خبرگزاری کار ایران

عرضه ۳۵ گرید ماده پلیمری در بورس کالای ایران

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۴۳۳

مجتمع های پتروشیمی آریاساسول، پلی نار، تبریز، جم، رجال، شازند، مارون و شرکت پلیمر کرمانشاه، حدود ۲۶ هزار تن انواع پلی اتیلن، پلی استایرن و پلی پروپیلن شیمیایی و نساجی روی تابلوی عرضه می برند. علاوه بر این، ۴۹ هزار تن انواع قیرشرکت های نفت جی و نفت پاسارگاد به همراه سه هزار تن وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت تبریز راهی تالار معاملات می شود.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران امروز دوشنبه شاهد عرضه ۳۵ گرید ماده پلیمری است.

به گزارش ایلنا و به نقل از بورس کالا، مجتمع های پتروشیمی آریاساسول، پلی نار، تبریز، جم، رجال، شازند، مارون و شرکت پلیمر کرمانشاه، حدود ۲۶ هزار تن انواع پلی اتیلن، پلی استایرن و پلی پروپیلن شیمیایی و نساجی روی تابلوی عرضه می برند. علاوه بر این، ۴۹ هزار تن انواع قیرشرکت های نفت جی و نفت پاسارگاد به همراه سه هزار تن وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت تبریز راهی تالار معاملات می شود.

تالار صادراتی نیز شاهد عرضه ۲۴۰۰ تن عایق رطوبتی و دو هزار تن قیر ۸۵۱۰۰ است.

این گزارش حاکی است، شرکت فولاد هرمزگان در حالی با ۱۵ هزار تن تختال C، به قیمت ۱۴ هزار و ۳۲۰ ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد که در صورت استقبال مشتریان ۲۵ هزار تن دیگر به حجم این محصول افزوده می شود. علاوه بر این، یکهزار تن پودر قراضه آهن شرکت فولاد آذربایجان، ۶۰ تن مس مفتول شرکت صنایع مس کاوه و ۱۰ کیلوگرم انواع شمش طلای معدن موته در تالار مذکور عرضه می شود.

امروز و در تالار محصولات کشاورزی، ۲۰۰ تن ذرت دانه ای روسیه، ۲۰۰ تن سبوس گندم قزاقستان، ۳۰۰ تن شکرسفید پانیذ فام، ۲۵۰ تن قند کارخانه قند بردسیر کرمان و یکهزار تن گندم دروم کهگیلویه و بویراحمد عرضه می شود.

براساس این گزارش، در این روز و در مجموع بیش از ۱۲۲ هزار تن انواع کالا راهی بازار فیزیکی بورس کالای ایران می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز