خبرگزاری کار ایران

پذیره نویسی اوراق اجاره پرسپویس یزد درفرابورس

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۲۵۳

رئیس اداره ابزارهای نوین مالی فرابورس گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال اوراق اجاره شرکت مجتمع کاشی وسنگ پرسپولیس یزد از فردا سه شنبه به مدت ۵ روز در بازارسوم فرابورس پذیره نویسی می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا) و به نقل از فرابورس، علیرضا توکلی با اعلام این خبر افزود: درپی صدور مجوزسازمان بورس و اوراق بهادار مبنی برانتشار اوراق اجاره به منظور تامین مالی پروژه طرح تولید سرامیک پرسلان ضد اسید، شرکت مجتمع کاشی و سنگ پرسپولیس یزد درصدد پذیره نویسی ۳۰۰ میلیارد ریال اوراق اجاره برآمده که ازطریق انتشار۳۰۰ هزارورقه یک میلیون ریالی انجام می شود. وی با اشاره به بانام و قابل معامله بودن اوراق در فرابورس ادامه داد: این اوراق با نرخ سود ٢٠ درصدی از فردا سه شنبه به مدت ۵ روز(تا اول شهریور) در بازار سوم فرابورس پذیره نویسی می شود. سررسید اوراق ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ با موعد پرداخت سود هر سه ماه تعیین شده که توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه توزیع می شود. به گفته توکلی موضوع انتشار اوراق، خرید دو دستگاه سنگ شکن وتجهیزات مربوطه ساخت ایران و دو دستگاه بالمیل، ۷ دستگاه پرس، ۷ دستگاه ماشین آلات بسته بندی، ربات های جداکننده و تجهیزات و اجاره آن به شرکت مجتمع کاشی وسنگ پرسپولیس یزد است. وی در رابطه با ارکان اوراق اجاره یادشده هم گفت: موسسه اعتباری کوثربه عنوان ضامن، شرکت تامین سرمایه امین متعهد پذیره نویسی، تامین سرمایه نوین به عنوان بازارگردان، کارگزاری امین آوید عامل فروش و موسسه آیین محاسبان امین به عنوان حسابرس ارکان اوراق را تشکیل داده اند.

رئیس اداره ابزارهای نوین مالی فرابورس گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال اوراق اجاره شرکت مجتمع کاشی وسنگ پرسپولیس یزد از فردا سه شنبه به مدت ۵ روز در بازارسوم فرابورس پذیره نویسی می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از فرابورس، علیرضا توکلی با اعلام این خبر افزود: درپی صدور مجوزسازمان بورس و اوراق بهادار مبنی برانتشار اوراق اجاره به منظور تامین مالی پروژه طرح تولید سرامیک پرسلان ضد اسید، شرکت مجتمع کاشی و سنگ پرسپولیس یزد درصدد پذیره نویسی ۳۰۰ میلیارد ریال اوراق اجاره برآمده که ازطریق انتشار۳۰۰ هزارورقه یک میلیون ریالی انجام می شود.

وی با اشاره به بانام و قابل معامله بودن اوراق در فرابورس ادامه داد: این اوراق با نرخ سود ٢٠ درصدی از فردا سه شنبه به مدت ۵ روز(تا اول شهریور) در بازار سوم فرابورس پذیره نویسی می شود. سررسید اوراق ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ با موعد پرداخت سود هر سه ماه تعیین شده که توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه توزیع می شود.

به گفته توکلی موضوع انتشار اوراق، خرید دو دستگاه سنگ شکن وتجهیزات مربوطه ساخت ایران و دو دستگاه بالمیل، ۷ دستگاه پرس، ۷ دستگاه ماشین آلات بسته بندی، ربات های جداکننده و تجهیزات و اجاره آن به شرکت مجتمع کاشی وسنگ پرسپولیس یزد است.

وی در رابطه با ارکان اوراق اجاره یادشده هم گفت: موسسه اعتباری کوثربه عنوان ضامن، شرکت تامین سرمایه امین متعهد پذیره نویسی، تامین سرمایه نوین به عنوان بازارگردان، کارگزاری امین آوید عامل فروش و موسسه آیین محاسبان امین به عنوان حسابرس ارکان اوراق را تشکیل داده اند.

توکلی خاطر نشان کرد: در این پذیره نویسی محدودیتی برای خرید حداکثری اشخاص حقیقی وحقوقی وجود ندارد وحداقل حجم هر سفارش هم ۱۰ ورقه خواهد بود که از طریق شبکه کارگزاران فرابورس انجام می شود. همچنین کارمزدها و هزینه های پذیره نویسی توسط ناشر اوراق پرداخت می شود.

وی درخاتمه گفت: معاملات دست دوم اوراق هم بعد ازاتمام پذیره نویسی در بازارابزارهای نوین مالی فرابورس امکان پذیرخواهد بود. خرید اوراق توسط علاقمندان مستلزم داشتن کد معاملاتی فعال بوده و همه سرمایه گذاران با مراجعه به یکی ازکارگزاری های عضو فرابورس می توانند نسبت به درخواست کد سهامداری اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز