خبرگزاری کار ایران

تلویزیون‌های 49 اینچ 2019-2020 ال جی، سونی و سامسونگ را از کجا تهیه کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۴۶۸

بهترین تلویزیون های 49 اینچ 2019-2020 ال جی، سونی و سامسونگ را از فروشگاه دبی کوچولو تهیه کنید. ubaikoochooloo.com

تلویزیون ال جی NANO80

تلویزیون ال جی  NANO80یکی از محصولات برند ال جی می باشد که مجهز به فناوری نانو سل است. تلویزیون ال جی49NANO80  در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شده است. تلویزیونNANO80  ال‌جی مجهز به پنل IPS می باشد. صفحه نمایش تلویزیون ال جی 49NANO80 از نوع نانوسل است.

این محصول مجهز به کیفیت تصویر فورکا است و از رزولوشن ۲۱۶۰ * ۳۸۴۰ پیکسل پشتیبانی می کند. تلویزیون نانوسل ال جی  49NANO80 قادر است تصاویر را با کیفیت بالا برای شما نمایش دهد. نکته ای که باید به آن اشاره نمود این است که تفاوت این تلویزیون با تلویزیون های ال جی در سال ۲۰۱۹  این است که این محصول از ذرات نانوسل تشکیل شده است.

ال جی تلویزیون ال جی 49NANO80 را به تکنولوژی Nano Color و Billion Rich Color مجهز نموده است. وجود این قابلیت ها باعث شده است که حجم بیشتری از رنگ ها برای کاربران ارائه داده شده و در نتیجه تصاویر با رنگ های طبیعی تری بر روی صفحه نمایش ۴۹ اینچ نشان داده شود. تلویزیون ال جی 49NANO80 دارای فناوری‌های مختلفی در زمینه تصویر می باشد. به عنوان مثال این محصول از پردازشگر تصویر چهارهسته‌ای پشتیبانی می کند. تلویزیون ال جی نانوسل NANO80 با داشتن پردازشگر تصویر می‌تواند نویز تصاویر را تا حد زیادی کم کرده و یا حتی آنها را حذف نماید. این محصول رنگ و کنتراست تصاویر را نیز بهبود می بخشد.

یکی از ویژگی‌های تلویزیون ال جی 49NANO80 این است که مجهز به قابلیت 4K Upscaler می باشد. وجود این قابلیت باعث شده است تا کاربران بتوانند تصاویر کم کیفیت را در حد فورکا مشاهده کنند. تلویزیون ال جی 49NANO80 در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شده است و مجهز به قابلیت Filmmaker Mode و HGIG Mode می باشد. وجود این قابلیت ها باعث شده است که فیلم و بازی های HDR  به همان شکلی که سازنده آن ها را ساخته است مشاهده و تجربه کنید. تلویزیون ال جی ۴۹ اینچ 49NANO80 ، دو کانال صوتی دارد و قادر است صدایی برابر با ۲۰ وات توان صوتی را به گوش کاربران برساند.

ال‌جی تلویزیون هوشمند 49NANO80 را به قابلیت های مختلفی مانند Simultaneous Audio Output، Bluetooth Surround Ready و Ultra Surround Mode مجهز کرده است.

وجود این قابلیت ها باعث شده است که صدای تلویزیون به صورت فراگیر در سراسر محیط پخش شود. سیستم عامل به کار رفته در تلویزیون ال جی 49NANO80 سیستم عامل webOS  می باشد. شما با خرید تلویزیون ۴۹ اینچ ال جی NANO80 می توانید برنامه های مورد علاقه خودتان را از فروشگاه الجی دانلود نموده و آنها را بر روی تلویزیون نصب کنید. شما می توانید قیمت این تلویزیون را در فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مشاهده و این محصول را خریداری نمایید. اگر قصد خرید و یا آگاهی از قیمت تلویزیون ال جی NANO80 را دارید می‌توانید با مشاوران حرفه‌ای دبی کوچولو تماس بگیرید.

تلویزیون سامسونگ TU7000

تلویزیون سامسونگ TU7000 یکی از محصولات برند سامسونگ است. این تلویزیون در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شده است. صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 50TU7000 از نوع صفحه نمایش تخت می باشد. این محصول سایز ۵۰ اینچ دارد. تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ TU7000 به کیفیت تصویر فورکا مجهز شده است. کیفیت تصویر فورکا وضوح تصویر ۲۱۶۰ * ۳۸۴۰ پیکسل دارد.

سامسونگ تلویزیون سامسونگ 50TU7000 را به صفحه نمایش کریستالی مجهز نموده است. تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ TU7000 از پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K  پشتیبانی می کند. وجود این پردازشگر باعث شده است که تصاویر با کیفیت بالا ارائه شود. تلویزیون سامسونگ TU7000 صفحه نمایش ۵۰ اینچ دارد. سامسونگ این تلویزیون را به تکنولوژی ها و قابلیت های مختلفی مجهز نموده است. به عنوان مثال وجود تکنولوژی PurColor باعث شده است که رنگ ها به صورت دقیق و عمیق و غنی ایجاد شود. همچنین فناوریهای Mega Contrast و Contrast Enhancer نیز باعث شده است کنتراست تلویزیون بسیار بهبود یابد.

یکی دیگر از ویژگی‌های تلویزیون سامسونگ 50TU7000 این است که دارای فناوری HDR می باشد. وجود این فناوری باعث شده است که کنتراست تلویزیون افزایش یافته و در نتیجه صحنه ها به صورت واقعی و با جزئیات بالا بر روی صفحه نمایش ۵۰ اینچ برای کاربران نمایش داده شود.

تلویزیون‌های 49 اینچ 2019-2020 ال جی، سونی و سامسونگ را از کجا تهیه کنیم؟

تلویزیون کریستال سامسونگ TU7000 مجهز به فناوری Dolby Digital Plus می باشد. این تلویزیون با داشتن این قابلیت باعث شده است که صدا با کیفیت بالایی به گوش کاربران برسد. سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ TU7000 سیستم صوتی دو کاناله است و هرکدام از بلندگوهای این محصول ۲۰ وات صدا دارند. منصفانه است بگوییم که صدای تلویزیون سامسونگ TU7000 خوب و با کیفیت بالا است. تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ TU7000 یکی از محصولات هوشمند سامسونگ می باشد و سیستم عامل تایزن نسخه ۵ پشتیبانی می کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های تلویزیون کریستال سامسونگ TU7000 این است که کاربران می‌توانند از طریق تلفن همراه خودشان با کمک برنامه SmartThings کارها و دستورات خودشان را به صورت صوتی ارائه دهند. همچنین خرید تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ TU7000 باعث شده است تا کاربران بتوانند وبگردی کنند، فیلم ها و سریال های مورد علاقه شان را به صورت آنلاین مشاهده کنند و از هزاران امکانات هوشمند دیگر برخوردار شوند. اگر قصد خرید تلویزیون کریستال سامسونگ ‌اسمارت را دارید می توانید با استثنایی ترین قیمت تلویزیون سامسونگ TU7000 از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو تهیه نمایید.

تلویزیون سونی X8000H

تلویزیون سونی X8000H دارای صفحه نمایش ۴۹ اینچ است. این محصول در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شده است. این تلویزیون مدل جدید تلویزیون سونی X8000G می باشد. تلویزیون سونی X8000G در سال ۲۰۱۹ معرفی شده است. صفحه نمایش تلویزیون 49X8000H سونی از نوع صفحه نمایش ال ای دی است. تلویزیون ۲۰۲۰ سونی X8000H از کیفیت تصویر بالایی برخوردار است و تصاویر را با کیفیت تصوی4K  برای کاربران نشان می دهد. تلویزیون سونی X8000H صفحه نمایش ال ای دی دارد.

همچنین این محصول از تکنولوژی HDR  نیز پشتیبانی می کند. تلویزیون ال ای دی سونی 49X8000H قادر است جزئیات تصاویر را به صورت عالی برای کاربران نشان دهد. تلویزیون ۲۰۲۰ X8000H سونی مجهز به تکنولوژی TRILUMINOS می باشد. وجود این قابلیت باعث شده است که طیف گسترده ای از رنگ ها برای کاربران ارائه شود. به گونه‌ای که کاربران احساس می‌کنند در دل تصاویر قرار گرفتند، زیرا تصاویر کاملا به صورت واقعی و زنده نمایش داده می شود. تلویزیون ال ای دی سونی 49X8000H مجهز به تکنولوژی 4K X-Reality PRO می باشد.

تلویزیون‌های 49 اینچ 2019-2020 ال جی، سونی و سامسونگ را از کجا تهیه کنیم؟

وجود این تکنولوژی باعث شده است که تصاویر با رزولوشن و کیفیت بالایی بر روی صفحه نمایش ۴۹ اینچ نمایش داده شود. همچنین این فناوری قادر است تصاویر با کیفیت پایین را در حد فورکا ارتقا دهد. سونی تلویزیون ال ای دی X8000H سنی را مجهز به سیستم عامل اندروید نموده است.

این محصول با داشتن سیستم عامل اندروید قادر است امکانات و قابلیت های فراوانی را را در اختیار شما قرار دهد. قیمت تلویزیون سونی X8000H ، سونی از دستیار صوتی گوگل و الکسا نیز پشتیبانی می کند. شما می توانید تنها با صدا و سیستم صوتی شبکه های مورد نظر خودتان را جستجو کرده و محتوای مورد علاقه تان را بر روی صفحه نمایش ۵۰ اینچ مشاهده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز