خبرگزاری کار ایران

با این 3 وسیله ( درب آکاردئونی، حفاظ پنجره و نرده بالکن ) ساختمان خود را ضدسرقت کنید!

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۲۷۵

یکی از بهترین وسیله ها برای افزایش امنیت ساختمان شما، نصب درب آکاردئونی است. این حفاظ ، در واقع یک حفاظ فلزی است که مثل ساز آکاردئون ساخته می شود و پشت درب ساختمان شما نصب می شود.

ایلنا؛ همه ما در زندگی به دنبال آرامش و امنیت هستیم. به همین دلیل است که دوست داریم در ساختمانهای ایمن مشغول به کار شویم.

امنیت پایین در ساختمان باعث به وجود آمدن خطراتی مانند سرقت و ورود غریبه ها می شود و این موضوع باعث ترس و وحشت ساکنین ساختمان خواهد شد. برای جلوگیری از ضررهای احتمالی و خطرات، بهتر است ساختمان خود را ضدسرقت کنیم تا بتوانیم در آرامش و امنیت به زندگی و کار خود مشغول شویم. در این نوشته با 3 وسیله عالی (درب آکاردئونی، حفاظ پنجره و نرده بالکن) برای افزایش امنیت ساختمان آشنا خواهید شد که می توانید آنها را در ساختمانهای مسکونی، مراکز اداری، ویلا، باغ و... نصب کنید و امنیت بیشتری داشته باشید.

3 ابزار عالی برای افزایش امنیت در ساختمان

  1. درب آکاردئونی

یکی از بهترین وسیله ها برای افزایش امنیت ساختمان شما، نصب درب آکاردئونی است. این حفاظ ، در واقع یک حفاظ فلزی است که مثل ساز آکاردئون ساخته می شود و پشت درب ساختمان شما نصب می شود. حفاظ آکاردئونی از بهترین مدلهای حفاظ درب آپارتمان است که در ساختمانهای مسکونی و تجاری می توان از آن استفاده کرد. درب آکاردئونی امنیت بسیار بالایی دارد و جلوی ورود افراد ناآشنا و سارقان را می گیرد.

از نظر قیمت باید گفت که این حفاظ ها در مدلها و اندازه های مختلف قابل سفارش و خرید هستند و قیمت حفاظ آکاردئونی به وزن آهن استفاده شده و مدل درب آکاردئونی بستگی دارد.

خرید و نصب درب آکاردئونی بسیار مقرون به صرفه است؛ زیرا از سرقت پول و وسایل ارزشمند شما جلوگیری میکند و امنیت جانی و روانی شما را حفظ می کند.

یکی از بهترین مراکز برای سفارش و تهیه درب آکاردئونی یا دیگر محصولات همچون حفاظ پنجره و نرده بالکن «صنایع فلزی آهن کوب» است. گروه کاوه، سالها سابقه کار در زمینه ساخت انواع حفاظها و دربهای ضدسرقت را دارد و می تواند درب آکاردئونی موردنظر شما را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت فوق العاده برای شما آماده کند. بعد از ساخت سفارش شما، حفاظ آکاردئونی همراه با ضمانت به شما تحویل داده می شود.

اگر در خانه یا شرکت شما، تراس یا بالکن وجود داشته باشد، سارقان و افراد ناآشنا می توانند از این قسمت وارد ساختمان شما شوند و این موضوع خطرناک است؛ بنابراین بهتر است به فکر تهیه حفاظ بالکن یا نرده تراس باشید تا بتوانید امنیت این قسمتها را بیشتر کنید. نصب حفاظ بالکن هم از ورود سارقان جلوگیری می کند و هم جلوی پرت شدن و افتادن کودکان را می گیرد.

این روزها نرده تراس با شکلها و طرحهای مختلفی ساخته می شوند و شما می توانید خودتان مدل نرده تراس و طرح نرده تراس خود را انتخاب کرده و سپس سفارش دهید.

با این 3 وسیله ( درب آکاردئونی، حفاظ پنجره و نرده بالکن ) ساختمان خود را ضدسرقت کنید!

 

قیمت نرده تراس هم به میزان آهن استفاده شده و شکل نرده تراس بستگی دارد. اگر قصد خرید نرده بالکن را دارید، به شما پیشنهاد می کنید که حفاظ موردنظر خود را از صنایع فلزی آهن کوب تهیه کنید. در صنایع فلزی آهن کوب، انواع نرده های فلزی با طرحهای مختلف تولید می شوند و کیفیت بسیار بالایی دارند. اگر به دنبال بهترین و مناسب ترین قیمت برای خرید حفاظ بالکن و درب آکاردئونی هستید، به صنایع فلزی آهن کوب مراجعه کنید و نرده فلزی دلخواهتان را با قیمت مناسب خریداری کنید.

  • حفاظ پنجره

نصب محافظ برای پنجره نیز باعث افزایش امنیت در ساختمان می شود. این موضوع در خانه های ویلایی و ساختمانهایی که پنجره های بزرگ دارند بسیار مهم است؛ زیرا از این فضاها، افراد می توانند به راحتی وارد ساختمان شوند و امنیت ساختمان به خطر می افتد. بنابراین بسیار مهم است که از حفاظ یا نرده پنجره استفاده کنید.

امروزه حفاظ پنجره با مدلها و فلزات مختلفی ساخته می شوند. مثلا محافظ پنجره فرفورژه و محافظ آهنی ساده از جمله رایج ترین نرده ها برای حفاظت از ساختمان هستند. این نرده ها به عنوان حفاظ پنجره دوجداره نیز قابل نصب هستند و می توانید پنجره های دوجداره را نیز با این محافظ ها ایمن کنید.

مدل های نرده فرفورژه حفاظ پنجره بسیار متنوع و زیبا هستند و به همین دلیل مشتریان زیادی دارد. یکی از مزیتهای حفاظ پنجره فرفرورژه این است که جنس بسیار محکمی دارد و امنیت آن بسیار بالا است.

با این 3 وسیله ( درب آکاردئونی، حفاظ پنجره و نرده بالکن ) ساختمان خود را ضدسرقت کنید!

اگر قیمت حفاظ پنجره و بالکن برای شما مهم است، بهتر است به سراغ نرده پنجره آهنی ساده بروید؛ زیرا مدل حفاظ فرفورژه به دلیل مصرف بیشتر آهن و وجود گلهای زیاد در آن، قیمت بالاتری دارد. اما در نرده حفاظ پنجره ساده، از آهن کمتری می توان استفاده کرد تا قیمت این حفاظ کمتر شود.

از دیگر مدلهای محافظ پنجره، حفاظ میله ای است که برای خانه های مسکونی از آنها زیاد استفاده می شود. طرح این نرده پنجره به صورت میله هایی است که در کنار هم قرار دارند. این حفاظ های میله ای در بیرون پنجره نصب می شوند و اندازه ها و شکلهای مختلفی دارند. می توانید علاوه بر درب آکاردئونی از این مدل حفاظ هم برای ایجاد امنیت بیشتر استفاده کنید.

استفاده از محافظ پنجره علاوه بر اینکه امنیت خانه شما را افزایش می دهد، نمای ساختمان شما را نیز زیباتر می کند.

بنابراین اگر می خواهید امنیت خانه خود را بالا ببرید، برای سفارش نرده و محافظ پنجره مناسب اقدام کنید. امروزه حفاظ پنجره با مدلها و طرحهای متنوعی ساخته می شود. شما می توانید از میان طرحهای مختلف حفاظ پنجره فرفورژه، حفاظ پنجره میله ای و حفاظ پنجره آهنی، محافظ پنجره موردنظر خود را انتخاب کنید و سفارش دهید.

برای سفارش و تهیه محافظ پنجره با قیمت مناسب و کیفیت عالی، شما می توانید به گروه صنایع فلزی آهن کوب مراجعه کنید و محافظ پنجره موردنظر خود را با شکل و طرح دلخواه خود تهیه کنید.

محافظ های تولید شده توسط گروه صنایع فلزی آهن کوب قیمت بسیار مناسبی دارند و شما می توانید با هر بودجه ای، برای سفارش نرده حفاظ پنجره اقدام کنید. پس اگر قیمت حفاظ پنجره برای شما مهم است، خیالتان راحت باشد که نرده محافظ پنجره کاوه، قیمت بسیار مناسبی و مقرون به صرفه‌ای دارد.

پس همین حالا به وب سایت گروه صنایع فلزی آهن کوب مراجعه کنید و انواع مدلهای درب آکاردئونی، حفاظ بالکن و حفاظ پنجره را در این سایت مشاهده کنید و برای سفارش محافظ موردنظر خود اقدام کنید.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از وبسایت صنایع فلزی آهن کوب دیدن کنید.

https://ahankoob.ir

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز