خبرگزاری کار ایران

کسب درآمد روزانه با فروش محصول در آمازون – آپدیت 99

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۱۹۷

شرکت آمازون به عنوان بزرگترین سایت فروشنده آنلاین در سرتاسر جهان، یکی از یکی خلاق‌ ترین شرکتهای عصر حاضر است.

اکثر ما اسم آمازون را بار ها شنیدیم ، چه خرید از آمازون و چه فروش در آمازون و حتی آموزش فروش در آمازون.

این شرکت با فراهم آوردن یک پلتفرم ایده آل برای فروش، فرصت فروش آنلاین را برای میلیونها فروشنده در سرتاسر جهان فراهم نموده است.

همچنین فرصت یادگیری با دوره آنلاین فروش در آمازون و این نوآوری امری است که هر روز در فعالیت‌های آمازون رخ می‌دهد. همه در آمازون سازنده هستند و همه کارمندان به این شرکت می‌پیوندند چون علاقه زیادی به ساختن و خلق کردن در راستای منافع مشتریان دارند.

کسب درآمد روزانه با فروش محصول در آمازون – آپدیت 99

مشتری مدارترین شرکت دنیا 

آمازون هدف خود را تبدیل شدن به مشتری مدارترین شرکت دنیا تعریف کرده است. بنابراین کارمندان آمازون تلاش می‌کنند تا کالاها و خدماتی تولید کنند که زندگی را برای مشتریان آنها ساده‌تر و راحت‌تر سازد.

به همین دلیل است که آمازون از فروش آنلاین فراتر رفته و محصولات و خدماتی از کیندل و Amazon Go گرفته تا الکسا و پرایم را به مشتریان ارائه می‌دهد تا بهترین تجربه ممکن را برای آنها رقم بزند.

اما آمازون چگونه به این هدف می‌رسد؟

یکی از مهمترین دلایلی که آمازون تا این حد موفق شده است، پرورش فرهنگ خلاقیت و نوآوری در میان کارمندان خود است. در آمازون، نوآوری در یک لحظه رخ نمی‌دهد بلکه بخشی از کارهای روزمره کارکنان است.

وبسایت آمازون با استراتژهای فروش اینترنتی و فناوری‌های نوآورانه خود، چهره فروش را دگرگون کرده است و با آموزش فروش در آمازون به صورت گسترده همواره فروشندگان بیشتری به این سایت روی آورده اند 

تاریخ این شرکت پیشتاز در عرصه فروش آنلاین، با رشد سریع و نوآوری‌های بی‌وقفه همراه بوده است. شرکت آمازون در حال دگرگونی زنجیره تأمین است و رقبای خود را پشت سر می‌گذارد. به همین دلیل است که کسب درآمد از آمازون بیش از پیش امکان‌پذیر می باشد و فروش در آمازون تبدیل به یکی از سودآورترین کسب‌وکارهای اینترنتی شده است.

رشد سریع فروش در آمازون

آمازون سال 2004 تا 2018 

در سال 2004، ده سال پس از تأسیس آمازون، درآمد سالانه این شرکت به 7 میلیارد دلار نزدیک شد. در سال 2018، درآمد آمازون به 233 میلیارد دلار رسید. در واقع، آمازون سریعترین شرکتی است که درآمد آن به صد میلیارد دلار رسیده است. درآمد آمازون تنها در طول بیست سال به یک میلیارد دلار رسید. سایت آمازون از زمان شروع به کار خود، هر سال به میزان 20 درصد رشد داشته است.

آمازون سال 2018 تا 2019

از سال 2018 تا 2019، این شرکت رشد 30 درصدی را تجربه کرد. در حال حاضر، شرکت آمازون 13 درصد فروش آنلاین ناخالص جهانی را در اختیار دارد. آمازون در سال 2019 به دومین شرکت تریلیون دلاری پس از اپل تبدیل شد. تغییرات این شرکت از یک کتابفروشی اینترنتی به پرارزش‌ترین شرکت جهان، بسیار چشمگیر است. یکی از مهمترین دلایل موفقیت آمازون، داشتن یک زنجیره تأمین نوآور و بسیار کارآمد است.

تلاش‌های مداوم آمازون برای ارائه محصولات به مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن باعث شده است که رقبای عظیم آمازون به فکر تقویت سیستمهای خود باشند تا بتوانند با این غول اینترنتی رقابت کنند.

آموزش فروش در آمازون و کسب درآمد 

مسلما انجام هر بیزنسی در جهان شامل تکنیک های خاص خود می شود و از این رو علاقه مندان می بایست قبل از شروع این کسب و کار، آموزش های لازم را طی نمایند. خوشبختانه این موضوع به لطف دوره آموزشی آربی به سادگی قابل انجام است و کسب درآمد از منزل را محقق می کند. درصد فوق العاده ای از دانشجویان این دوره، به درآمد های کلانی رسیده اند و در این قسمت به نظرات آن ها می پردازیم :

یوسف دانشجوی دوره آموزشی آربی از تهران 

من یوسف هستم، یکی از دانشجویان دوره آربی. به تازگی به من اعلام شده است که درآمد من از فروش در وبسایت آمازون به 2000 دلار رسیده است.

درآمدی که انتظار آن را در این بازه کوتاه نداشتم. من موفقیت خود را حاصل دوره خوب آقای عزت خواه می دانم.

اگر من قصد داشتم بدون استفاده از این دوره کسب و کار آمازون را شروع کنم با مشکلات فراوانی رو به رو می شدم و تا رسیدن به این درآمد زمان زیادی را باید صرف می کردم. دوره آربی، میانبری برای من بود تا بتوانم با هزینه کمتر و در زمان کوتاهتری به این موفقیت دست یابم. هدف من کسب درآمدهای خیلی بالاتر می باشد و از کسب و کار آمازون می توانم به این هدف دست یابم.

کسب درآمد 17 میلیون تومانی در 24 ساعت - آرا دانشجوی دوره آربی از کالیفرنیا

آرا هستم، 36 ساله از کالیفرنیا، دانشجوی دوره آربی. حدود 10 سال می باشد که با سایت آمازون آشنایی دارم و بیشتر خریدهای خود را از وبسایت آمازون انجام می دهم.

در این سالها چندین بار قصد داشتم کسب و کار آمازون را شروع کنم ولی وقتی وارد سایت آمازون می شدم و جزئیات زیاد این کسب و کار را می دیدم صرف نظر می کردم. تا اینکه در بازه ای از زمان تصمیم گرفتم شغلی داشته باشم که کارفرمای خودم باشم و بیزینس خود را دنبال نمایم. به صورت اتفاقی با دوره آقای عزت خواه آشنا شدم و این بار بر ترس خود غلبه کردم و این کسب و کار را شروع کردم.

دوره آربی را چندین بار تماشا کردم و گام به گام با آموزش های دوره پیش رفتم. دوره آربی خیلی جامع و کامل می باشد. دوره های دیگری هم وجود داشت ولی جزئیاتی که در دوره آربی مطرح شده است در آن دوره ها وجود ندارد.

برای انتخاب محصول خود چقدر زمان گذاشتید؟

زمان زیادی برای انجام این کار داشتم. من بررسی های لازم را در سایت آمازون انجام دادم و با استفاده از نرم افزارها محصول خود را انتخاب نمودم و در ابتدا یک نمونه سفارش دادم و نمونه را از همه جوانب سنجیدم و بعد از بررسی های زیاد 520 عدد از آن محصول را سفارش دادم. من به طور میانگین فروش 8 الی10 محصول را در یک روز دارم.

برای محصول خود چند ریویو دریافت کردید؟

من برای محصول خود 17 ریویو (Review) دریافت کردم. چند ریویو منفی دارم که مربوط به محصول من نمی باشد و در خصوص نحوه ارسال محصول و مواردی از این قبیل می باشد که با استفاده از راهکارهای موجود در حال بررسی آنها هستم.

در سه ماه آینده چه میزان فروش خود را می توانید افزایش دهید؟

فروش خیلی خوبی بر روی محصول خود دارم و آینده روشنی را برای آن می بینم. قصد دارم تعداد بیشتری از این محصول را سفارش بدهم.

آشنایی بیشتر با دوره آربی ، آموزش فروش در آمازون

آموزش فروش در آمازون  ، بیش از صد فایل ویدیویی و بیش از پنجاه فایل آموزشی متنی کسب درآمد از آمازون 

سیستم گوی برفی

کسب و کار فیزیکی و حتی آنلاین ، دقیقا مانند گوی برفی خیلی کوچک از بالای یک کوه حرکت می کند و در خلال اینکه به سمت پایین می آید قطر آن بزرگتر می شود و قوی می شود ، و هر شخصی به عنوان یک کارآفرین اگر مسیر درستی برای این گوی برفی انتخاب کند با دو اهرم صبر و تداوم ، یک بیزینس بسیار قدرتمند می سازد.

ویژگی های جذاب کسب و کار آمازون :

بهم اجازه میده زمان های بیشتری داشته باشم برای کارهایی که دوست دارم

از هر جایی که دوست دارم کار کنم

به هر جایی که دوست دارم ، سفر کنم

تقریبا هر چیزی که دوست دارم بخرم ، به استقلال مالی برسم

کسب درآمد کنم حتی اگر کار نکنم

پول کافی داشته باشم تا به بقیه کمک کنم ، به خانواده ، دوستانم و حتی خیریه ها

وقت داشته باشم هر روز چیزهای جدید یاد بگیرم

استقلال مالی بهم در مورد آینده کمی آرامش بده

برای خیلی از افراد موارد بالا فقط یک رویا هست ، اما میتونه واقعی باشه با ساخت یک بیزینس قدرتمند آنلاین ، یک بیزینس واقعی با فروش محصولات واقعی !

مدرس این دوره آموزشی یعنی استاد حسین عزت خواه که موجب کار آفرینی بسیار زیادی برای ایرانیان عزیز شده اند، از سال های 2015 الی 2020 به عنوان Best Seller  در وبسایت آمازون در حال فعالیت هستند.

شما می توانید در گوگل عبارت نتایج دوره آربی را تایپ کنید و نظرات و نتایج دانشجویان  را مشاهده نمایید و همچنین با تیم پشتیبانی در خصوص آشنایی بیشتر با این دوره در ارتباط باشید.

کسب درآمد روزانه با فروش محصول در آمازون – آپدیت 99

آموزش فروش در آمازون و شروع به کار 

راه های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد که یکی از پرسودترین و بهترین آنها فروش تخصصی در آمازون است. با فعالیت در وبسایت آمازون به دلار کسب درآمد می کنید.

آموزش فروش در وبسایت آمازون با نام دوره آربی برای اولین بار به زبان فارسی توسط استاد عزت خواه تهیه شد و به افراد زیادی کمک نمود تا بتوانند از این وسایت جهانی کسب درآمد کنند.

برای کسب راهنمایی بیشتر و مشاوره رایگان از طریق شماره واتساپ 09302222413 از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 5 و پنج شنبه ها از ساعت 9 تا 4 با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز