خبرگزاری کار ایران

فروش انواع پمپ و تجهیزات استخری

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۴۴۲

شرکت پایا گسترش خورشید تابان عرضه کننده انواع پمپ از جمله پمپ لجن کش و پمپ سیرکولاتور و همچنین تجهیزات استخری است.

پمپ لجن کش

 پمپ لجن کش یکی از انواع پمپ است و برای انتقال لجن در مصارف صنعتی و غیر صنعتی از این پمپ استفاده می شود. پمپ های لجن کش در انتقال دادن مایعات با وزن مولکولی بالا توانایی بسیار خوبی دارند. در حقیقت پمپ های لجن کش همان پمپ های کفکش هستند که در بعضی از اجزاء متفاوت می باشند. پمپ های لجن کش، یکی از انواع پمپ های مستغرق سانتریفیوژ بوده و در دو نوع پمپ لجن کش تک فاز و پمپ لجن کش سه فاز تولید می شوند.  بدنه پمپ های لجن کش از جنس های مختفی مانند استیل، چدن و برنز ساخته می شود ولی به طور کلی با توجه به کارکردشان از جنس های مختلف تولید می شوند. پمپ های لجن کش در بیشتر مواقع برای تخلیه آب چاه ها مورد استفاده قرار می گیرند زیرا می توانند آب باقی مانده در چاه را به طور کامل تخلیه نمایند. پمپ های لجن کش می توانند فاضلاب های خانگی و صنعتی و همچنین سایر سیالاتی که دارای ذرات معلق هستند را به خوبی پمپاژ کنند. از پمپ لجن کش همچنین برای تخلیه پساب های فاضلاب، تخلیه استخرها و مکش سیالاتی که دارای ذرات الیافی هستند، نیز استفاده می شود. در حقیقت می توان گفت پمپ های لجن کش از پر مصرف ترین پمپ ها در حوزه صنعتی هستند و انتقال لجن فقط با این پمپ ها امکان پذیر می باشد. ساختار پمپ های لجن کش و کف کش تا حدی به یکدیگر شبیه است و هر دو پمپ برای انتقال سیالات از نیروی گریز از مرکز استفاده می کنند. تجهیزاتی که در پمپ های لجن کش استفاده شده، به گونه ایی است که حتی اگر مدت زیادی مورد استفاده قرار نگیرند، غیر قابل استفاده نمی شوند زیرا این پمپ ها در برابر شرایط خورنده و مواد شیمایی استحکام و مقاومت بالایی دارند. پمپ های لجن کش با توجه به کارکرد خوبی که در انتقال لجن و بقیه سیالات دارند در موارد زیادی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مهم ترین و اصلی ترین کاربرد پمپ های لجن کش، انتقال و تخلیه لجن در پالایشگاه ها و تصفیه خانه ها است. برای آگاهی از قیمت پمپ لجن کش با پایا گسترش تماس بگیرید.

پمپ سیرکولاتور

پمپ سیرکولاتور از پمپ هایی است که برای به حرکت درآوردن گازها ، مایعات و مواد آبکی در یک مدار بسته مورد استفاده قرار می گیرد . پمپ های سیرکولاتور معمولاً موجب به حرکت درآمدن آب در یک سیستم گرمایشی هیدرولیک یا یک سیستم خنک کننده می شوند.  از آن جایی که پمپ های سیرکولاتور فقط توانایی به گردش درآوردن مایعات در یک مدار بسته را دارند، در نتیجه فقط می توانند بر اصطحکاک سیستم لوله کشی غلبه پیدا کنند. در حقیقت می توان گفت پمپ های سیرکولاتور خطی از پمپ هایی هستند که برای به گردش درآوردن آب گرم در سیستم های گرمایشی صنعتی و خانگی و سیستم تهیه هوا مورد استفاده قرار می گیرند. بدنه این پمپ از جنس چدن و استیل بوده و قادر است مایعات را تا دمای 100 الی130 درجه سانتی گراد پمپاژ کند. پمپ های سیرکولاتور به عنوان پمپ های گریز از مرکز نیز مورد استفاده قرار می گیرند. در حقیقت این پمپ ها از طریق پمپاژ کردن مایعات در یک مدار بسته حرکت می کنند. پمپ های سیرکولاتور دارای یک لوله اتصال و یک شیر یک طرفه هستند و در حقیقت می توان گفت بیشترین کاری که پمپ های آب سیرکولاتور انجام می دهند، به حرکت درآوردن آب در سیستم های گرمایشی هیدرولیک و سیستم های سرمایشی است. هنگامی که آب به سمت بالا پمپاژ می شود، در اطراف سیرکولاتور به چرخش در آمده و دوباره به جای خود بر می گردد. بنابراین، پمپ های آب سیرکولاتور باید قدرت کافی داشته باشند تا بتوانند آب را در لوله ها انتقال دهند. پمپ های سیرکولاتور که در سیستم هیدرولیک از آنها استفاده می شود، معمولاً از نوع پمپ های گریز از مرکز خودکار می باشند. از آن جایی که پمپ های سیرکولاتور در بیشتر مواقع در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند، اغلب کوچک و مهر و موم شده هستند و میزان اسب بخار آنها نیز پایین است. ولی اگر برای کارهای دیگر و به جز مصارف خانگی از این پمپ ها استفاده شود، میزان اسب بخار آنها تا حدی افزایش پیدا می کند. موتور الکتریکی پمپ های سیرکولاتور معمولاً از بدنه آنها جدا است. بخش های مهر و موم شده که در مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرند، اغلب دارای موتورهای چرخان و پمپ های پروانه ایی بوده و از یاتاقان های به هم پیوسته و مهر و موم شده در درون مدار آب نگهداری می کنند . به این ترتیب از مواجه شدن بخش های اصلی با پمپ های بزرگتر جلوگیری می شود و در نتیجه از مهره های کیپ شده در محلی که پمپ، محور را وارد بدنه پمپ می کند، به خوبی محافظت می شود.

پمپ های سیرکولاتور متشکل از دو بخش الکتروموتور و پمپ آب هستند. موتور الکتریکی این پمپ، پروانه ها را حرکت می دهد و در نتیجه آب به طرف بالا حرکت می کند. پمپ های سیرکولاتور، پروانه ایی شبیه به توربین دارند که این پروانه دارای چرخی همراه با تیغه است و به خاطر حرکت سریعی که دارد می تواند آب را به سمت جلو حرکت دهد. پمپ های سیرکولاتور بسیار کوچک هستند و در نتیجه به راحتی در کنار سیستم لوله کشی نصب می شوند. پمپ سیرکولاتور می تواند آب سرد و آب گرم را در رادیاتورها به چرخش درآورد. این پمپ همچنین برای سیستم گرمایش در کف زمین نیز قابل استفاده است.

تجهیزات استخری

تجهیزات استخری برای تمیز نگه داشتن و نگهداری استخر، جکوزی و سونا مورد استفاده قرار می گیرند. در حقیقت می توان گفت تجهیزات استخری از مهمترین ملزومات برای راه اندازی یک استخر بوده بدون این تجهیزات تاسیس و راه اندازی استخر امکان پذیر نیست. شرکت پایا گسترش اقدام به فروش تجهیزات استخر با بهترین قیمت می نماید. تجهیزاتی که برای ساخت یک استخر لازم است، با توجه به عمق و کاربرد استخر متفاوت است. تجهیزات استخری به دو نوع تجهیزات اصلی و جانبی تقسیم می شوند و وجود تجهیزات اصلی برای ساخت استخرها کاملاً ضروری است و بدون وجود آنها ساخت استخر ممکن نیست در حالی که تجهیزات جانبی با توجه به کارکرد استخر انتخاب می شود و کاملاً سلیقه ایی است. پمپ تصفیه استخر یکی از تجهیزات اصلی استخر بوده و وجود آن برای هر استخر ضروری است.

پمپ آب استخر، آب استخر را می چرخاند و در نتیجه باعث شفاف شدن آب استخر شده و از راکد ماندن آب جلوگیری می کند. در حقیقت پمپ تصفیه آب یکی از مهمترین تجهیزات استخری بوده و موجب به حرکت درآمدن آب می شود. پمپ تصفیه با استفاده از اسکیمر و آبکش، آب را از استخر بیرون کشیده و سپس و آن را به سمت فیلتر هدایت می کند، سپس آب تمیز شده را دوباره به داخل استخر پمپاژ می کند. دستگاه کلرزن یکی دیگر از تجهیزات استخری بوده و دارای یک پمپ برای انتقال کلر است. دستگاه کلر زن در استخرهای خانگی، استخرهای بزرگ و همچنین مخزن های آب شهری مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه کلر زن یکی از کوچکترین تجهیزات استخری محسوب می شود ولی نقش بسیار مهمی ایفا می کند زیرا این دستگاه آب استخر را تمیز و ضد عفونی می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز