خبرگزاری کار ایران

راهنمای جامع خرید تردمیل; همه چیز درباره خرید تردمیل

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۸۷۷

گسترش و توسعه صنایع در زمینه‌های مختلف می‌تواند سبب پیچیده تر شدن فرایند خرید برای خریداران شود. این امر در شرایطی که تنوع مدل‌ها و مزایا و قابلیت‌های گوناگونو پیشرفت تکنولوژی در دستگاه ها و محصولات مختلف، خاصه انواع تردمیل خانگی و باشگاهی هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود، بدیهی جلوه خواهد کرد. و باید به خریدار حق داد که هنگام خرید، برای انتخاب دچار تردید و سردرگمی شود. در چنین شرایطی داشتن راهنمای خرید یکی از ابتدایی‌ترین راه‌حل‌هایی است که می‌توان پیش پای خریدار گذاشت.

این راهنما می‌تواند به شکل متن، ویدئو، اینفوگرافی یا مشاوره حضوری و تلفنی باشد. 

هر یک از آنها تاثیر و کارکرد خاص خود را دارد. با همین تصور راهنمای خرید تردمیل در یادداشت پیش رو، نوشته شده است.

تردمیل وسیله ای است که به علت گسترش زندگی شهری و به طبع آن، کمبود جا و زمان برای ورزش و نرمش، کم کم و در طول زمان اهمیت بیشتری پیدا کرده است. این اهمیت پیدا کردن، همراه و همزمان با افزایش تقاضا برای خرید انواع تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی بوده است، که هر روز بر حجم آن افزوده می‌شود. به این ترتیب لزوم راهنمای خرید تردمیل نیز پیش کشیده می‌شود. توجه به جزییات و قابلیت‌ها، وجود مدل‌های مختلف، نیازها و استفاده‌های خانگی یا باشگاهی هر یک می تواند از مواردی باشد که می تواند برای خرید تردمیل به خوبی خریدار را راهنمایی کند. البته مهم تر از همه اینها شناخت محصول و قابلیت ها و جزییات آن است.

تردمیل باشگاهی و تردمیل خانگی

شاید نخستین راهنمای خرید تردمیل این باشد که نیاز خود را بشناسید. و البته این بسیار بدیهی‌ست. به این معنی که اگر استفاده خانگی یا باشگاهی را منظور داشته باشید، به خودی خود گامی در جهت خرید محصول مورد نظر خود برداشته اید. این خود مستلزم آن است که بدانید انواع تردمیل به دو دسته تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی تقسیم می‌شوند. تفاوت هایی سبب می شود تا چنین دسته‌بندی وجود داشته باشد. مهمترین آنها را در قدرت موتور و برق شهری (AC) انواع تردمیل باشگاهی و برق باطری (DC)برای انواع تردمیل خانگی دانسته‌اند. این امر در توانایی شبیه‌سازی سرعت در انواع خانگی و باشگاهی اثرگذار خواهد بود. معمولا حد نهایی سرعت در نمونه‌های باشگاهی به دلیل داشتن موتور قدرتمند تر، بیشتر از انواع خانگی است. شبیه سازی سرعت در تردمیل باشگاهی به 20 کیلومتر در ساعت نیز می‌رسد، در حالی که در تردمیل خانگی این میزان از 15 یا 16 کیلومتر در ساعت بیشتر نمی‌شود.

به این ترتیب دقت داشته باشید که هنگام خرید تردمیل به قدرت موتور آن، باشگاهی بودن یا خانگی بودنش، و البته سرعتی که می‌تواند برای کاربر شبیه‌سازی کند توجه داشته باشید. چراکه هر یک از این موارد و پارامترها در قیمت تردمیل تاثیر خواهد داشت، و آشکار است که هنگام خرید تردمیل یکی از شاخص‌ها بی‌تردید قیمت تردمیل است. با این اوصاف پیش از آنکه یکراست به سراغ  قیمت بروید، بهتر آن است که مشخصه‌های اثرگذار بر قیمت را بشناسید.

تردمیل تک منظوره یا چند منظوره؟

مورد بعدی که به شکل قابل توجهی مستقیما در قیمت تردمیل نیز تاثیر دارد، تک منظوره بودن یا چند منظوره بودن انواع تردمیل است. انواع تردمیل را به چند منظور طراحی و تولید می‌کنند. نخست برای دویدن و استفاده مستقیم از نقاله متحرک آن، و در وهله بعدی تعبیه کردن مواردی مانند دستگاه دراز و نشست، مسگری، یا ماساژور که با استفاده بدنه انواع تردمیل به دستگاه اضافه می شود. پس دانستن این مورد که شما برای خرید یک تردمیل تک منظوره اقدام کرده اید یا یک تردمیل چند منظوره، از اهمیت بالایی برخوردار است. طبیعی است که نمونه های چند منظوره انواع تردمیل گران تر از نمونه های تک منظوره باشند. گفتنی است که این ویژگی هم در نمونه‌های تردمیل خانگی دیده می شود و هم در انواع تردمیل باشگاهی.

برای خرید تردمیل خانگی یک ویژگی بسیار اهمیت دارد که بهتر است هنگام خرید از وجود آن اطمینان حاصل کنید. و آن تاشو بودن است. عموما از این قابلیت در انواع تردمیل خانگی استفاده می شود و در تردمیل باشگاهی دیده نمی شود یا کمتر دیده می شود. هدف از طراحی تاشو یک تردمیل خانگی چیزی نیست جز قابلیت حمل آسان تر و امکان جا دادن آن در محیط خانه.

راهنمای جامع خرید تردمیل; همه چیز درباره خرید تردمیل

شیب در انواع تردمیل

مورد دیگری که می تواند هم در قیمت تردمیل و هم در نوع کاربری آن اثر داشته باشد، شیب در انواع تردمیل است. این مورد را می توان هم در انواع تردمیل خانگی جست و جو کرد و هم در انواع تردمیل باشگاهی. شیب در انواع تردمیل دو گونه است؛ دستی و برقی. به راحتی می توان حدس زد که برقی بودن شیب کار با تردمیل را آسان تر خواهد کرد، اما در عین حال، قیمت تردمیل را نیز افزایش خواهد داد.

به همین سبب باید از خود بپرسید که خواهان خرید تردمیل با شیب برقی هستید، یا می توانید با تردمیلی که شیب دستی دارد کنار بیایید. برای راهنمایی بیشتر و در نظر گرفتن استطاعت مالی خریداران، به‌خصوص کسانی که قصد خرید تردمیل خانگی را دارند، باید عنوان کرد که خریداران تردمیل خانگی می توانند برای کاهش هزینه خرید تردمیل، شیب دستی را به عنوان یکی از گزینه های کاهش قیمت خرید تردمیل در نظر بگیرند. چراکه اولا زمان برای استفاده خانگی از تردمیل کمتر مطرح است تا استفاده باشگاهی از تردمیل. یک مجموعه باشگاهی تمایل دارد تا تردمیلی بخرد که شیب برقی دارد و عضو باشگاه به دلیل مدت مشخص جلسه تمرینی خود، باید شیب دستگاه را به سرعت و گاهی منطبق بر برنامه تمرینی، آنا عوض کند. اما ایا این مساله برای عموم افرادی که تردمیل را برای استفاده معمولی در خانه می خواهند، محلی از طرح ندارد.

مهم‌تر از قیمت تردمیل

در باقی جزییاتی که حکم راهنمای خرید تردمیل را برای متقاضیان دارد، می توان به سراغ قابلیت های دیگر رفت که در انواع گوناگون تردمیل متفاوت است. برای مثال، برای ارتقا سطح کیفی تردمیل و حفظ سلامتی هنگام استفاده از آن، بهترین است به ضربه گیرهای انواع تردمیل باشگاهی و خانگی توجه کنید. این مساله ارتباط مستقیمی با سلامتی تردمیلی که می‌خرید و سلامتی بدن و زانوی شما خواهد داشت. پس بهتر است تردمیلی را انتخاب کنید که به ضربه گیرهای حرفه ای، دست کم ضربه گیر کف، مجهز باشد. دور از ذهن نیست که این مساله نیز در قیمت نهایی تردمیل چه در نوع تردمیل خانگی و چه در نواع تردمیل باشگاهی موثر باشد. اما این پارامتر را نمی توان با قیمت سنجید. بهتر است صراحتا اینگونه بگوییم که یا بهتر است تردمیل نخرید، یا اگر می‌خرید از تجهیز بودن آن به ضربه گیرهای حرفه ای اطمینان حاصل کنید.

در انتها به  شرکت سازنده یا برند تولیدکننده تردمیل می رسیم که عموما مشخصات کیفی ساخت را دربر می‌گیرد. هرچه تولیدکننده معروف تر و شناخته شده تر باشد، حکما کیفیت آن تردمیل بهتر است، و البته گران تر. اما درهر حال نمی توان در روزگاری که برند تجاری بخشی از هویت محصولات تولید شده است، برند سازنده تردمیل را بخشی از یک راهنمای کامل خرید تردمیل برنشمرد. به این ترتیب برند تردمیل نیز می توان هنگام خرید انواع تردمیل بررسی شود. بهتر است بدانید که اغلب تردمیل های موجود در بازار ایران از بازار چین و تایوان وارد کشور می شوند و اگر هم نام تولیدکننده امریکایی یا کشورهای دیگر را بر خود داشته باشند، در نهایت مونتاژ تایوان یا چین خواهند بود.

بهتر است مروری بر این راهنمای خرید تردمیل داشته باشیم تا موارد ذکر شده، برایمان تکرار شود. در این راهنما به مشخصه هایی اشاره کردیم که می توان با قیمت سنجید، و مشخصه هایی که نمی توان با قیمت سنجید. به دسته بندی انواع تردمیل اشاره کردیم، و اینکه تردمیل ها یا خانگی اند یا باشگاهی. اگر تردمیل خانگی تاشو باشد بهتر خواهد بود. داشتن شیب برقی را بررسی کنید و اساسا بپرسید که به شیب برقی احتیاج دارد یا نه. از داشتن ضربه گیر اطمینان حاصل کنید تا سلامتی تان را تضمین کند. مشخصه ها، قابلیت، قیمت و سازنده انواع تردمیل را بررسی کنید و با آگاهی کامل تردمیل بخرید.

راهنمای جامع خرید تردمیل; همه چیز درباره خرید تردمیل

برای خرید تردمیل با بهترین قیمت به سایت هایپرجیم مراجعه نمایید:

hypergymco.com

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز