خبرگزاری کار ایران

دلایل توقف فرابورسی های متوقف اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۳۸۲

در اطلاعیه اداره نظارت بر ناشران فرابورسی وضعیت نمادهایی که تا روز ۵ شهریور ماه ۹۳ متوقف شده اند را برای اطلاع بیشتر سرمایه گذاران و سهامداران منتشر کرده است.

سازمان بورس و اوراق بهادار در اطلاعیه ای در سایت کدال دلایل توقف نمادهایی را که بیش از ۷ روز کاری بدون فعالیت بوده اند را اعلام کرده است.

به گزارش ایلنا، طی اطلاعیه اداره نظارت بر ناشران فرابورسی وضعیت نمادهایی که تا تاریخ ۵ شهریور ماه ۹۳ متوقف شده اند را برای اطلاع بیشتر سرمایه گذاران و سهامداران منتشر کرده است.

بر طبق این اطلاعیه، علت توقف سهام بیمه دی، با نماد " ودی " که از تاریخ ۳۰ آذر ماه ۹۲ متوقف است، عدم ارائه پیش بینی عملکرد سال مالی ۹۳، عدم ارائه اطلاعات عملکرد سالیانه ۹۲، عدم ارائه صورتهای مالی ۳ ماهه سال ۹۳ عنوان شده است که اداره نظارت بر ناشران فرابورسی طی مکاتبه ای با بیمه مرکزی در این خصوص، پاسخی دریافت نکرده است در حالی که پرونده شرکت مزبور در کمیته تخلفات در حال پیگیری است.

بر طبق این اطلاعیه، بیمه دی ملزم است تا اطلاعات سالیانه ۹۲، پیش بینی حسابرسی شده سال مالی ۹۳ و آخرین عملکرد واقعی سال مالی ۹۳ را به سازمان بورس ارسال کند.

در ادامه، شرکت پالایش نفت تهران با نماد " شتران " نیز ازتاریخ ۲۸ فروردین ماه ۹۳ به دلیل عدم ارائه پیش بینی سود هر سهم سال ۹۳ با سرمایه جدید(با توجه به افزایش سرمایه) و صورت های مالی میان دوره ای ۳ ماهه منتهی به ۳۱/۰۳ / ۹۳ متوقف است که این شرکت موظف است پیش بینی سود هر سهم سال ۹۳ با سرمایه جدید و صورتهای مالی میان دوره ای ۳ ماهه منتهی به تاریخ ۳۱/۰۳ / ۹۳ را برای بازگشایی نماد به سازمان بورس ارسال کند.

در این بین، بانک دی با نماد " دی " از تاریخ ۲۴ تیر ماه ۹۳ به دلیل عدم ارائه پیش بینی سال ۹۳ با توجه به تغییر مفروضات بودجه و احتمال تعدیل و برگزاری مجمع عمومی فوق العاده و عادی سالیانه با توقف نماد رو به رو بوده است که می بایست با ارسال مدارکی دال بر پیش بینی سال ۹۲ بر اساس مفروضات جدید و احتمال تعدیل و تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده نسبت به بازگشایی نماد اقدام کند.

بانک سرمایه با نماد " سمایه " نیز از تاریخ ۲۹ تیرماه ۹۳ به دلیل توجه نکردن به تذکرات نماینده سازمان بورس در مجمع نسبت به عدم ثبت افزایش سرمایه با توقف نماد رو به رو شده است در حالی که این شرکت بدون ثبت افزایش سرمایه نسبت به تقسیم سود در مجمع عمومی فوق العاده و عادی سالیانه اقدام کرده است.

شرکت پالایش نفت لاوان با نماد " شاوان " که از تاریخ ۳۰ تیرماه ۹۳ به دلیل عدم ارائه اطلاعات و صورتهای مالی میان دوره ای ۳ماهه منتهی به ۳۱/۰۳ / ۹۳ و پیش بینی سود هر سهم سال ۹۳ بر اساس عملکرد واقعی ۳ماهه متوقف شده است، می بایست با ارسال صورتهای مالی میان دوره ای ۳ماهه منتهی به ۳۱/۰۳ / ۹۳ و آخرین پیش بینی سود هر سهم سال ۹۳ نسبت به بازگشایی نماد اقدام کند.

شرکت پالایش نفت شیراز با نماد " شراز " نیز از تاریخ ۳۰ تیرماه ۹۳ به دلیل عدم ارائه اطلاعات و صورتهای مالی میان دوره ای ۳ماهه منتهی به ۳۱/۰۳ / ۹۳ و پیش بینی سود هر سهم سال ۹۳ بر اساس عملکرد واقعی ۳ماهه باتوقف نماد رو به رو بوده است که این شرکت نیز ملزم است برای بازگشایی هر چه سریعتر نماد نسبت به ارسال مدارک صورتهای مالی میان دوره ای ۳ماهه منتهی به ۳۱/۰۳ / ۹۳ و آخرین پیش بینی سود هر سهم سال مالی ۹۳ اقدام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز