خبرگزاری کار ایران

دستگاه تصفیه آب خانگی چیست و چه کاربردی دارد؟

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۷۶۲

آب برابر با زندگی است، به همین سادگی! حدود دو سوم بدن یک انسان از آب تشکیل شده است. حتی استخوان‌های شما که ممکن است فکر کنید کاملاً جامد هستند، حدود 25 درصد آب دارند. به طور متوسط ، برای حفظ سلامتی خود روزانه به حدود 2.4 لیتر آب نیاز داریم.

آب برابر با زندگی است، به همین سادگی! حدود دو سوم بدن یک انسان از آب تشکیل شده است. حتی استخوان‌های شما که ممکن است فکر کنید کاملاً جامد هستند، حدود 25 درصد آب دارند. به طور متوسط ، برای حفظ سلامتی خود روزانه به حدود 2.4 لیتر آب نیاز داریم.

بنابراین چندان عجیب نیست که هر فرد تمایل زیادی به نوشیدن آب سالم، گوارا و خوش طعم داشته باشد. آیا ما واقعاً به دستگاه تصفیه آب خانگی نیاز داریم؟ دستگاه تصفیه آب خانگی از جمله رایج‌ترین فناوری‌های تصفیه آب هستند. امروزه سیستم‌های تصفیه آب خانگی در اکثر منازل استفاده می شوند و جزو لوازم ضروری آشپزخانه به حساب می آیند.

سیستم‌های تصفیه آب که هم سازگار با محیط زیست هستند و هم آب آشامیدنی تمیز و شیرین انسان را را تأمین می‌کنند، نوعی فناوری الهام گرفته شده از طبیعت به شمار می‌روند. با توجه به اینکه آب تمیز یکی از مهمترین نیازهای امروزی بشر است، سیستم‌های تصفیه آب خانگی به جای لوکس بودن، به یک وسیله ضروری تبدیل شده‌اند.

متأسفانه آب آشامیدنی سالم به تدریج در حال کاهش است و آب موجود روز به روز آلوده‌تر می‌شود. توانایی نوشیدن آب تمیز و آگاهی از عناصر موجود در آن یک ضرورت مهم است که انواع دستگاه تصفیه آب خانگی شرایط این امر را برای انسان مهیا کرده‌اند. دستگاه‌های تصفیه آب طور گسترده‌تر در شهرهای شلوغ و پرجمعیت مورد استفاده قرار می‌گیرند. خرید تصفیه آب خانگی علاوه بر مقرون به صرفه بودن از نظر قیمت و کیفیت، می‌تواند جزء سالم‌ترین و ایده آل ترین گزینه‌ها برای فراهم کردن شرایط نوشیدن آبی پاک و مطمئن برای خانواده‌ها باشد.

سیستم‌های تصفیه آب خانگی چیست؟

سیستم‌های تصفیه آب خانگی می‌توانند با کمک فیلترهای تعبیه شده در خود، آب‌های شهری که دارای مقادیر زیادی ناخالصی هستند را به آب‌هایی تمیز و پاک تبدیل کنند. وجود انواع فیلترهای تصفیه آب خانگی با اهداف مختلف تمامی ذرات و عناصر مضر موجود در آب را از بین می‌برند.

عناصری مانند لجن، خاک، زنگ زدگی، میکروارگانیسم‌ها، ویروس‌ها، شن و گرد و غبار موجود در آب لوله کشی به لطف وجود این فیلترها در مراحل اولیه عبور آب، خارج می‌شوند. کلر موجود در آب به واسطه فیلترهای ثانویه دستگاه تصفیه آب خانگی حذف می‌گردد.

در نهایت وجود فیلتر ممبران در این دستگاه، تمامی مواد مضر باقی مانده از قبیل نیترات، فلزات سنگین، و ... را حذف می کند. پس از آن فیلتر پست کربن و مینرال دستگاه تصفیه آب، طعم و بوی نامطبوع را از آب گرفته و املاح مفید را به آب تصفیه شده اضافه می کنند. با انتخاب بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی می‌توان شرایطی ایده آل را برای تأمین تمیزترین آب آشامیدنی در خانه‌ها، محل کار یا دفاتر اداری فراهم کرد.

دستگاه تصفیه آب خانگی چیست و چه کاربردی دارد؟

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این موارد می توان به کیفیت پمپ، کیفیت فیلترهای مورد استفاده، قطعات برقی دستگاه، ضمانت و ... اشاره کرد. برای دریافت قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی می توانید با نمایندگی رسمی تصفیه آب خانگی تماس بگیرید.

مهم‌ترین موارد برای انتخاب دستگاه های تصفیه آب خانگی

  • کیفیت فیلترها
  • کیفیت پمپ تصفیه آب
  • گارانتی معتبر
  • شاسی مقاوم
  • قابلیت تعویض فیلتر
  • تاییده های بهداشتی

می‌توان با انتخاب بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی که از سیستم اسمز معکوس استفاده کند، شاهد بهترین عملکرد در تصفیه آب سالم بود. این دستگاه‌ها همچنین توانایی بسیار بالایی در جداسازی مواد شیمیایی از آب دارند.

آشنایی با سیستم اسمز معکوس

سیستم اسمز معکوس شامل مکانیزم ساده تصفیه آب است. سیستم فیلتراسیون باعث مسدود شدن عبور حلال‌های موجود در آب می‌شود. به عبارتی دیگر اسمز معکوس به معنای مجبور کردن عبور آب آلوده از طریق یک غشا (به طور مؤثر، یک فیلتر بسیار ظریف) تحت فشار است، بنابراین آب از آن عبور می‌کند اما آلودگی‌ها در آن باقی می‌مانند.

این فرآیند انواع آلودگی‌ها مانند یون‌ها، آفت کش ها و سایر مواد شیمیایی را از آب فیلتر می‌کند. اجزای مختلفی در سیستم اسمز معکوس وجود دارد.

دستگاه تصفیه آب خانگی چیست و چه کاربردی دارد؟

مزایا خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چیست؟

دستگاه تصفیه آب آشامیدنی یا تصفیه آب طبیعی، با فیلتر نمک‌های مضر موجود در آب، شرایطی ایده آل را برای تسریع گردش خون فراهم می‌کند. این  اولین قدم برای یک زندگی سالم است. به این ترتیب بدن از انرژی و تناسب بیشتری برخوردار می‌شود. سیستم‌های تصفیه آب خانگی مزایای بسیاری را به همراه دارند. با این حال، در درجه اول کیفیت زندگی با افزایش کیفیت آب استخراج شده از این دستگاه‌ها افزایش می‌یابد. این قطعاً مهم‌ترین مزیت انواع دستگاه‌های تصفیه آب است.

سیستم‌های تصفیه آب خانگی چگونه آب را تمیز می‌کنند؟

سیستم‌های تصفیه آب خانگی همانند همه سیستم‌های تصفیه با اصل " اسمز معکوس " کار می‌کنند. به لطف این روش، مراحل تصفیه آب را با موفقیت انجام می‌شود. آبی که به دستگاه‌های تصفیه آب می‌رسد در درجه اول از قبل فیلتر شده است.  در این مرحله که به عنوان "فیلتر ذرات" تعریف می‌شود، تمام ذرات موجود در آب که اندازه آنها بیش از پنج میکرون است، برداشته می‌شود. پس از این مرحله، سیستم‌های تصفیه آب خانگی مرحله فیلتر کربن را آغاز می‌کنند.

در این مرحله بوی بد و طعم بد از آب فیلتر می‌شود. به لطف این سیستم‌ها که عناصری را که باعث ایجاد بوی بد و طعم می‌شوند تمیز می‌کنند، ایده آل ترین و سالم‌ترین آب برای نوشیدن به دست می‌آید. "اسمز معکوس" از عبور بسیاری از یون‌های فلزات سنگین مانند آرسنیک، سدیم، آزبست، نیترات و سرب جلوگیری می‌کند که فرصت حل شدن در آب را ندارند. به این ترتیب با تولید طراوت، تمیزی و آب خالص کیفیت زندگی را افزایش می‌دهد.

نمایندگی تصفیه آب خانگی؛ راهنمای نصب دستگاه تصفیه آب خانگی

با انتخاب نمایندگی تصفیه آب خانگی جهت خرید این دستگاه‌ها می‌توان علاوه بر اطمینان از دریافت محصول باکیفیت، شاهد تعرفه‌هایی مقرون به صرفه و خدمات پس از فروش بود که برای این دستگاه‌ها بسیار ضروری است. تصفیه آب پاکاب گستر به عنوان نماینده رسمی برندهای تصفیه آب، ارسال و نصب رایگان را برای مشتریان گرامی فراهم نموده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با پاکاب گستر تماس بگیرید.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز