خبرگزاری کار ایران

آموزش ادیت عکس و فیلم با فتوشاپ و پریمیر از جی‌اف‌ایکس دانلود

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۸۷۱

پیش از شروع مقاله میخواهیم به این سوال جواب بدهیم که چه لزومی به دریافت آموزش فتوشاپ یا پریمیر داریم؟ هر شخص با دلایل خاصی که دارد پا در مسیر یادگیری این نرم افزارها می گذارد. بنابراین نمی توان یک دلیل واحد را برای همه در نظر گرفت. در روزگار ما کمتر کسی را پیدا می کنید که آشنایی با کامپیوتر نداشته باشد یا حداقل یک کامپیوتر در منزل نداشته باشد.

ایلنا؛ پیش از شروع مقاله میخواهیم به این سوال جواب بدهیم که چه لزومی به دریافت آموزش فتوشاپ یا پریمیر داریم؟ هر شخص با دلایل خاصی که دارد پا در مسیر یادگیری این نرم افزارها می گذارد. بنابراین نمی توان یک دلیل واحد را برای همه در نظر گرفت. در روزگار ما کمتر کسی را پیدا می کنید که آشنایی با کامپیوتر نداشته باشد یا حداقل یک کامپیوتر در منزل نداشته باشد. 

از طرفی بسیاری از مشاغل علی رغم ساعت کاری بالا درآمد ناچیزی دارند که پاسخگوی نیازها ما نیستند. همین امر به راحتی افراد را ترغیب به پیدا کردن شغل دوم و سوم و یا تغییر کسب و کار و پیدا کردن شغل هایی که به ساعات کاری کمتر درآمد بیشتر داشته باشند می کند.

نرم افزار فتوشاپ و پریمیر به دلیل سادگی و در عین حال کارآمد بودن خود, بسیار در نظر عموم مورد پسند قرار گرفته اند و بازار کار خوبی دارند. شما با داشتن یک کامپیوتر و یا لب تاپ با قطعات سخت افزاری متوسط و دریافت آنلاین آموزش فتوشاپ و یا پریمیر که نمونه آنها در این سایت نیز قابل دانلود است، و صرف وقت 2-3 ساعت در روز به مدت 3-4 ماه، می توانید به سطح قابل قبولی از مهارت برسید و پروژه دریافت کنید. با این توضیحات مشاهده می کنید که این دو نرم افزار یکی از آسان ترین و به صرفه ترین راه ها برای کسب درآمد هستند.

آموزش فتوشاپ رایگان در جی اف ایکس دانلود

آموزش فتوشاپ را می توان به عنوان یکی از پرطرفدارترین آموزش های ارائه شده در در نظر گرفت. دنیای جذابی که نرم افزار فتوشاپ برای هر مخاطبی ایجاد می کند، زمینه ساز کشیده شدن افراد بسیاری به سمت فراگیری این نرم افزار است. از طرفی آموزش فتوشاپ کار تخصصی به حساب می آید و نه مدرس و نه کارآموز نمی توانند با بی دقتی و جسته و گریخته در مورد فراگیری آن فعالیتی داشته باشند.

از زمانی که فتوشاپ در سال 1990 وارد بازار شد، شاید کسی فکر نمی کرد روزی اینقدر فراگیر باشد و حتی در شهرهایی با امکانات محدود نیز به توان به نحوی به یک مقاله یا ویدیویی در زمینه آموزش فتوشاپ رایگان دسترسی پیدا کرد. دریافت آموزش های آنلاین تقریبا یکی از آسانترین و کم هزینه ترین راه ها برای یادگیری فتوشاپ است. شما می توانید با دریافت آموزش فتوشاپ جی اف ایکس دانلود، از بابت یادگیری کامل این نرم افزار خیالتان راحت باشد.

آموزش پریمیر رایگان در جی اف ایکس دانلود

در کنار مجموعه آموزش فتوشاپ که در سایت جی اف ایکس دانلود ارائه می شود، نرم افزارهای متعدد دیگری نیز در سایت ما آموزش داده می شود. یکی از این نرم افزارها، پریمیر است. پریمیر یکی دیگر از محصولات شرکت ادوبی است که ثابت کرده توانایی های فوق العاده ای در زمینه ویرایش عکس و فیلم دارد.

کارشناسان ما در بخش تولید محتوای آموزشی مجموعه ای کامل و پربار از آموزش نرم افزار پریمیر را تهیه کرده اند که شما می توانید با مراجعه به بخش دانلود ها به این محتوا دسترسی پیدا کنید. در این آموزش همانند مجموعه آموزش فتوشاپ سعی شده است که تمامی نکات آموزشی نرم افزار پریمیر ذکر شود تا شما عزیزان پس از دریافت این مجموعه، بتوانید بدون نیاز به آموزش های تکمیلی دیگر، نرم افزار پریمیر را یاد بگیرید.

آموزش ادیت عکس و فیلم با فتوشاپ و پریمیر از جی‌اف‌ایکس دانلود

آموزش 0 تا 100 ادیت عکس فتوشاپ با جی اف ایکس دانلود

در مجموعه آموزش فتوشاپ سعی شده است به صورت کامل و با زبانی ساده تمامی ابزارهای موجود در این نرم افزار آموزش داده شود. یکی از قسمت های موجود در این مجموعه، آموزش صفر تا صد ادیت عکس است. حتما بارها تصاویری را در اینترنت و یا در دست دوستانتان دیده اید که با نمونه واقعی بسیار متفاوت بوده اند. افکت گذاری و ادیت عکس، یکی از جذاب ترین موارد استفاده فتوشاپ است.

با این ابزار ها می توانید عکس هایتان را سیاه سفید کنید، رنگی کنید، پشت زمینه تصاویر را عوض کنید، چهره افراد را روتوش کنید، جلوه های رنگی اضافه کنید که باعث جذاب تر شدن عکس هایتان خواهد شد و حتی می توانید از عکس هایتان انیمیشن بسازید. تمامی این موارد در مجموعه آموزش فتوشاپ با تکنیک های جالبی آموزش داده شده اند.

آموزش 0 تا 100 تدوین فیلم با پریمیر در جی اف ایکس دانلود

در مجموعه ای که برای آموزش پریمیر تهیه شده است، تمامی مباحث مربوط به صفر تا صد این نرم افزار در قالب بخش هایی مانند 1- آشنایی کلی با نرم افزار و اصطلاحات مربوط به فرآیند تدوین. 2- توضیح در مورد تمامی ابزارهای مختلفی که در پریمیر وجود دارند. 3- مراحل تدوین فیلم که شامل چگونگی برش فیلم، برش صدا، جدا کردن صدا از تصویر، کند یا تند کردن فریم ویدیو و مواردی از این قبیل به همراه معرفی بخش هایی که قابلیت تولید انیمیشن را دارند و ابزارهایی که توسط آن ها می توان افکت های فوق العاده ای را به فایل ویدیو اضافه نمود، مورد بررسی کامل قرار می گیرندآموزش پریمیر نیز همانند آموزش فتوشاپ نیازمند صبر و حوصله و مهمتر از آن، دریافت آموزش های صحیح است و نمی توان به راحتی هر آموزشی را صرفا به خاطر رایگان بودن و یا هزینه پایین آن انتخاب کرد و سرمایه گرانبهای زمان را از دست داد.

آموزش ادیت عکس و فیلم با فتوشاپ و پریمیر از جی‌اف‌ایکس دانلود

توصیه آخر

وقت و هزینه هر دو سرمایه های گرانبهایی هستند که مورد اول غیر قابل جبران و مورد دوم به سختی قابل جبران است. زمانی که به عنوان کارآموز قصد یادگیری یک نرم افزار را دارید، ممکن است به دلایلی مانند اشتیاق بیش از اندازه و یا اطلاع پایین در مورد جزئیات نرم افزاری که قصد یادگیری آن را دارید، آموزش هایی را تهیه کنید که نه تنها کامل نیستند بلکه به خاطر اشکالاتی همچون ناقص بودن محتوا، روان نبودن و یا عدم پیوستگی کامل محتوا، تکنیک های غلط یا آموزش هایی که بر روی نسخه های قدیمی نرم افزار انجام شده اند و دلایلی از این قبیل، شما را ادامه راه دلسرد کنند.

پیشنهاد ما به شما تهیه آموزش فتوشاپ و سایر آموزش ها از سایت های معتبر است. سایت هایی که اگرچه به صورت رایگان محتوا تولید می کنند اما این عدم دریافت هزینه از کاربران بر کیفیت کاری که انجام می دهند تاثیرگذار نخواهد بود. شما می توانید با هزینه ماهیانه بسیار پایین به بیش از هزاران سورس گرافیکی مختلف،پروژه آماده افتر افکت،آموزش های متنوع و ..دسترسی داشته باشید.پس همین الان سایت را باز کنید و از امکانات نامحدود ما استفاده کنید.

https://www.gfxdownload.ir/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز