خبرگزاری کار ایران

جذب مشتری هدفمند با خدمات سئو نوین مارکتینگ

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۹۶۹

آژانس بازاریابی دیجیتال نوین مارکتینگ ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، سئو و تبلیغات در گوگل ادوردز، حامی کسب‌‌وکار شما در دنیای تجارت الکترونیک می‌باشد.

با گسترش ارتباطات و تمایل مشتریان برای دسترسی راحت تر به خدمات و محصولات، داشتن وب سایت یا اپلیکیشن یک فاکتور مهم برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ محسوب می‌شود. اما صرفا داشتن یک وب سایت شما را وارد فاز رقابت با هم صنف‌هایتان نمی‌کند و برای ورود به دنیای تجارت و بقا در میان صدها رقیب تجاری نیاز به کمک خواهید داشت. 

آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ از ۱۵ سال پیش به عنوان یک شرکت دیجیتال مارکتینگ معتبر فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و به عنوان نماینده رسمی گوگل در ایران، خدمات بازاریابی آنلاین حرفه‌ای مانند تبلیغات در گوگل ، طراحی سایت و خدمات سئو را به کسب‌و‌کارها و صاحبان مشاغل ارائه کرده است. 

طراحی سایت نوین مارکتینگ یکی از پرطرفدارترین خدمات این شرکت می‌باشد که در دوران کرونا به طیف گسترده‌ای از مشاغل سنتی و یا نوپا خدمات طراحی وب سایت ارائه کرده است.

برای رشد یک سایت در میان صدها سایت با حوزه فعالیت مشابه لازم است وارد فرآیند بازاریابی آنلاین شوید. یکی از فاکتورهای بازاریابی آنلاین سئو سایت می‌باشد که در یک بازه زمانی  موجب رشد سایت شما را در نتایج جستجو می‌شود. اما قبل از اقدام برای سئو وب سایت لازم است سایت شما و سایت رقبایتان برای طراحی یک استراتژی سودده به دقت بررسی شود.

مشاوره سئو نوین مارکتینگ به شما کمک می‌کند تا بتوانید با صرف هزینه کمتر، پا به پای رقبای خود در مسیر درست رقابت کنید. این مشاوره به شما کمک می‌کند تا نقاط قوت و ضعف سایت خود را به درستی بشناسید و برای رقابت نکات مهم را مدنظر داشته باشید تا بتوانید روند افت خیز سایت را هوشمندانه کنترل کنید. 

خدمات بهینه سازی سایت نوین مارکتینگ شامل سه بخش بهینه سازی داخلی سایت ، بهینه سازی خارجی وب سایت و بهینه سازی کدهای سایت یا همان سئو تکنیکال می‌باشد. 

بهینه سازی سایت در نوین مارکتینگ توسط چه کسی انجام می‌شود؟

جذب مشتری هدفمند با خدمات سئو نوین مارکتینگ

بهینه سازی داخلی سایت توسط کارشناس سئو و کارشناس تولید محتوا انجام می‌شود تا سایت را از نظر سئو به استانداردهای تعریف شده برسانند. 

بهینه سازی خارجی سایت توسط کارشناس سئو، کارشناس تولید محتوا و کارشناس شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود تا بتوانند به رتبه گرفتن سایت از طریق سایر سایت‌ها کمک کنند.

سئو تکنیکال و یا سئو فنی سایت توسط کارشناس سئو و طراح سایت انجام می‌شود تا بتوانند کدهای سایت را برای موتورهای بهینه کنند. 

تیم‌های اجرایی نوین مارکتینگ در حوزه سئو و طراحی سایت از افراد با سابقه در حوزه بازاریابی آنلاین بوده و توانسته‌اند شرکت‌های نوپای زیادی را به برند‌های معتبر تبدیل کنند. 

در نظر داشته باشید که برای هر سایت با توجه به فاکتور هایی مانند حیطه فعالیت، عمر دامنه ، نوع سایت شرکتی یا فروشگاهی، باید استراتژی سئو منحصر به فردی پیاده سازی کرد. اگر یک سایت از یک استراتژی به نتیجه رسیده است این بدین معنی نیست که تمام سایت‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند و همان نتیجه را بگیرند. 

به عنوان مثال در یک سایت فروشگاهی سئو سایت از دسته بندی محصولات آغاز می‌شود. اگر در همان ابتدا شما نتوانید دسته بندی محصولات خود را به شیوه درستی تفکیک کنید در سئو کردن سایت قطعا به مشکل خواهید خورد. بنابراین لازم است برای صرفه جویی در زمان و هزینه از ابتدا فاکتورهای مهم سایت در تعیین استراتژی مد نظر داشته باشید. 

پیاده سازی استراتژی سئو بسیار وابسته به هنر نویسندگی تیم محتوا می‌باشد. بنابراین از درج محتوای بی کیفیت و کپی بر روی سایت خود بپرهیزید زیرا این کار به شدت تاثیر منفی بر روی سئو سایت می‌گذارد.

اگر سایت من به صفحه اول گوگل برسد کار تمام است؟

جذب مشتری هدفمند با خدمات سئو نوین مارکتینگ

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که وقتی یک سئوکار سایت آن‌ها را به صفحه اول گوگل برساند کار تمام است. بر اساس همین باور اشتباه بعضی از سئو کارها سایت را سئو کرده و آن را در صفحه اول گوگل تحویل می‌دهند. اما بعد از گذشت یک ماه سایت به صفحه هفت و هشت می‌رود و در میان نتایج کاملا گم می‌شود! در این زمان چه اتفاقی افتاده است؟

اولین احتمال این است که گوگل طبق روال معمول یک آپدیت جدید ارائه کرده و این آپدیت جدید باعث می‌شود که سایت‌های نوپا برای مدتی از نتایج حذف شوند. در این حالت معمولا بدون نیاز به کار خاصی و بعد از مدت ده روز سایت‌ شما در نتایج ظاهر می‌شود.

احتمال بعدی این است که سئوکار شما برای رسیدن به جایگاه بالا در نتایج، برای خرید لینک انبوه اقدام کرده است و بعد از اتمام پروژه آن لینک‌ها از سایت میزبان حذف شده و به سایت شما شوک وارد شده و گوگل به دلیل حذف چند صد لینک به صورت همزمان سایت را به طور کل از اعتبار ساقط می‌کند.

بنابراین مهم است که پروژه سایت شما روند استاندارد، آهسته و پیوسته‌ای را دنبال کند تا رتبه‌های کسب شده پایدار بمانند. 

آیا تبلیغات گوگل ادوردز به رشد سئو سایت من کمک می‌کند؟

زمانی که از تبلیغات در گوگل استفاده می‌کنید سایت شما در لینک‌های ابتدایی نتایج جستجو ظاهر می‌شود و این باعث می‌شود در هر بار جستجو ، کاربر نام سایت شما را در نتایج جستجو ببیند. البته گوگل بابت نمایش سایت شما در نتایج جستجو از شما هزینه دریافت نمی‌کند بلکه در صورت کلیک کاربر بر روی لینک سایت، شما به گوگل هزینه پرداخت می‌کنید.  زمانی که از طریق تبلیغات گوگل در صفحه اول ظاهر شوید کاربر بیشتری از سایت شما بازدید می‌کند این باعث افزایش نرخ کلیک سایت می‌شود و در طولانی مدت به رشد برندینگ شما کمک می‌کند.

 نوین مارکتینگ هر آنچه را که برای یک کسب و کار آنلاین نیاز دارید را در اختیارتان می‌گذارد. کافیست که با کارشناسان نوین مارکتینگ در ارتباط باشید تا از متدهای روز جذب مشتری و تکنیک های وفادارسازی آن‌ها مطلع شوید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز