خبرگزاری کار ایران

حتماً بخوانید؛توصیه اکید به فعالان بازار سرمایه

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۱۶۶

سرمایه‌گذاری فرآیند برنامه‌ریزی برای پول است به‌گونه‌ای که در آینده پول بیشتری نصیب شما شود. کارشناسان امر تأکید می‌کنند "سرمایه‌گذاری تنها راه ثروتمند شدن سریع" است لذا می توان گفت ثروتمند شدن هیچ رازی ندارد، راه دارد.

در اقتصادهایی مانند اقتصاد ایران که با نوسانات نرخ بهره و نرخ تورم و کاهش ارزش پول ملی روبه‌رو هستیم موضوع سرمایه‌گذاری اهمیت دوچندان می‌یابد.

فرصت‌های سرمایه‌گذاری بسیاری در اقتصاد داخلی و حتی اقتصاد بین‌الملل وجود دارد: بازار پول، بازار سرمایه، بازار مسکن، بازار سکه، بازار ارز و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و بورس بین‌الملل  از آن جمله فرصت‌های سرمایه‌گذاری هستند.

آسیب شناسی:

در کشور ما متأسفانه بسیاری افراد صرفاً بر اساس آزمون و خطا ، بدون مهارت و دانش تخصصی سعی کرده‌اند وارد دنیای سرمایه‌گذاری شوند. یا بسیاری از فعالان بازار سرمایه ، بورس و بازارهای پولی تحصیلات مرتبط با این بازار ندارند و بیشتر به صورت تجربی فعالیت می‌نمایند.

این ضعف باعث شده فعالان بازار با بازدهی وسود کمتر و ریسک بالاتر در سرمایه گذاریشان مواجه شوند. یکی از راهکارهای برون‌رفت از این مشکل ارتقا سطح توانایی و مهارتی عموم جامعه در امر سرمایه‌گذاری است.

اعتباردوره:

دوره‌های  DBA(Doctorate of Business Administration) مالی و MBA(Master of Business Administranion) بازارسرمایه

عالی‌ترین، تخصصی‌ترین وجامع ترین دوره‌های مهارتی هستند که در سطح آموزش عالی می‌تواند نیاز دانشی و مهارتی فعالان حوزه سرمایه‌گذاری را برآورده نماید این دوره ها با مجوز وزارت علوم تحقیقات و فناوری و با سرفصل های کاملا شخصی سازی شده و انحصاری در موسسه آموزش عالی آزاد دانش‌پژوهان به عنوان مجری رسمی برگزار می‌گردد.

قطعاً موفقیت در این دوره‌ها نشان از شایستگی حرفه‌ای شما دارد و به دانش‌آموختگان   MBA وDBA موسسه گواهینامه معتبر پایان دوره مورد تأیید وزارت علوم تحقیقات و فناوری با قابلیت ترجمه وامتیازمهاجرتی (Skilled Worker) اعطا می‌گردد.

سرفصل های دوره:

اصول حسابداری، تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی، تحلیل تکنیکال،تحلیل بنیادی، معاملگری در بورس،مدیریت ریسک ،هوش مالی، تحلیل بازار طلا و ارز و مسکن، ارزیابی‌های طرح‌های سرمایه‌گذاری، روش‌های تأمین منابع مالی، اقتصاد مدیریت، مدیریت مالی، ارزهای دیجیتال، بورس بین‌الملل، دادرسی مالیاتی، برند سازی شخصی و ... ازجمله سرفصل‌های دوره‌  MBA  بازار سرمایه و DBA مالی می‌باشند.

توانمندی دانش آموختگان:

دانش‌آموختگان دوره توانمندی‌های بسیار کاربردی را در طی دوره کسب می‌نمایند که به برخی از آنان اشاره می‌گردد:

فعالیت به عنوان کارشناس خبره بازار بورس ،تدریس دوره‌های بورس و دوره های مالی،جذب سرمایه وتامین منابع مالی موردنیاز کسب‌وکار،معامله گری در بورس و بازارهای سرمایه ،تحلیل‌گر مراکز تولیدی و صنعتی و خدماتی،تجزیه و تحلیل و مدیریت‌ کسب‌وکار،تسلط به شیوه‌های جدید سرمایه‌گذاری در بازارهای مجازی وبه حداکثررساندن سود سهامداران شرکت.

مخاطبین دوره:

شرکت در دوره MBAبازار سرمایه وDBAمالی به فعالان بازار سرمایه، مدیران و کارشناسان حوزه مالی، مدیران ارشد ومیانی مؤسسات مالی و بیمه ای و بانک ها ، فارغ‌التحصیلان رشته‌های فنی، حسابداری، مدیریت، اقتصادوصنایع و افرادآینده نگر توصیه می‌شود. سرمایه گذاری در این دوره قطعا سود چند برابری را برایتان به دنبال دارد.

ارتباط با واحدثبت نام موسسه آموزش عالی آزاد دانش پژوهان:

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی رایگان همین الان عدد 777را به 30006018 ارسال نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز