خبرگزاری کار ایران

فروش ۲ هزار میلیارد تومان سهم دولتی در ۱۱۰ روز

کد خبر : ۱۸۸۲۲۴

از ابتدای امسال تا ۲۰ تیرماه، ۲۷ هزار و ۴۶۴ میلیارد ریال سهم دولتی در توسط سازمان خصوصی‌سازی فروخته شده است که از این میزان ۲۱ هزار و ۳۴ میلیارد ریال در فرابورس، ۶ هزار و ۲۹۱ میلیارد ریال از طریق مزایده، ۷۵ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار و ۶۵ میلیارد ریال از طریق مذاکره واگذار شده است.

۲۷.۴ هزار میلیارد ریال سهم دولتی از ابتدای تا ۲۰ تیر امسال از طریق بورس، فرابورس، مزایده و مذاکره فروخته شده است.

به گزارش ایلنا؛ از ابتدای امسال تا ۲۰ تیرماه، ۲۷ هزار و ۴۶۴ میلیارد ریال سهم دولتی در توسط سازمان خصوصی‌سازی فروخته شده است که از این میزان ۲۱ هزار و ۳۴ میلیارد ریال در فرابورس، ۶ هزار و ۲۹۱ میلیارد ریال از طریق مزایده، ۷۵ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار و ۶۵ میلیارد ریال از طریق مذاکره واگذار شده است.
همچنین از ۲۷ هزار و ۴۶۴ میلیارد ریال سهم دولتی واگذار شده در این مدت، ۲۷ هزار و ۱۲۴ میلیارد ریال به صورت بلوکی، ۲۶۶ میلیارد ریال به صورت ترجیحی و ۷۵ میلیارد ریال به صورت تدریجی فروخته شده است.
بر اساس این گزارش؛ سازمان خصوصی سازی در حالی در ۱۱۰ روز ابتدایی امسال تنها ۲ هزار میلیارد تومان سهم دولتی را به فروش رسانده است که بر اساس برنامه اعلامی، این سازمان باید سهام ۱۸۶ شرکت دولتی را در سالجاری که سال پایانی اجرای سیاست خصوصی سازی در کشور است، به بخش خصوصی واگذار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز