خبرگزاری کار ایران

برگزاری وبینار و کلاس آنلاین، فرصتی ویژه برای کسب درآمد اینترنتی

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۱۹۴

روزهای پاندمی کرونا از آن دسته از اتفاقاتی است که برای بسیاری از ما مثل یک مانع برای پیشرفت شده، در صورتی که در این دوران بازار کسب و کارهای اینترنتی به شدت داغ است. در این روزها بسیاری از ما فعالیت‌های خود را به صورت اینترنتی انجام می‌دهیم و مسلما دنیای آموزش نیز از این مقوله مستثنا نیست.

بسترها و پلتفرم‌های جدید برای برگزاری کلاس‌های آنلاین و احساس نیاز به پویایی و کسب دانش از راه دور در جامعه، این فرصت ویژه را برای بسیاری از مدرسان و متخصصان فراهم کرده تا بتوانند دانش خود را به آسانی به مخاطبانی به وسعت دنیا انتقال دهند و درآمد اینترنتی کسب کنند، همچنین پیش از کرونا مدرسان بسیاری از وبینار برای آموزش‌های خود استفاده کردند تا در بسیاری از موارد از جمله اجاره کلاس ها و هزینه‌های جانبی دیگر پرهیز کنند و راه آسان‌تری را برای آموزش انتخاب کنند.

به طور کلی وبینار (Webinar) را می‌توان شیوه‌ای برای برگزاری یک گردهمایی بر بستر اینترنت و به صورت آنلاین دانست. این شیوه با نام‌های سمینار مبتنی بر وب (Web-based seminar)و سمینار آنلاین و یک روش برگزاری کلاس آنلاین شناخته می‌شود.

افراد با اهداف مختلفی وبینار برگزار می‌کنند از جمله:

  • برندسازی شخصی
  • کسب درآمد
  • برند اورنس یا آگاهی از برند برای شرکت‌ها و سازمان‌ها
  • بازاریابی محتوایی
  • بازاریابی رویدادی

برگزاری وبینار و کلاس آنلاین، فرصتی ویژه برای کسب درآمد اینترنتی

برگزاری وبینار یکی از پدیده‌های جالب توجه در دنیای امروز است که به شما امکان می‌دهد از اینترنت برای برگزاری سمینارها و کلاس‌های آنلاین، گردهمایی‌ها و ... بهره ببرید. از مزایای برگزاری وبینار می‌توان به سهولت دسترسی، عدم وجود محدودیت زمانی، جسمی، مالی، هزینه کم، میزبانی تعداد بالاتر شرکت‌کنندگان و ... اشاره کرد.

فرقی نمی‌کند چه هنر، علم و یا دانشی را برای آموزش دارید، ایسمینار میزبان وبینارهایی در حوزه‌های ورزش، کشاورزی، نقاشی، یوگا، کاراته، بازاریابی، سرمایه‌گذاری، گرافیک، زبان و .... است.

در حال حاضر بسیاری از مردم کلاس های آنلاین را جایگزین کلاس‌های حضوری کرده‌اند. اساتید و آموزشگاه‌های مختلف با انتخاب یک سایت برگزاری کلاس آنلاین و برنامه‌ریزی درست به خوبی توانسته‌اند رضایت مشتریان خود به دست آورند.

حال برای برگزاری وبینار و کلاس آنلاین ایسمینار میزبان شما خواهد بود تا با کم‌ترین هزینه و پشتیبانی کامل بهترین و آسان‌ترین تجربه برگزاری وبینار را داشته باشید. همچنین این فرصت را دارید تا پس از برگزاری کلاستان با قرار دادن ویدئو ضبط شده از وبینار، فرصت کسب درآمد دائمی را داشته باشید.

ما در ایسمینار در کنار شما هستیم تا بهترین تجربه را از برگزاری وبینار داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد برگزاری وبینار و کلاس آنلاین در ایسمینار اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز