خبرگزاری کار ایران

انتخاب موسسه ثبتی معتبر برای ثبت شرکت و ثبت برند

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۵۵۴

امروزه فعالیت درعرصه ها و زمینه های مختلف بسیار زیاد و گسترده شده است و حتی بعضی از آن ها هیچ ارتباطی باهم ندارند ؛ اشخاص حقیقی و حقوقی برای سازماندهی و مدیریت صحیح فعالیت خود اقدام به تاسیس و ثبت شرکت موردنظر خود می کنند.

ایلنا، زمانی که گروه و یا فردی اقدام به ثبت شرکت خود می کند، بواسطه این عمل تمام فعالیت های شرکت نظیر تولید، ارائه خدمات، صادرات و واردات و ... و همچنین فعالیت هایی مانند کارهای اجرایی، حقوقی و مالی شرکت وجه و جنبه حقوقی ، قانونی و رسمی پیدا می کنند و قابل پیگیری می باشند.

دلیل مهم برای ثبت شرکت هنگام شروع کسب و کار

متاسفانه برخی از افراد تصور می کنند که الزامی برای تاسیس شرکت وجود ندارد و نسبت به ثبت شرکت خودداری می کنند، اما باید گفت که این تصور کاملا غلط و نادرست می باشد چرا که بواسطه تاسیس یک شرکت می توان اطمینان و اعتماد بیشتری را در متقاضیان و مشتریان خود نسبت به ارائه خدمات شرکت بوجود آورد و از این راه سهم خود را در بازار اقتصادی افزایش داد. موسسات حقوقی معتبر و با تجربه مانند ثبت ماهان ، ثبت آرکا ، آسان ثبت ، تهران ثبت ، ثبت ملاصدرا و ثبت الگانس و ..... در زمینه ثبتی و حقوقی میتوانند بهترین مشاوره ها را در پیش برد کسب و کار ارائه دهند.

بواسطه ثبت شرکت می توان در مزایده ها و مناقصات شرکتی مختلفی شرکت کرد و نه تنها سود بسیاری را از طریق این راه بدست آورد بلکه با عقد قرارداد ها با سرمایه داران بزرگ سود و اعتبار مناسبی را برای شرکت خود بدست آورد و بواسطه این اعتبار در سطح ملی و بین المللی فعالیت کرد.

 

از برند و به ثبت رساندن آن چه می دانیم ؟

آیا شما شرکتی را دیده اید که بدون ثبت برند و داشتن نام و علامت تجاری در حال فعالیت باشد؟ مسلما پاسخ شما منفی می باشد؛ حال شاید از خود بپرسید چرا یک شرکت نیاز به ثبت برند و ثبت علامت تجاری مخصوص به خود را دارد؟

 در جواب سوال شما باید گفت زمانی که یک فرد یا گروهی نام شرکت خود را به ثبت می رساند و شرکت خود را تاسیس می کند به این معنا نیست که شخص و یا گروه دیگری نمی تواند از نام محصول یا خدماتی که آن شرکت ارائه می دهید، استفاده نکند؛ درواقع نام شرکت تنها نام مجمع و یا گروه حقوقی است که ثبت می کنید نه نام محصول و یا خدمات شرکت. اگر می خواهید از نام محصولات یا خدمات خود محافظت کنید باید اقدام به ثبت برند نمایید.

این مورد را باید در نظر داشته باشید که ثبت برند در شهرهای بزرگ هم حائز اهمیت می باشد چرا که رشد و پیشرفت در برند در شهرهای بزرگ به مراتب سریعتر نسبت به شهرهای کوچک و شهرستان ها اتفاق می افتد.

انتخاب موسسه ثبتی معتبر برای ثبت شرکت و ثبت برند

کمی بیشتر از برند و علامت تجاری بدانیم

در واقع برند به نام تجاری ، علامت تجاری و یا ترکیبی از این دو گفته می شود که شرکت ها و یا اشخاص حقیقی و حقوقی برای معرفی محصولات و خدمات خود به متقاصیان از آن استفاده می کنند. برند باعث ایجاد تمایز و تفاوت میان یک شرکت با رقبای خود و همچنین میان یک کالا و یا خدمات با کالا و خدمات مشابه دیگر می شود. اما مزایای ثبت برند در همین جا تمام نمی شود و همانطور که کمی پیشتر نیز اشاره شد ، با ثبت برند هر شخص حقیقی و حقوقی می تواند از اعتبار و خدمات خود محافظت و دفاع کند، بدین صورت که هیچ فرد و یا گروه دیگری نمی تواند با استفاده از نام و اعتبار گروه مربوطه برای خود کسب درآمد کند و فعالیت داشته باشد؛ برخی از این اشخاص با فعالیت های نادرست خود ، خسارت های زیادی را به شرکت صاحب نام وارد کرده اند.

ثبت شرکت و برند در شهر های مختلف

وجود شریک یکی از ملزومات ثبت شرکت در شهر های مختلف می باشد. برای یافتن شریک بهتر است افرادی را انتخاب کنید که هم از نظر مالی بتوانند به پیشرفت شرکت کنند و هم دارای تجربه در زمینه فعالیت شرکت باشند.

این موارد کمک می کنند تا با کمک شریک یا شرکای خوب بتوان رشد و تعالی شرکت را شاهد بود. شریک خوب می تواند کمک کند تا یک شرکت بتواند راحت تر وارد چرخه تولید و یا ارائه خدمات شود. به عنوان نمونه شما برای ثبت شرکت در کرج نیاز هست مدارک لازم و شرایط اعلام شده توسط اداره کل ثبت شرکتها در استان البرز را داشته باشید که معمولا روال مدارک در تمامی شهر های ایران یکسان می باشد ولی برخی از شهرها سختگیری خاص خود را دارند.  

ثبت ماهان علاوه بر فعالیت در امور ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری برای به ثبت رساندن علائم تجاری نیز فعالیت دارد از این رو جهت تسریع ثبت برند در کرج  ، اخذ کارت بازرگانی و جواز تاسیس تمامی تلاش خود را میکند

برند شدن و معروف شدن در شهرهای پرجمعیت و تردد مانند تهران به علت بازار رقابتی بزرگ و کسب و کارهای مختلف این الزام را در شما ایجاد می کند که قبل از شروع هر کسب و کاری اقدام به ثبت شرکت در تهران و پس از آن برای حمایت از نام خود اقدام به ثبت برند در تهران کنید و فعالیت خود را بدور از هر استرسی ادامه دهید.

راه اندازی کسب کار در شهر مشهد جهت به ثبت رساندن برند و همچنین ثبت شرکت در مشهد امکان انتخاب از موسسات و شرکت های ثبتی متعددی را برای شما دارد.

توسعه کسب و کار با ثبت برند

ثبت برند در شهرهای پرطرفدار همانند شیراز و اصفهان به علت توریستی بودن این شهرها برای دارندگان کسب و کارها یک پل ارتباطی بین ایران و سایر کشورها می شود و این امکان را میدهد که با برند ثبت شده می توان کالا را به سایر کشورهای دیگر از طریق توریست ها ارسال کرد و این مورد هم الزام داشتن علامت ، نشان تجاری و به موجب آن ثبت برند در اصفهان را تشدید می کند که برای حفاظت از نام خود علاوه بر ایران در سایر کشورهای دیگر هم اقدام به ثبت علامت تجاری کنیم.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای جلوگیری از مشکلات در راستای تعهدات اجتماعی مراجعات حضوری صورت نمیگیرد و کلیه روند به صورت غیر حضوری انجام می شود و نیازی به حضور درخواست کنندگان نمی باشد. کلیه امور ، پیگیری ها به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد.

لب کلام ! آنچه از ثبت شرکت و ثبت برند آموختیم

علاوه بر موارد ذکر شده شرکتی که برند خود را به ثبت می رساند و اقدام به ثبت علامت و نام تجاری می کند از اعتبار و اطمینان بیشتری در نزد عموم برخوردار است ، به این دلیل که برند از لحاظ قانونی قابل شناسایی و پیگیری می باشد و در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل ، افراد می توانند از طریق برند شرکت مربوطه اقدامات قانونی لازم را انجام دهند. در آخر باید اشاره کرد که برند همانند یک ویترین فروشگاه و یا مغازه می باشد که در جذب مخاطب نقش مهمی را ایفا می کند ؛ با داشتن برند و یا علامت تجاری زیبا و متناسب با فعالیت مورد نظر، تعداد زیادی از مخاطبان تبلیغات شما به مشتری تبدیل می شوند و بازدهی تبلیغات شما به مراتب بیشتر می گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز