خبرگزاری کار ایران

دانلود کامل فیلم قورباغه نوید محمدزاده

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۳۴۶

سریال قورباغه سریالی در پخش خانکی است که آقای هومن سیدی کارگردانی آن را برعهده دارد . فیلمبرداری این سریال از سال 98 شمسی شروع شد و دو سال به طول انجامید . سریال قورباغه از پاییز امسال در آذر ماه 99 در شبکه پخش خانگی به دید بینندگان می‌رسد.

یه بیوگرافی کوچیک از هومن سیدی :

هومن سیدی متولد 1359 شمسی متولد شهر رشت است. او پس از پایان دوره تحصیلی متوسطه و کسب دیپلم گرافیک، کار خود را با حضور در کلاس‌های انجمن سینمای جوان شهر رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد. وی نخستین فعالیت حرفه‌ای‌اش را با آقای هنرنمایی در فیلم «یک تکه نان» آقای کمال تبریزی تجربه کرد و سپس نقش کوتاهی را در «چهارشنبه‌سوری» اصغر فرهادی ایفا کرد.

برای بازی در نقش اصلی «پابرهنه در بهشت» آقای بهرام توکلی انتخاب شد و آرش معیریان نیز از او در فیلم «آن که دریا می‌رود» استفاده کرد. او در تئاتر «همسایه آقا» به کارگردانی حسین کیانی به ایفای نقش پرداخت. در پرونده وی در مجموعه «راه بی‌پایان» ساخته همایون اسعدیان و تله‌فیلم «سایاب» آقای محمدعلی سجادی بازی کرد.آقای هومن سیدی در کنار بازیگری در تلویزیون و سینما یکی از بازیگران فعال در تئاتر است

دانلود کامل فیلم قورباغه نوید محمدزاده

هنرمندان سریال قورباغه :

نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، محمدامین شعرباف، احسان منصوری، نیما مظاهری، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان، مهران غفوریان، آناهیتا افشار، هومن سیدی و نوید پورفرج در این سریال جذاب ایفای نقش می‌کنند.

خلاصه سریال قورباغه به این صورت است که من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم . این سریال در ژانر اجتماعی – درام – معمایی میباشد .

دانلود کامل فیلم قورباغه نوید محمدزاده

عوامل سازنده سریال قورباغه :

مجری طرح و مدیر تولید: حسین اکبری، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمان‌فر، موسیقی: آقای بامداد افشار، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی، طراح صحنه: محسن نصراللهی، طراح لباس: الهام معین، طراح گریم: شهرام توانا و بهنام معیریان، مدیر گروه کارگردانی و برنامه‌ریز: حسین خضوعی، طراح جلوه‌های بصری: جواد مطوری، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: آقای ایمان کرمیان، فیلمبرداران: ادیب صبحانی و آرش رمضانی، جانشین تولید: آقای حسن صفری، عماد طاهری، طراح بدلکاری :امیر بدری، عکاس: امیرحسین شجاعی، منشی صحنه:خانم ندا قائدی، روابط عمومی و تبلیغات: امیر کرابی   

این سریال جذاب قورباغه در کنار خودش هاشیه هایی هم داشته که آقای نوید محمدزاده در این سریال دستمزدی به مبلغ هفت میلیارد و 200 میلیون تومان با عوامل و سرمایه گذار به امضا رسانده است که این شایعه از سوی سرمایه گذاران سریال قورباغه کاملا تکذیب شده است.

تاریخ انتشار و دانلود سریال قورباغه :

این سریال جذاب که بخاطر انتشار ویروس کرونا، پخشش به تاخیر افتاد حالا مسئولین و عوامل تولید این سریال گفته اند این سریال در تاریخ سوم آذر ماه 1399 شمسی در شبکه پخش خانگی به دست دوستداران سریال خواهد رسید و این سریال جذاب و دیدنی را می‌توانید از رسانه نارمک دانلود بعد انتشار سریال قورباغه بصورت قانونی و حلال و ترافیک دانلود نیم بها دانلود کنید ( دانلود سریال قورباغه از نارمک دانلود ) و از تماشا سریال قورباغه کنار خانواده لذت ببرید .

معرفی سریال عاشقانه گیسو :

دانلود کامل فیلم قورباغه نوید محمدزاده

سریال گیسو مجموعه ایی در ژانر اجتماعی – عاشقانه است که این سریال ادامه سریال عاشقانه است که میتوان این سریال را عاشقانه 2 هم نامید و آقای منوچهر هادی کارگردانی این سریال عاشقانه بر عهده دارد و تهیه کنندگی هم هومن کبیری انجام داده است .

از هنرمندان این سریال میتوان از محمدرضا گلزار، ساره بیات، هانیه توسلی، حسین یاری، هومن سیدی، بهاره رهنما، مسعود رایگان، شمسی فضل‌الهی نام برد .

اخبار سریال و دانلود سریال گیسو را میتوانید از رسانه نارمک دانلود دنبال کنید

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز