خبرگزاری کار ایران

رئیس نظارت بازار فرابورس در گفت‌وگو با ایلنا:

بهای اوراق تسهیلات مسکن کاهشی شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۰۹۹

هر کد معاملاتی صرفاً تا سقف ۹۰ ورقه تسهیلات مسکن، مجاز به ورود سفارش خرید و انجام معامله خواهد بود.

رئیس نظارت بازار فرابورس از کاهش بهای اوراق تسهیلات مسکن طی دو روز گذشته خبر داد.

افسانه عروجی، رئیس نظارت بازار فرابورس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه طی دو روز گذشته اوراق تسهیلات مسکن منفی شد، گفت: بازار اوراق با درآمد ثابت یا تسهیلات مسکن متاثر از بازار سهام است و نوسانات آن بر روی این اوراق نیز تاثیرگذار است.

وی افزود: هر کد معاملاتی صرفاً تا سقف ۹۰ ورقه تسهیلات مسکن مجاز به ورود سفارش خرید و انجام معامله خواهد بود.

عروجی ادامه داد: با همکاری بانک مسکن مذاکراتی در خصوص باز شدن نماد تسهیلات جدید اوراق مسکن انجام داده‌ایم تا عرضه‌ها بیشتر شود.

رئیس نظارت فرابورس گفت: اواخر سال گذشته زمانی که میزان وام مسکن افزایش پیدا کرد به صورت غیر مستقیم نرخ اوراق تسهیلات مسکن نیز رشد یافت.

وی در پاسخ به این پرسش که افراد در چه شرایطی می‌توانند تعداد بیشتری از اوراق تسهیلات مسکن دریافت کنند، گفت: در موارد خاص و با ارائه نامه از بانک مسکن تنها انبوه سازان می‌توانند تعداد بیشتری از این اوراق را با نام اشخاص مختلف دریافت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز