خبرگزاری کار ایران

زندگی در دل طبیعت؛ رویایی که به واقعیت پیوسته است

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۸۸۸

آرامشی که در یک خانه چوبی در طبیعت وجود دارد را هیچ کس نمی تواند انکار کند. زندگی در طبیعت به عنوان یک رویای همیشگی در دل همگان نهفته است. امروزه با وجود خانه چوبی می توان به این رویای دلچسب رنگ واقعیت بخشید.

ایلنا؛ این روزها با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن خانه‌های ساخته شده از بتن و آجر هنوز هم تصور یک خانه چوبی، شوق وصف نشدنی در دل ایجاد می‌کند. مطمئناً همین الان که این مطلب را می‌خوانید، یاد خانه‌های چوبی شمالی با سقف شیروانی  افتاده‌اید. اگر تا به حال زندگی در طبیعت و کلبه‌های شمالی را تجربه کرده باشید؛ مطمئنا لذت زندگی واقعی را چشیده‌اد و هرگز این تجربه را فراموش نمی‌کنید. پس نظرتان در مورد داشتن خانه چوبی و گذراندن روزهای خوشی در دل طبیعت مثبت است! اگر تصمیمتان برای ساخت ویلا و زندگی در طبیعت جدی است، باید مراحل ساخت ویلا چوبی را بدانید و قبل از هر کاری نقشه دلخواه خانه چوبی خود را طراحی کنید.

این که برای زندگی در طبیعت مکانی داشته باشیم، بسیار خوشایند و لذت‌بخش است

بیشتر افرادی که در شهرهای پرسروصدا و شلوغ زندگی می‌کنند، دوست دارند مکانی داشته باشند تا در دل طبیعت زندگی و به دور از شلوغی‌های شهر روزهای خوشی را سپری کنند. اکثر این افراد برای ساختن ویلا، کلبه چوبی را انتخاب می‌کنند تا در دل مکانی که قرار می‌گیرند هم زیبایی طبیعت نهفته باشد و حس زندگی در طبیعت در دلشان شکوفا شود. همیشه دوست‌داران زندگی در طبیعت ترجیح می‌دهند به جای ساختن ویلاهای لوکس و لاکچری کلبه‌های چوبی بسازند. کلبه‌های چوبی مزایای بسیاری دارد که می‌توان با تکیه بر آن یک ایده جذاب و دوست‌داشتنی پیاده‌سازی کرد.

ویژگی‌های منحصر به فرد و دوست‌داشتنی کلبه چوبی

از آنجا که کلبه چوبی همانطور که از اسمش پیداست، از چوب ساخته می‌شود؛ عمر طولانی دارد و انعطاف پذیری بالای آن موجب می‌شود برای ساخت قسمت‌های مختلف کلبه به راحتی از چوب استفاده کرد. بدون این که مشکل خاصی ایجاد شود. مقاومت بالا و سبکی چوب در مقایسه با دیگر مصالح ساختمانی گزینه بسیار مناسبی است. اگر کمی بادقت به کلبه‌های چوبی شمال کنید، کاملاً متوجه این موضوع می‌شوید. این خانه‌ها با گذشت سال‌های بسیار و بارش فراوان برف و باران  دچار هیچ خرابی نشده‌اند و این موضوع نشانگر عمر طولانی چوب و جایگزین مناسب آن برای مصالح ساختمانی می‌باشد.

آشنایی با مراحل ساخت ویلا چوبی

آشنایی با مراحل ساخت ویلا چوبی موجب می‌شود برای زندگی در طبیعت قدم‌های منحصربه‌فردی بردارید. معمولا ساخت کلبه چوبی با مراحل گفته شده در زیر انجام می‌شود:

پیاده‌سازی طرح کلبه چوبی:

اولین اقدام برای ساخت کلبه، طراحی طبق سلیقه و نظر خودتان است. اگر فکر می‌کنید برای پیاده‌سازی طرح کلبه چوبی آگاهی ندارید می‌توانید از سازنده‌های معتبر کلبه چوبی کمک بگیرید.

در نظر گرفتن متراژ مناسب برای ساخت کلبه:

همانطور که می‌دانید، متراژ کلبه چوبی تاثیر بسیار زیادی بر روی هزینه می‌گذارد. بنابراین با توجه به بودجه‌ای که دارید متراژ مناسب را در نظر بگیرید تا هم خانه شما جذابیت لازم را داشته باشد و هم بتوانید مراحل ساخت ویلا چوبی را بهینه‌سازی کنید.

از تاثیر نوع سقف کلبه چوبی بر روی زیبایی‌های تصویر آن غافل نشوید:

انتخاب مدل سقف کلبه چوبی در خروجی کار و رسیدن به یک کلبه رویایی تاثیر بسیاری می‌گذارد. پس پیشنهاد ما این است که حتماً از یک سقف زیبا و متناسب استفاده کنید تا برای زندگی در طبیعت یک کلبه  رویایی و همیشگی داشته باشید.

بعد از طراحی نوبت به انتخاب چوب می‌رسد. انتخاب نوع چوب بر روی کیفیت کار بسیار تاثیرگذار است. در حقیقت برای هر کدام از قسمت‌های کلبه باید چوب مخصوص انتخاب کنید. مثلاً، برای ساخت اسکلت کلبه چوبی بهترین گزینه، چوب‌های سوزنی برگ مقاوم است که هیچ نقصی در آن وجود ندارد.

هر کدام از مراحل ساخت ویلا چوبی باید با دقت و زیر نظر متخصصین حرفه‌ای انجام شود تا شما بتوانید به نتیجه ایده‌آل برسید.

اگر برای داشتن ویلا در دل طبیعت عجله دارید، استفاده از خانه پیش ساخته بهترین راه‌حل است.

زندگی در دل طبیعت؛ رویایی که به واقعیت پیوسته است

برای زندگی در طبیعت باید بدانید استفاده از ویلاهای پیش ساخته چه مزیت‌هایی نصیب شما می‌شود. مهم‌ترین مزیت خانه پیش ساخته  این است که شما خیلی سریع، راحت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن صاحب کلبه دوست داشتنی در دل طبیعت می‌شوید. همچین هزینه‌ای که بابت خانه‌های پیش ساخته پرداخت می‌کنید، بسیار کم‌تر و اقتصادی‌تر از ساختن ویلاست‌.

یکی دیگر از قابلیت‌های خانه پیش ساخته این است که اگر قرار باشد، منطقه ویلای خود عوض کنید، دیگر نیازی به ساختن ویلای دوباره نخواهید داشت. به راحتی با خرید یک زمین خانه پیش ساخته خود را جا بجا می‌کنید و در منطقه دیگری ساکن می‌شوید.

خیلی‌ها تصور می‌کنند خانه‌ها و ویلاهایی که از قبل ساخته شده است، مقاومت ویلاهای ساخته شده توسط مصالح ساختمانی را ندارند. اما باید بدانند این گونه ساختمان‌ها به طوری طراحی می‌شوند که در برابر عوامل محیطی مقاومت بسیاری از خود نشان داده‌اند. پس نیاز نیست هنگام بارش باران و برف و دیگر بلاهای طبیعی نگرانی بابت تخریب خانه‌های از پیش ساخته شده داشته باشید.

 اگر هم نگران ساخت کلبه چوبی متناسب با سلیقه خود هستید باید بگوییم که خانه پیش ساخته شده را می‌توانید با سلیقه و طراحی دلخواه سفارش دهید.

زندگی در دل طبیعت را با گروه مهندسی آرتمن پاسارگاد تجربه کنید

زندگی در دل طبیعت؛ رویایی که به واقعیت پیوسته است

اجرای ویلای چوبی منحصربه‌فرد کار هر کسی نیست  و نیاز به تجربه و مهارت بسیار بالایی دارد  و مراحل ساخت آن تنها با تجهیزات و دانش به‌روز امکان‌پذیر است. پس چه کسی می‌تواند شما را به رویای دل‌انگیز زندگی در کلبه چوبی برساند؟؟

یکی از شرکت های با تجربه این حوزه که با داشتن نیم قرن تجربه فراوان در زمینه ساخت ویلای چوبی، خانه چوبی و خانه‌های از پیش ساخته شده، مجموعه آرتمن پاسارگاد (wooden-villa.com) رویای شما را برای زندگی در طبیعت به حقیقت پیوند می دهد. این مجموعه معتبر، رزومه بسیار قوی و حرفه‌ای در زمینه ساخت ویلا چوبی دارند و سرعت آماده‌سازی پروژه توسط آن ها بسیار بالاست.در صورتی که علاقه‌مند باشید می‌توانید نمونه‌های کار این مجموعه را ببینید. مطمئنا هنگام مشاهده نمونه کارها خودتان کیفیت کار را درک خواهید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز