خبرگزاری کار ایران

پاکلین نماینده ایران در رویداد استارتاپی سیداستارز ۲۰۲۰ شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۳۹۸

استارتاپ «پاکلین» در مسابقه جهانی کارآفرینی سیداستارز ۲۰۲۰ (Seedstars) به انتخاب داوران بین‌المللی به عنوان برترین کسب‌وکار نوپای ایرانی انتخاب شد و در مرحله بعد با نمایندگان ۹۷ کشور دیگر به رقابت می‌پردازد.

ایلنا، سیداستارز مسابقه‌ای است که در راستای رشد ایده‌ها، پرورش استارتاپ‌ها و ساخت شرکت‌ها برگزار می‌شود. هدف این رویداد پیدا ‌کردن بهترین استارتاپ در جوامع استارتاپی نو و بازارهای در حال توسعه است؛ استارتاپ‌هایی که مشکلات منطقه‌ای خود را حل کنند یا بتوانند محصولاتی سودده را به بازار جهانی عرضه کنند.

رویداد جهانی سیداستارز استارتاپ‌های پیشرو را با هدف حمایت از کسب‌وکارهای منطقه‌ای و قدرت بخشیدن به آنها شناسایی می‌کند و در راستای ماموریت خود برای پیدا کردن کارآفرینان برتر بازارهای نوظهور، مجموعه رویدادهایی را در سراسر جهان برگزار می‌کند. این رویداد در بیش از ۸۰ کشور جهان برگزار می‌شود که نام ایران نیز در لیست این کشورها قرار گرفته است.

به نوشته سایت سیداستارز ۸۴ درصد جمعیت جهان در کشورهای نوظهور زندگی می‌کنند و این رویداد قصد دارد تا سرمایه‌ها و ایده‌های گوناگون کشورهای مختلف را به یکدیگر متصل کند. این رویداد تاکنون توانسته ۲۵۰ میلیون دلار سرمایه برای ۲۳۶ استارتاپ برگزیده خود فراهم کند.

پاکلین به نشانیpaklean.com، یک خشک‌شویی آنلاین است که در اوایل سال ۱۳۹۶ راه‌اندازی شد. این پلتفرم البسه‌ مشتریان را درب منزل تحویل گرفته و پس از شست‌وشو و اتو، در زمان و محل تعیین‌شده تحویل‌شان می‌دهد. در حال حاضر، خشکشویی آنلاین پاکلین در همه مناطق ۲۲ گانه تهران در دسترس شهروندان است. پاکلین در اواخر سال ۹۶ از شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر ادونچرز جذب سرمایه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز