود سهام شرکت پدیده شاندیز به فرابورس خبر داد و گفت: این درخواست در یک ماه گذشته در جلسات کارشناسی و مدیریتی و با حضور مدیران و کارشناسان پدیده در فرابورس مورد بررسی قرار گرفت و گزارش های کارشناسی آن به سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال شد.

وی با بیان اینکه موضوع وضعیت سهام پدیده و ورود آن به بازار سرمایه همچنین در جلسات کارشناسی مفصلی در سازمان بورس و اوراق بهادار به بحث گذاشته شد، افزود: این موضوع در هیات مدیره سازمان بورس بررسی و رویکردها برای چگونگی ورود سهام پدیده به بازار سرمایه تعیین و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

مدیرعامل فرابورس ایران، عملیاتی کردن معاملات سهام پدیده شاندیز را در بازار سرمایه کشور در راستای کمک به حل مساله این شرکت و امکان نقدشوندگی سهام سهامداران دانست و گفت: این شرکت با مسائل مختلفی روبه‌رو بوده و در حال حاضر شرایط کلی و عمومی ورود این سهم به بازار فرابورس فراهم شده است، اما در عین حال مباحث فنی و حقوقی آن نیز باید در هماهنگی با شرکت پدیده و دستگاه‌های حاکمیتی مرتبط با این مجموعه حل و تعیین تکلیف شود.

هامونی با اشاره به اسناد، مدارک و مکاتبات اخیر شرکت پدیده، دادستان و استاندار خراسان رضوی افزود: این اسناد و مدارک بررسی شده و به زودی الزامات قانونی، ملاحظات و راهکارهای عملیاتی مدنظر در خصوص ورود سهام پدیده شاندیز به بازار سرمایه کشور به آنها اعلام خواهد شد.

مدیرعامل فرابورس ایران ابراز امیدواری کرد: با فراهم شدن زمینه اجرایی پیشنهادها و راهکارهایی که فرابورس مطرح می‌کند، به زودی شاهد ورود شرکت پدیده به بازار سرمایه کشور و حل مشکلات سهامداران این مجموعه باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز