خبرگزاری کار ایران

آیا واقعاً خرید برنج از بنک چی به صرفه تر است ؟

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۶۸۴

برنج یکی از اقلام مصرفی جدایی ناپذیر از سفره ی ما ایرانی هاست. علاوه بر این 90 درصد از مردم آسیا از برنج استفاده می کنند. برنج خواص بسیاری دارد علاوه بر آن به علت کالری بالای آن خاصیت سیرکنندگی مناسبی دارد. شما در طول یک سال چقدر برنج مصرف می کنید؟

 بررسی ها نشان می دهد هر خانوار متوسط در ایران سالانه حدود 147 کیلوگرم برنج(خارجی درجه یک و دو و ایرانی) مصرف می کند. در بین افرادی که خرید برنج انجام می دهند درصد زیادی به دنبال خرید بهترین برند های برنج ایرانی مانند برنج هاشمی و یا طارم و … هستند.

از آنجا که کشور ما یک کشور درگیر در تورم است برنج هم مانند محصولات دیگر قیمت ثابتی ندارد. از طرفی در سالهای اخیر شاهد رشد چشمگیر قیمت برنج در بازار هستیم که این تغییرات قیمت و شوک های قیمتی تاثیر مستقیمی بر وضعیت معیشتی مردم گذاشته است.

اما چگونه میتوان این هزینه های سرسام آور را کنترل کرد؟

آیا صرفا کاهش مصرف برنج تنها راه حل کنترل هزینه های خرید برنج است؟

احتمالا شما هم به دنبال مراکز فروشی هستید که برنج را پایین تر از قیمت بازار ارائه می دهند. در این مطلب با ما همراه باشید تا نکاتی را برای  خرید به صرفه تر برنج مطرح کنیم و برای خرید برنج با قیمت مناسب تر شما را با بنک چی که یک عمده فروشی آنلاین با قیمت هایی پایین تر از هر فروشگاه دیگر می باشد معرفی کنیم.

برنج یکی از اقلامی است که تشخیص کیفیت آن کمی سخت است و صرفا با تجربه کردن می توان نسبت به کیفیت یک برند اطمینان حاصل کرد. پس از خرید برنج نیز برای جلوگیری از بروز آفت باید مراقبت هایی را انجام داد.

خرید عمده برنج درجه یک با قیمتی کمتر از نرخ بازار

برنج یک کالای اساسی در سبد کالایی ایرانیان محسوب می شود که استقبال مردم از آن بسیار بالاست و حذف آن تقریبا غیرممکن است. اکثر خانواده ها برای مصرف یکسال خود برنج تهیه می کنند. این روزها که نوسانات قیمتی در بازار بسیار زیاد است و هر روز شاهد افزایش قیمت برنج هستیم یکی از بهترین راه حل ها برای کنترل هزینه ها و آسیب کمتر از نوسانات قیمت خرید عمده برنج می باشد.

خرید هر محصولی بصورت عمده مزایا و منافعی دارد. تامین برنج از یک عمده فروشی مانند بنک چی بهای تمام شده پایین تری برای شما خواهد داشت. از طرفی نیاز شما را به خرید مکرر کاهش خواهد داد و باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های شما خواهد شد. بنابراین خرید عمده برنج از بنک چی به عنوان یک گزینه برای کاهش هزینه ها به شمار می رود.

آیا واقعاً خرید برنج از بنک چی به صرفه تر است ؟

خرید آنلاین برنج از بنک چی

هرچند خرید عمده برنج مزایای خودش را دارد اما شاید پیدا کردن یک عمده فروشی مطمئن با قیمت مناسب چندان راحت نباشد. از طرف دیگر بسیاری از افراد ممکن است نگران هزینه های جابه جایی و یا هزینه های تحویل برنج باشند.خرید اینترنتی برنج احتمالا یکی از گزینه هایی است که این نگرانی ها را برطرف کرده است.

بنک چی یک فروشگاه آنلاین همیشه تخفیف در زمینه انواع کاهای اساسی و سوپر مارکتی است که محصولات معتبر بازار را به صورت عمده و تکی ارائه می دهد و امکان خرید عمده برنج را بصورت آنلاین از بهترین برندهای بازار برای شما فراهم کرده است. شما میتوانید با خرید برنج از بنک چی با یک پرداخت امن برنج خریداری شده را بصورت رایگان در سراسر ایران درب منزل تحویل بگیرید (ارسال بالای 75 تومان رایگان) و در زمان و هزینه ی رفت و آمد و جا به جایی صرفه جویی کنید و برنج مصرفی خود را برای مدت زمان بیشتری تامین کنید.

یکی دیگر از مزایای خرید برنج از بنک چی این است که در صورت خرید بیشتر یعنی تعداد بالاتر، تخفیف بیشتری دریافت می کنید. یعنی علاوه بر قیمت پایین تر نسبت به بازار، در خرید عمده شامل تخفیف پلکانی نیز خواهید شد.

بنک چی با ارائه برنج از معتبرترین برندهای بازار مانند برنج هاشمی، برنج طارم ، برنج صدری و ... امکان مقایسه برندها، مقایسه قیمت ها و انتخاب راحت تر را برای شما فراهم کرده است. علاوه بر آن امکان خرید تکی و با تخفیف همه کالاها نیز وجود دارد. علاوه بر این پس از دریافت کالا امکان مرجوع کردن آن به هر دلیلی امکان پذیر است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز