خبرگزاری کار ایران

5 علت محبوبیت خرید ویلاهای چمستان

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۶۹۹

چمستان بهشتی دنج و سبز در قلب شهرستان نور است. طبیعتی که هر چند این روزها بازار داغ ساخت و ساز ویلا در آن نفوذ کرده اما همچنان رنگ و بوی سبز بهشت دارد.

 چمستان بهشتی دنج و سبز در قلب شهرستان نور است. طبیعتی که هر چند این روزها بازار داغ ساخت و ساز ویلا در آن نفوذ کرده اما همچنان رنگ و بوی سبز بهشت دارد.

چسمتان در شمال کشور، که از قدیم به سبب طبیعت بکرش محبوب مسافرین بود، حالا به خاطر قیمت ویلاهایش هم مورد توجه قرار گرفته. به شکلی که تقریبا تمام افرادی که به فکر خرید و فروش ویلا در شمال هستند، ویلاهای چمستان جز گزینه‌هایشان بوده است. خودتان صفحۀ «https://www.2nabsh.com/املاک-شمال/خرید-فروش-ویلا» را باز کنید و امکانات و قیمت ویلاهای شمال را در سایت ۲نبش که پربازدیدترین سایت املاک در شمال کشور است، ببینید.

قیمت ویلاها را دیدید؟ قیمت ویلاهای چمستان را چطور؟ بیایید این بار با نگاهی دقیق‌تر و نقادانه محبوبیت چمستان و بازار ویلا در آن را بررسی کنیم.

در ادامۀ مقاله ویژگی‌های با اهمیت چسمتان را که سبب رونق ساخت و ساز و خرید و فروش ویلا شده را مورد توجه قرار می‌دهیم؛ از تاریخچه و موقعیت جغرافیایی گرفته تا میانگین قیمت خرید ویلا در منطقۀ چمستان.

در این بین شما را با سایت 2نبش آشنا خواهیم کرد که در حوزۀ املاک تهران، شمال و سایر شهرها فعال هستند و راهی برای خانه‌دار شدن شما پیدا می‌کنند.

  1. چمستان در شمال کجاست؟

چمستان که مرکز شهرستان نور است در ارتفاع بالاتری نسبت مناطق اطرافش قرار دارد.

چمستان در عین اینکه از طبیعت بکری برخوردار است اما در فاصلۀ نزدیکی هم از شهرهای مهم شمالی واقع شده است.

فاصلۀ مسافتی چمستان با نور 15 کیلومتر، با آمل 25 کیلومتر و با شهر ساری 90 کیلومتر است. همین موقعیت جغرافیایی امتیازات زیادی به این منطقه بخشیده.

یکی از معیارهای مهم برای خریداران ویلا در شمال، قرارگیری در منطقه‌ای مناسب است به گونه‌ای که مشکلی از بابت رفت و آمد، دسترسی و امکانات برای ساکنین ویلا وجود نداشته باشد.

همین موارد سبب شده است که چمستان با یک موقعیت جغرافیایی مناسب نسبت به بسیاری از مناطق آن محدوده از محبوبیت بیشتری برای خرید ویلا در شمال برخوردار باشد.

5 علت محبوبیت خرید ویلاهای چمستان

  1. ویلایی با منظرۀ طبیعت بکر چمستان

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، چمستان از نقاطی در شمال کشور است که همچنان طبیعت و جنگل‌های بکرش از دست بشر در امان مانده است.

از همین رو در چمستان و ویلاهای آن با جلوه‌هایی از سرسبزی بی‌نهایت روبه‌رو هستیم. همین مورد به یکی از دلایل استقبال مشتریان برای «خرید ویلا در چمستان» تبدیل شده است.

در صورتی که شما تصمیم به خرید ویلا در چمستان گرفتید، ویلاهایی با منظره‌ای رو به جنگل‌های سبز و طبیعت بی‌نظیر چمستان مواردی هستند که شما بین انتخاب‌هایتان دارید.

  1. امکانات رفاهی چمستان

با وجود اینکه چمستان کاملا در مناطق شهری شمال کشور قرار نگرفته و با جنگل‌ها و کوه‌های سبز زیادی احاطه شده است، اما در صورت سکونت در این منطقه به لحاظ دسترسی به امکانات مشکل چندانی وجود ندارد.

شاید پراکندگی امکانات به اندازۀ نقاط شهری نباشد اما همچنان امکانات لازم برای سکونت در ویلاهای چمستان فراهم شده و شما نیاز به طی کردن فواصل بین شهری ندارید.

علاوه بر وجود امکانات حداقلی در این محدوده، چمستان بهشت مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری است. از آبشار و جنگل گرفته تا آب گرم و رشته‌های سرسبز.

وجود برخی از دیدنی‌ترین مکان‌های جذاب شمال کشور در چمستان، گردشگری این منطقه را توسعه بخشیده است. آب گرم لاویج، شهر فراموش شدۀ واتاشان و پارک جنگلی کشپل نمونه‌هایی از دیدنی‌های چمستان هستند.

  1. هیچ ارزانی‌ای بی‌حکمت نیست! ویلایتان را تضین شده بخرید.

با رونق خرید و فروش ویلا در شمال، بازار کلاهبرداران این حوزه هم داغ شده است.

به خاطر قرارگیری بخش زیادی از اراضی شمالی در محدودۀ جنگل‌ها و اراضی محافظت شده، قبل از هرگونه خرید زمین یا ویلا در شمال باید تمام مجوزها و استانداردهای آن را چک کنید؛ زیرا که بعد از خرید یک زمین یا ویلای بدون مجوز و غیرقانونی کار خاصی از دست شما برنمی‌آید.

به همین دلیل است که در بازار ویلاهایی با قیمت ارزان‌تر از میانگین قیمت خرید ویلا در شمال خواهید دید و حتما نظرتان را جلب خواهد کرد. در این بین از بازار گرمی افرادی که قصد فروش این ویلاها را به خریداران دارند هم در امان نیستید.

در نتیجه در هنگام بررسی ویلاهای فروشی در چمستان حتما باید از امنیت و مجوز آن اطمینان حاصل کنید. اما بر اساس گفته‌های مشاورین املاک در این منطقه، چمستان از معدود نقاطی است که کمتر در آن زمین‌ها و ویلاهای غیرقانونی به فروش می‌رسد و مشاورین آن با سعی در جهت فروش ویلاهای تضمین شده از سابقۀ درخشانی برخوردار هستند.

  1. مشاورین املاک متخصص در حوزه خرید ویلا در شمال

با توجه به شرایطی که بازار مسکن دارد و قیمت‌های سرسام‌آور ویلا و زمین، این خرید می‌تواند از گران‌ترین خریدهای خانوادۀ شما باشد، در نتیجۀ امنیت این معامله حتما برای شما از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد.

از قدیم هم گفتند که کار را به کاردان باید سپرد؛ پس چرا از اول برای امنیت و راحتی روند خرید ویلایتان یک مشاور املاک متخصص انتخاب نکنید؟

با وجود مشکلات حال حاضر بازار ویلا در شمال و افزایش کلاهبرداری‌ها انتخاب یک مشاور املاک که در این زمنیه تخصص و تجربه داشته باشد، برای شما سودآوری زیادی خواهد داشت.

سایت 2نبش با ایجاد بستری مناسب در حوزۀ املاک، زمینۀ آشنایی شما مشتریان را با مشاورین املاک متخصص و مورد اطمینان در منطقه یا شهر موردنظرتان فراهم کرده است.

حتما سری به لیست مشاورین املاک 2نبش برای معاملات املاک بزنید. 2نبش علاوه بر شمال، در شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، مشهد و... فعالیت میکند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز