خبرگزاری کار ایران

چگونه کارت متروی خود را آنلاین شارژ کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۹۷۹

شارژ کارت مترو به صورت آنلاین و با استفاده از تلفن همراه (اپلیکیشن) امکان پذیر شد .با افزایش تقاضا در خصوص پرداخت های آنلاین و مزیت های پرداخت آنلاین اعم از صرفه جویی در وقت، امکان پرداخت بدون محدودیت زمانی و مکانی، کاهش تماس فردی و…. یکی از مواردی که نیاز آن احساس می شود، شارژ آنلاین کارت های مترو است.

اگر تمایل دارید در مورد نحوه شارژ کارت مترو بیش تر بدانید، تا انتها با ما همراه باشید.

 

شارژ آنلاین کارت مترو

بلیت های مترو در سال های اولیه شروع به کار مترو تهران به صورت کاغذی ارائه می شد، اما به صورت تدریجی بلیت های الکترونیکی عرضه شدند و کاربران می توانستند با شارژ این کارت ها، تا چند روز با مترو رفت و آمد کنند و بعد از اتمام اعتبار، دوباره از طریق باجه های مستقر در ایستگاه های مترو نسبت به شارژ این کارت ها اقدام کنند. با گسترش روند اینترنتی شدن پرداخت در حوزه خدمات، لزوم ایجاد بستری برای شارژ آنلاین کارت های مترو حس می شد. با این کار، کاربران می توانند بدون معطلی و در هر مکان و زمان، کارت متروی خود را شارژ کنند. در همین راستا شرکت تراکنش همراه ایمن (شاپ) با عملیاتی سازی سرویس شارژ آنلاین کارت مترو، به مسافران مترو کمک کرده تا بتوانند به راحتی کارت الکترونیکی خود را شارژ کنند و در صف های طولانی برای افزایش اعتبار کارت مترو معطل نشوند. قبل از این، کاربران شاپ با خرید بلیت تک سفره از خدمات مترو استفاده می کردند که با اضافه شدن این سرویس، کاربران قادرند با نصب آخرین نسخه اپلیکیشن و وارد نمودن شماره کارت، کارت مترو خود را شارژ نمایند. از مزایای این سرویس می توان به صرفه جویی در وقت و قابل دسترس بودن اشاره نمود.

هر چند استفاده از این سرویس بسیار ساده است و تنها با چند کلیک قابل اجراست منتهی این قابلیت نیز در سرویس دیده شده است که چندین شماره کارت را با نام های مختلف ذخیره نمایید که بتوانید کارت بلیت مترو عزیزان خود مانند پدر،مادر، همسر و یا فرزندان خود را نیز شارژ نمایید.

بعد از شارژ کارت بلیت مترو با استفاده از شاپ پس از اولین استفاده از مترو مبلغ شارژ در کارت بلیت مترو منظور می گردد و کاربران به آسانی می توانند از این سرویس در تمامی خطوط مترو تهران و کرج و خطوط اتوبوس رانی شهر تهران استفاده نمایند.

هرچند با افزایش شیوع ویروس کرونا حتی المقدور باید استفاده از حمل و نقل عمومی کاهش یابد، در صورتی که ناچار به استفاده از حمل و نقل عمومی هستید، می توانید با شارژ کارت بلیت مترو خود به صورت آنلاین میزان تماس را به حداقل کاهش دهید.

شما می توانید اپلیکیشن شاپ را از اینجا دانلود نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز