خبرگزاری کار ایران

لوازم یدکی بیل مکانیکی

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۳۲۹

ماشین آلات سنگین زیادی وجود دارند که در بخش‌های مختلف عمرانی و ساختمانی و همچنین راهسازی مورد استفاده قرار می‌گیرند اما برخی از آنها از کاربرد بیشتری به نسبت دیگر ماشین آلات برخوردار هستند. از ماشین آلات سنگین پر کاربرد در این زمینه میتوان بیل مکانیکی را نام برد که برای حفر و خاکبرداری مورد استفاده قرار می‌گیرد و سالیان زیادی است که در سراسر دنیا و همچنین کشور ما برندها و مدل های خارجی و ایرانی زیادی از آن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بیل‌های مکانیکی اغلب در برندهای خارجی در کشور ما حضور دارند که هر یک نیز با توجه به ساختار و سیستم خاصی که در طراحی و تولید آنها به کار رفته است از قطعاتی متفاوت برخوردار می‌باشند. به همین دلیل نیز لوازم یدکی بیل مکانیکی را باید بر اساس برند و همچنین مدل بیل مکانیکی خود خریداری کنید. لوازم یدکی بیل مکانیکی که  در دنیا تولید می‌شود و به دست مصرف کننده می‌رسد به دو نوع کلی تقسیم‌بندی می‌شود که یک نوع قطعات اصلی و دیگری طرح اصل هستند.

لوازم یدکی بیل مکانیکی اصلی چیست؟

یکی از محبوب ترین و پر متقاضی ترین قطعات بیل مکانیکی که محبوبیت خود را نیز با توجه به ویژگی های بسیار زیاد خود پیدا کرده است لوازم یدکی بیل مکانیکی اصلی و اورجینال میباشد. لوازم یدکی بیل مکانیکی اصلی در واقع همان قطعاتی هستند که توسط شرکت تولید کننده بیل مکانیکی تولید و بفروش میرسند. این قطعات بیل مکانیکی در مجموعه کارخانه هایی متعلق به شرکت تولید کننده بیل مکانیکی تولید و سپس از طریق شرکت های وارد کننده قطعات ماشین آلات سنگین به دیگر کشور ها عرضه میشوند. لوازم یدکی بیل مکانیکی اصلی همچنین ممکن است به سفارش شرکت تولید کننده بیل مکانیکی نیز تولید شود که این قطعات نیز از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و میتوانند تا مدت ها بدون آنکه با مشکلی مواجه شوند به خوبی دوام بیاورند.

قطعات بیل مکانیکی اورجینال چه مزیت هایی را ایجاد میکنند؟

لوازم یدکی بیل مکانیکی اورجینال از ویژگی و مزیت های زیادی برخوردار هستند. یکی از مزیت های ایجاد شده با لوازم یدکی بیل مکانیکی باید به عمر و دوام طولانی این قطعات اشاره نمود. کلیه لوازم یدکی بیل مکانیکی اورجینال میتوانند تا سالها بدون آنکه کیفیت خود را از دست بدهند و یا با مشکل دیگری روبرو شوند کیفیت خود را حفظ کرده و مورد استفاده قرار گیرند. همین موضوع باعث میشود تا مدام نیازی به تعویض قطعات بیل مکانیکی وجود نداشته باشد و در نتیجه هزینه ها نیز برای نگهداری از بیل مکانیکی تا حد زیادی کاهش خواهد یافت. نوع آلیاژی که برای ساخت لوازم یدکی بیل مکانیکی به کار رفته است بسیار مرغوب و درجه یک میباشد  و همچنین از استاندارد های جهانی نیز برخوردار میباشد که در این صورت قطعه چه از لحاظ کیفی و چه از لحاظ مدت زمانی که میتواند دوام و طول عمر داشته باشد ایده آل خواهد بود.

لوازم یدکی بیل مکانیکی

لوازم یدکی بیل مکانیکی اورجینال تناسب بهتری را با دیگر قطعات برقرار خواهد کرد

لوازم یدکی بیل مکانیکی اورجینال یک مزیت دیگر را نیز به وجود خواهند آورد که آن نیز تناسب بهتر و بیشتر این قطعات با دیگر قطعات میباشد. تناسبی که میان قطعات با یکدیگر صورت میگیرد بسیار مهم است و میتواند عملکرد بهتر بیل مکانیکی را به همراه داشته باشد. تنها قطعات بیل مکانیکی اصلی هستند که میتوانند چنین مزیتی را ایجاد کنند و قطعات تقلبی از چنین ویژگی برخوردار نیستند. زمانی که یک قطعه اورجینال بر روی بیل مکانیکی نصب میشود به خوبی با دیگر قطعات سازگاری برقرار میکند که نتیجه آن افزایش راندمان بیل مکانیکی و همچنین تسریع روند ساخت و ساز میباشد.

منظور از قطعات بیل مکانیکی طرح اصل چیست؟

در کنار لوازم یدکی بیل مکانیکی اورجینال که در بالا نیز به آنها اشاره شد و از ویژگی های زیادی نیز برخوردار است باید به قطعات بیل مکانیکی طرح اصل نیز اشاره داشته باشیم که هیچ یک از ویژگی های قطعات اصلی را ندارد. قطعات بیل مکانیکی طرح اصل از آلیاژهای درجه چندمی تولید شده اند و همچنین اصول ساخت به خوبی برای تولید آنها به کار گرفته نشده است.لوازم یدکی بیل مکانیکی طرح اصل را شرکت هایی تولید میکنند که مورد تایید شرکت تولید کننده بیل مکانیکی نیستند و  همچنین به دلیل اینکه قیمت مناسب تری نسبت به قطعات اورجینال دارند مورد توجه خریدار قرار میگیرند. نحوه تشخیص قطعات بیل مکانیکی اصل از طرح اصل نیز دشوار است و به همین دلیل تنها باید فروشگاه هایی را برای خرید این قطعات انتخاب کنید که از اعتبار بالایی برخوردار باشند و تضمین های لازم را برای اصل بودن قطعه به مشتریان خود ارائه دهند. شرکت های معتبر و همچنین نمایندگی ها بهترین گزینه برای خرید قطعات بیل مکانیکی اورجینال هستند.

لوازم یدکی بیل مکانیکی تقلبی چه مشکلاتی را ایجاد میکنند؟

لوازم یدکی بیل مکانیکی درست در نقطه مقابل قطعات اصلی  قرار دارند و بر خلاف قطعات اصلی معایب و مشکلاتی را در پی خواهند داشت. قطعات بیل مکانیکی تقلبی اول از هر چیر عمر و دوام کوتاهی دارند و نمیتوان بر روی کارکرد بلند مدت آنها حساب باز کرد. این قطعات بعد از مدتی بر اثر فشاری که بر آنها وارد میشود معیوب و  کیفیت خود را از دست میدهند که در این صورت باید با قطعه دیگری جایگزین شوند. لوازم یدکی بیل مکانیکی طرح اصلی همچنین نمیتوانند سازگاری خوبی را نیز با دیگر قطعات صورت دهند و به همین دلیل عملکرد بدی را نیز برای بیل مکانیکی به همراه خواهند داشت.قطعات بیل مکانیکی طرح اصل هر چند از قیمت پایینتری برخوردار است اما گزینه مناسبی برای خرید محسوب نمیشود و باید به دنبال قطعاتی باشید که اورجینال هستند و اندک تفاوت قیمتی آنها را ملاکی برای خرید قطعات طرح اصل نیست .

چگونه قطعات بیل مکانیکی اصل از تقلبی را تشخیص دهیم ؟

برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی اصلی ابتدا باید تشخیص دهید که کدام قطعات اصلی و کدام یک تقلبی هستند و سپس با اطمینانی که حاصل میکنید نسبت به خرید اقدام نمایید. اما چگونه میتوان تشخیص داد که کدام قطعه اصلی و کدام قطعه طرح اصل و تقلبی است؟

اینگونه باید بگوییم که امکان تشخیص میان قطعات بیل مکانیکی اصلی از تقلبی وجود ندارد و تنها باید فروشگاه معتبر را برای خرید قطعات مورد نیاز اصلی و اورجینال انتخاب کنید. لوازم یدکی بیل مکانیکی‌ اورجینال را بهتر از نمایندگی های مجاز، شرکت های معتبر وارد کننده قطعات ماشین آلات سنگین و همچنین فروشگاه های معتبر موجود در سطح شهر بخواهید. یکی از مواردی که با توجه به آن میتوانید لوازم یدکی بیل مکانیکی اصلی را از طرح اصل تا حد زیادی تشخیص دهید بسته بندی برخی قطعات میباشد. بسته بندی ها میتوانند به شما تا حدودی کمک کنند تا بتوانید قطعات اصلی را خریداری کنید. برخی از لوازم یدکی بیل مکانیکی بر روی بسته بندی خود نام کشور سازنده و همچنین برخی علایم اختصاری مانند علامت استاندارد را دارند که در این صورت میتوان نسبت به خرید آنها با اطمینان بیشتری اقدام نمود. اما در هر صورت برای اینکه بتوانید قطعات بیل مکانیکی اصلی را خریداری کنید باید به سراغ فروشندگان معتبر بروید و هر فروشگاهی را برای خرید خود انتخاب نکنید.  برخی از فروشگاه ها ممکن است قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی را حتی برای قطعات اورجینال پایین در نظر بگیرند که این موضوع نباید شما را برای خرید وسوسه کند زیرا ممکن است این قطعات اورجینال و اصلی نباشند و تنها قطعات بی کیفیتی باشند که به نام اصلی بفروش میرسند.

لوازم یدکی بیل مکانیکی

برای خرید لوازم و قطعات بیل مکانیکی به سایت هیدروسنتر مراجعه نمایید:

https://hydrocenter-co.com/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز