خبرگزاری کار ایران

آغاز فعالیت شعبه خمینی شهر کارگزاری آرمان تدبیر

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۲۸۳

شعبه خمینی شهر کارگزاری آرمان تدبیر در استان اصفهان به تازگی کار خود را آغاز کرده است.

استان اصفهان یکی از فعال ترین و پر استقبال ترین استان های کشور در بازار بورس است. شعبه خمینی شهر این استان نیز به تازگی در یکی از پرترددترین و مرکزی ترین نقاط استان آغاز به کار کرده است.

محسن کلاهدوز مدیریت این شعبه کارگزاری که خود از کارشناسان حوزه بورس و صنعت فولاد است با اشاره به افتتاح شعبه خمینی شهر عنوان کرد: شعبه “خمینی شهر” کارگزاری آرمان تدبیر نقش جهان از اواخر مهرماه  ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. این شعبه در ابتدای خیابان خمینی شهر، بلوار آزادگان (در نزدیکی استادیوم ورزشی خمینی شهر) قرار دارد و دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی است از جمله امتیاز نزدیکی به شعب بانک های مختلف را دارد.

مدیر شعبه خمینی شهر کارگزاری آرمان تدبیر با اشاره به طرح ثبت نام غیر حضوری به ویژه در روزهای شیوع کرونا افزود: یکی از مهمترین برنامه های ما، طرح ثبت نام غیر حضوری است چرا که با توجه به شیوع کرونا بسیاری از مردم تمایل به انجام امور به صورت غیرحضوری دارند. با این طرح درصدد هستیم تا مشتریان عزیز بتوانند بدون دغدغه و با سرعت و سهولت بیشتر به کلیه امور خود بپردازند.

وی در خصوص ارائه خدمات به مشتریان بیان داشت: خمینی شهر از جمله شهرهای صنعتی استان است که سرمایه داران زیادی به ویژه در صنعت سنگ و ساختمان در آن فعالیت می کنند. اگر مشتری با سامانه آشنایی نداشته باشد همکاران ما در شعبه آماده هستند راهنمایی ها و آموزش های لازم را به آنها به صورت ویژه ارایه کنند. هدف ما خدمت هر چه بیشتر و بهتر به مشتریانی است که کارگزاری آرمان تدبیر را انتخاب کرده اند و در این راستا تمام نیروهای کارگزاری تمام تلاش خود را به کار می بندند.

کلاهدوز در پایان افزود: به زودی مراسم افتتاح شعبه با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور مقامات خمینی شهر و مدیران بانک ها و فعالان بازار سرمایه برگزار می شود.

با کارگزاری آرمان تدبیر آشنا شوید

کارگزاری آرمان تدبیر، به عنوان یکی از معتبرترین کارگزاری‌های بازار سرمایه ایران، سال۱۳۸۴ تاسیس و با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادارفعالیتش را آغاز کرد و امروز پس از ۱۵ سال فعالیت و راه‌اندازی بیش از  ۴۰ شعبه در تهران و سراسر کشور، از طرف سازمان بورس واوراق بهادار تهران در رتبه‌بندی شرکت های کارگزاری  درجایگاه “ الف” قرار دارد.

بیش از ۸۰هزار مشتری کارگزاری آرمان تدبیر، از طریق سامانه‌های اینترنتی، تلفنی و حضوری، خدمات متنوع بازار سرمایه را دریافت و از دوره‌های آموزشی بازار سرمایه، بهره‌مندی از نرم‌افزار اختصاصی «متاویو»، که ابزار تحلیل هوشمند بازار سرمایه است نیز استفاده می کنند.

کارگزاری آرمان تدبیر، فقط بستری برای خرید و فروش سهام و تحلیل بازار بورس نیست، کارشناسان این کارگزاری، 

در زمینه تامین مالی از طریق بازار سرمایه، خرید و فروش سهام و پذیرش شرکت‌ها در بورس و فرابورس، مشاوره تخصصی نیز خدمات متنوع و ویژه را ارائه می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز