خبرگزاری کار ایران

فروش ترانسمیتر فشار و فلومتر

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۴۰۳

ترانسمیتر فشار یکی از تجهیزات پرکاربرد ابزار دقیق بوده و از مهمترین تجهیزات سیستم اتوماسیون صنعتی محسوب می شود.

شرکت ابزار سنجش آریا فروشنده انواع تجهیزات نفتی و پالایشگاهای بوده و این تجهیزات را با بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می کند.

ترانسمیتر فشار

ترانسمیتر فشار یکی از تجهیزات پرکاربرد ابزار دقیق بوده و از مهمترین تجهیزات سیستم اتوماسیون صنعتی محسوب می شود. از این ابزار برای کنترل فرآیندهای صنعتی از جمله اندازه گیری فشار گاز یا مایع استفاده می شود. ترانسمیترها روی لوله ها و مخازن و در نقاط اندازه گیری، نصب می شوند تا بتوانند به طور دقیق فشار گاز و مایعات را اندازه گیری نمایند. در حقیقت می توان گفت ترانسمیترها متشکل از سه قسمت تقویت کننده، مبدل و سنسور می باشند. ترانسمیتر فشار برای کنترل فشار و نشان دادن مقدار فشار مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر این قادر است سطح مایعات در مخزن را نیز اندازه گیری کند. ترانسمیترهای فشار این توانایی را دارند که در شرایط مختلف، تغییرات فشار را اندازه گیری کرده و سپس آن تغییرات را به صورت یک عدد دیجیتالی نمایش دهند. بعضی از ترانسمیترهای فشار، به مواد پیزوالکتریک وابسته بوده و در نتیجه می توانند نیروی مکانیکی را تشخیص بدهند. این نوع از ترانسمیترها می توانند انرژی مکانیکی را تبدیل به انرژی الکتریکی کنند. به طور کلی می توان گفت قسمتی از ترانسمیتر فشار، فشار را تشخیص می دهد و بخش دیگر آن نتایج به دست آمده را انتقال می دهد. یکی از مهمترین مزیت های ترانسمیتر فشار این است که تقریباً با همه محیط ها سازگاری دارد و به صورت مستغرق نیز قابل استفاده است. ترانسمیتر فشار این قابلیت را دارد که به طور مستقیم سطح فشار و همچنین فشار تفاضلی را اندازه بگیرد. علاوه بر این برای ساخت ترانسمیترهای فشار، مواد پیزوالکتریک به کار برده می شود و این مواد در مقابل میدان الکترومغناطیسی و میدان تابشی مقاوت خوبی دارد. برای آگاهی از قیمت ترانسمیتر فشار با شرکت ابزار سنجش آریا تماس بگیرید.

فلوسوئیچ

فلو سوئیچ یا سوئیچ جریان یکی از انواع ابزار دقیق است و بر جریان هوا، بخار و مایعات نظارت می کند. دستگاه فلو سویچ می تواند یک سیگنال را به دستگاهی دیگر مانند پمپ آب بفرستد و سپس از جریان برای روشن و خاموش کردن پمپ استفاده کند. در حقیقت می توان گفت جریان به حرکت جسمی گاز، مایع و یا بخار در یک لوله گفته می شود و این جریان باعث سوئیچ شدن می شود. از فلو سویئچ در اغلب مواقع برای محافظت کردن از پمپ ها و خنک کننده ها استفاده می شود. دستگاه فلو سوئیچ دارای یک زنگ هشدار است و در مواقعی که جریان بسیار بالا یا بسیار پایین است، به مصرف کننده هشدار می دهد. در مواقعی که هیچ جریانی وجود ندارد، فلو سوئیچ می تواند یک جریان را متوقف کند. در زمان هایی که جریان وجود دارد، موتور دستگاه شروع به حرکت کرده و در صورت نیاز زنگ هشدار آن به صدا در می آید. فلو سوئیچ در مواردی از جمله سیستم های گرمایش آب گرم، تهویه مطبوع، تجهیزات خنک کننده، سیستم های آتش سوزی و سیستم های کلرینگ استخر مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی  می توان گفت فلو سوئیچ ها به دو بخش سوئیچ جریان هوا و سوئیچ جریان مایع تقسیم می شوند. دستگاه های فلو سوئیچ در فرآیندهای مختلف صنعتی و همچنین در صنایع مختلف دیگر قابل استفاده هستند. فلو سوئیچ این توانایی را دارد که سیگنال های مختلف را با توجه به نیاز صنایع مختلف، به دستگاه های دیگر گزارش کند. از طریق این گزارش، آنها می توانند به موقع خاموش یا روشن شوند. این فلو سوئیچ ها عملکرد بسیار خوبی داشته و در برابر انواع خوردگی مقاومت بالایی دارند. در هنگام خرید یک فلو سوئیچ باید به مواردی از جمله نوع و نحوه اتصال فلو سوئیچ، رنج آن و همچنین به چگالی آن نیز توجه نمود. فلو سوئیچ هوا برای تشخیص تغییر سرعت هوا و گاز در سیستم های مختلف، یکی از پرکاربرد ترین دستگاه ها در انواع ابزار دقیق محسوب می شود. فلو سوئیچ هوا در فرآیندهایی که سرعت آنها بالا و پایین می رود، به کار برده می شود. سوئیچ جریان مایع، برای برنامه های کاربردی از جمله موتورها، سیگنال ها و تجهیزات الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرد. از فلو سوئیچ های مایع همچنین برای تشخیص دادن جریان عبوری در سیستم های صنعتی استفاده می شود. زمانی که جریان در این سوئیچ قطع شود یا مشکلی در سیستم به وجود آید، زنگ هشدار به صدا در می آید. برای آگاهی از قیمت فلو سوئیچ با شرکت ابزار سنجش آریا تماس بگیرید.

فلومتر

فلومتر یکی از ابزارهای صنعتی بوده و جزء یکی از پرکاربردترین و  مهمترین ابزار آلات صنعتی محسوب می شود. از فلومتر در سیستم های لوله کشی برای انتقال سیالات نیز استفاده می شود.  فلومتر می تواند حجم سیال عبوری و سرعت جریان را در واحد زمان  به طور دقیق اندازه گیری نماید. فلومتر از اهمیت زیادی در حوزه های مختلف صنعتی برخوردار است و در حقیقت می توان گفت گزارش نهایی و عملکرد آن در پالایشگاه ها اهمیت زیادی دارد. فلومتر از سه بخش تشکیل شده و بخش اندازه گیری آن، یکی از مهمترین بخش های آن است. وظیفه بخش دیگر فلومتر، تبدیل است و بخش دیگر این دستگاه نتایج به دست آمده را به صورت دقیق گزارش می دهد. بخش اول فلومتر که کار اندازه گیری را انجام می دهد، شامل ابزارهای مختلفی از جمله اوریفیس می باشد. فلومتر دارای انواع مختلفی است و فلومتر جرمی یکی از مهمترین انواع آن است. فلومتر جرمی نقش بسیار مهی در صنایع مختلف از جمله صنایع نفتی دارد. فلومتر جرمی سایز بسیار کوچکی دارد و در مسیر ورودی و خروجی سیستم ها نصب می شود. فلومتر جرمی می تواند شدت جریان جرمی ورودی و خروجی را به طور دقیق اندازه بگیرد. در حقیقت فلومترها نقش بسیار مهمی در واکنش های شیمیایی موجود در راکتورها و پالایشگاه ها ایفا می کنند و وجود آنها برای موازنه معادلات بسیار ضروری است. فلومتر های جرمی از قطعات زیادی تشکیل شده اند و این قطعات می توانند به طور دائم میزان جریان عبوری را بسنجند. فلومتر جرمی یکی از پرکاربردترین انواع فلومتر بوده و در بسیاری از تجهیزات صنعتی استفاده می شود. در داخل فلومتر جرمی نوعی لوله منعطف وجود دارد و هنگامی که این لوله خالی است، حرکات متقارنی انجام می دهد. این لوله سنسورهایی دارد که قادر به ثبت حرکات لوله به صورت استاندارد می باشند. به طور کلی فلومترهای جرمی در صنایع مختلف، کاربرد زیادی دارند. فلومتر جرمی یکی از پرکاربردترین ابزارها در حوزه پتروشیمی محسوب می شود و این قابلیت را دارد که نتایج به دست آمده را به طور دقیق گزارش دهد. فلومتر توربینی یکی دیگر از انواع فلومتر بوده و سرعت مایع و گاز را به وسیله یک روتور اندازه گیری می کند.  فلومتر توربینی متشکل از یک تیغه و یک بردار ثابت است و برای به حرکت درآوردن بردار ثابت، از انرژی مکانیکی مایعات کمک می گیرد. بردار ثابت تیغه هایی متعددی دارد که این تیغه ها قادر هستند انرژی را از جریان سیال تبدیل به انرژی چرخشی نمایند. چرخش این بردار با حرکت مایع سیال تناسب دارد و اگر مایع سیال حرکت سریع تری داشته باشد، بردار ثابت نیز سریع تر حرکت می کند. از مهمترین نکات در مورد نحوه کارکرد فلومتر توربینی در مایعات غیر روان این است که اگر یاتاقان به طور اتفاقی پوشیده شود، ممکن است فلومتر توربینی به درستی کار نکرده و با مشکل روبرو شود. بعضی از فلومتر های توربینی مجهز به تجهیزات روغنی  هستند و برای استفاده از مایعات غیر روان مورد استفاده قرار می گیرند. برای خرید فلومتر با شرکت ابزار سنجش آریا تماس بگیرید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز