خبرگزاری کار ایران

فرصت استثنایی تسهیلات 8،000،000،000 ریالی برای راه‌اندازی کسب و کار فروشگاهی

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۳۳۵

برای اولین بار متقاضیان اخذ نمایندگی افق کوروش می‌توانند از تسهیلات هشت میلیارد ریالی بدون بهره با بازپرداخت پنج ساله جهت راه اندازی شعبه بهره‌مند شوند! این فرصت به مناسبت بزرگداشت آغاز هشتمین سال خدمت‌رسانی مجموعه افق کوروش به هموطنان عزیز، به مدت محدود فراهم خواهد بود.

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با بیش از 2200 فروشگاه در سراسر کشور، برای اولین بار بصورت گسترده اقدام به اعلام فراخوان اعطای نمایندگی به متقاضیان واجد شرایط نموده است. این فراخوان بمناسبت آغاز هشتمین سال فعالیت این شرکت و به منظور کارآفرینی و افزایش دامنه خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز انجام می‌شود.

شایان ذکر است با گذشت حدود سه سال از آغاز به کار اولین نمایندگی افق کوروش، هم اکنون بیش از 1000 شعبه نمایندگی در 31 استان کشور مشغول به فعالیت هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت افق کوروش به آدرس اینترنتی http://okcs.ir/fch ( یا اینجا کلیک کنید)، از جزئیات شرایط اخذ نمایندگی اطلاع حاصل و در صورت تمایل درخواست خود را ثبت نمایند. همچنین در صورت ثبت شماره موبایل، کارشناسان شرکت به منظور راهنمایی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

شرایط حداقلی ملک فروشگاه عبارت است از: 1- کاربری تجاری؛ 2- یکصد متر مربع سطح مفید فروش؛ 3- بیست متر مربع انباری.

جهت درخواست اخذ نمایندگی شعب فروشگاه‌های افق کوروش اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز