خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین مارک لامپ ال ای دی در بازار

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۷۶۱

امروزه بدون روشنایی و حضور لامپ زندگی بسیار سخت و بدون وجود آن احساس خستگی و خواب آلودگی خواهیم کرد زیرا به وجود آن عادت کرده‌ایم. در این مقاله می‌خواهیم در مورد قیمت لامپها در بازار داخلی صحبت کنیم. قیمت آن به عواملی مانند نوع لامپ، برند آن و توان مصرفی و ... بستگی دارد

روشنایی و لامپ

قطعا تا به حال شده است که از خودتان بپرسید قبل از اختراع برق و لامپ کیفیت زندگی چگونه بوده است؟ زمانی که خورشید غروب می‌کرد و روشنایی خورشید از بین می‌رفت، خانه‌های مردم چگونه روشن می‌شد؟ آن زمان هم راه حلی برای روشنایی و انجام کارها وجود داشت اما خب مثل امروز با یک کلیک همه جا روشن نمی‌شد و نیاز به مشعل و ... بود. با پیشرفت علم و تکنولوژی، کیفیت زندگی انسان هم به مرور زمان افزایش یافت و توقعات هم بالا رفت. تصور کنید در همین دنیای امروز تنها برای ساعاتی برق‌ها برود و دیگر روشنایی وجود نداشته باشد قطعا بی قرار خواهید شد.

همان قدر که برق در روشنایی خانه وجود دارد، لامپ هم به همان اندازه اهمیت دارد. ممکن است یک لامپی را تهیه کنید و بعد از چند روز آن بسوزد و دیگر روشن نشود، خانه تاریک می‌شود و مجبور می‌شوید یک نوع دیگر هم تهیه کنید. علاوه بر زحمتی که برای نصب آن دارید باید هزینه‌ی دیگری هم برای خرید آن بپردازید.

پس چه بهتر که هنگام خرید آن یک نوع خوبی از آن را تهیه کنید تا بعد از خرید پشیمان نشوید که بعد از آن دیگر پشیمانی سودی ندارد. در مورد قیمت لامپ هم باید تحقیق کنید زیرا قیمتها به عواملی که در بالا اشاره کردیم بستگی دارد و در بازارهای داخلی قیمت یک عدد لامپ با قیمت یک کارتن آن متفاوت است و خرید عمده برای شما به صرفه‌تر خواهد بود.

لامپ بروکس

شرکت بروکس یکی از تولید کنندگان انواع چراغ و لامپهای LED است. این شرکت یک شعاری دارد که می‌گوید، نور سالم است. و از عدم استفاده از عناصری مانند سرب و جیوه که بسیار خطرناک است، تاکید می‌کند. این شرکت یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین‌ها در زمینه تولید چراغ و لامپ است و با بسیاری از شرکت‌های آسیایی و اروپایی رقابت می‌کند و خدمات بسیار خوبی را به تهران و 30 استان دیگر ارائه می‌دهد. لامپ ال ای دی بهترین فناوری موجود در جهان است. آخرین تکنولوژی در سیستم روشنایی همین ال ای دی است که با مقایسه با انواع قبلی که CFL بوده است، بسیار بهتر عمل کرده است.

و در چند سال اخیر توجه بسیاری از کشورهای توسعه یافته را به خود جلب کرده است. و بسیاری از کشورها سیستم‌های روشنایی خود را به ال ای دی ارتقا داده‌اند. ال ای دی حدود 90 درصد از انرژی خود را به نور تبدیل می‌کند و تلفات زیاد مصرف انرژی را از بین برده است. موضوع بهره وری انرژی از هر چیزی مهم‌تر است و همه به دنبال همین موضوع هستند. اگر همه‌ی لامپهای قدیمی تعویض شوند و از نوع ال ای دی استفاده شود در مصرف کل انرژی کشور صرفه جویی می‌شود و انرژی به هدر نمی‌رود.

شرکت بروکس همه‌ی تلاش خود را در زمینه بهره وری کرده است و بسیار هم موفق عمل کرده است و لبخند رضایت را بر لب‌های مشتریان نشانده است. فناوری ال ای دی که جدید ترین فناوری است، به دلیل مقاومت و پایداری بالا و میزان بهره وری و سازگاری با محیط زیست، توانسته جایگاه خوبی در بین مردم داشته باشد. باید اشاره کرد که لامپ ال ای دی از پر فروش ترین انواع لامپ بروکس می باشد که با استقبال خوب مشتریان در بازار داخلی روبرو شده است.

لامپ ای دی سی

برند ای دی سی  EDCهم از شناخته شده ترین تولید کننده های روشنایی و لامپ در بازار داخلی است. تنوع محصول در این برند بسیار بالا می باشد. این لامپها در منازل و اداره‌ها و ساختمان‌های تجاری استفاده می‌شود زیرا علاوه بر روشنایی خوب و کیفیت مناسب مصرف انرژی کمی هم دارند.

این چراغ‌ها انواع مختلفی دارند پس قبل از خرید بهتر است از خود بپرسید که برای چه مکانی به آن احتیاج دارید؟ گاهی فقط برای روشنایی مغازه و بهتر دیده شدن اجناس یک چراغ می‌خواهید و گاهی هم برای نورپردازی یک ویترین نیاز به چراغ دارید و گاهی هم برای روشنایی محیط خانه، پس برای هر کدام نوع خاصی از این لامپ های EDC وجود دارد که باید قبل از خرید به این نکته توجه کنید. از جمله مهمترین ویژگی لامپ ای دی سی به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  1. نور این چراغ‌ها فاقد اشعه یو وی است.
  2. طول عمر بالایی دارند و به زودی نیاز به تعویض آنها را ندارید.
  3. نور این چراغ‌ها فاقد خیرگی است.
  4. نور آنها بدون چشمک زدن است.

عوامل تاثیر گذار در قیمت لامپ ها

قیمت لامپ به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید به آنها توجه کرد. نوع پایه و شکل ظاهری آن، این که کوچک و یا بزرگ باشد در قیمت آن هم تاثیرگذار است. توان مصرفی آن از دیگر عواملی است که در این موضوع تاثیرگذار است. سعی کنید قبل از خرید به فضای خود توجه کنید و لامپی را انتخاب کنید که مناسب فضای شما باشد.

لامپها هم مانند محصولات دیگر دارای ضمانت هستند پس اگر یک برند خوب مانند بروکس و یا ای دی سی را تهیه کنید قطعا ضمانت‌نامه‌ی آنها را هم دریافت می‌کنید و اگر به هر دلیل مشکلی برای آن بوجود آمد، بدون صرف هیچ هزینه‌ای می‌توانید آن را تعویض کنید. سوختگی یکی از رایج ترین مشکلات لامپها است که بسیار آزار دهنده است. سوختگی شامل مواردی است که با  برگه‌ی ضمانت می‌توانید یک نوع جدید از شرکت و یا فروشگاه دریافت کنید. برندهای بروکس و ای دی سی خیلی کم پیش می‌آید که به زودی دچار سوختگی شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز