خبرگزاری کار ایران

معرفی سوله تاپ و خریدوفروش و رهن و اجاره املاک صنعتی

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۶۸۶

سوله تاپ زیرمجموعه موسسه املاک و مستغلات صنعتی فتح است که مدرن ترین و اولین مرکز املاک و مستغلات صنعتی ایران است. این مجموعه دارای جامع ترین فایلینگ املاک صنعتی در تمام نقاط ایران است که شعب و نمایندگی هایی در مناطق صنعتی ایران ، و کلیه شهرک های صنعتی استان تهران و شهرهای اطراف آن را تحت پوشش خود قرار می دهد.

سوله تاپ ( مرجع رهن و اجاره ، خرید و فروش املاک صنعتی )

سوله تاپ زیرمجموعه موسسه املاک و مستغلات صنعتی فتح است که مدرن ترین و اولین مرکز املاک و مستغلات صنعتی ایران است. این مجموعه دارای جامع ترین فایلینگ املاک صنعتی در تمام نقاط ایران است که شعب و نمایندگی هایی در مناطق صنعتی ایران ، و کلیه شهرک های صنعتی استان تهران و شهرهای اطراف آن را تحت پوشش خود قرار می دهد. این مجموعه در هر زمان آماده ارائه خدمات متنوع  به موارد سفارش داده شده توسط مشتریان گرامی می باشد که از آن جمله میتوان به اجاره سوله  و خرید سوله که از درخواست های بیشتری برخوردار است اشاره نمود.

این مجموعه به عنوان مرجعی برای جستجوی املاک و مستغلات صنعتی به منظور خط مشی صحیح و متنوع تحت نظارت مجرب ترین کارشناسان املاک و مستغلات در فضایی معطوف به تخصص و تجربه ، تبلیغات را در محدوده وسیعی از مناطق صنعتی در تهران و ایران قرار داده است.

 

دستاوردهای موسسه فتح در املاک و مستغلات صنعتی

 یکی از ویژگی های این مجموعه ( سوله تاپ )که براساس تجربه به دست آمده و نتیجه 30 سال تلاش و کوشش مستمر و صادقانه می باشد ، ترکیب صحیح و کارشناسی شده روش های سنتی و مدرن املاک و مستغلات صنعتی است. این مجموعه با گردآوری کارشناسان مجرب و متخصص املاک و مستغلات و داشتن مشاورین حقوقی به صورت حضوری و تلفنی ، از مشتریان گرامی استقبال می کند و در کلیه ابعاد و جنبه های مختلف املاک صنعتی از جمله مشاوره حقوقی و مالیاتی و ثبت نام و شهرداری و جهاد کشاورزی مشاوره فنی و تخصصی ارائه می دهد. همچنین جذب سرمایه گذار و راه اندازی کارخانه های راکد و غیره است و سرانجام ، معرفی املاک صنعتی (خرید و اجاره سوله ، خرید و اجاره کارخانه ها و ...) متناسب با تقاضای مشتری بر اساس بودجه ، مساحت و محدوده می باشد. این مجموعه با گسترش فعالیت های حرفه ای در فضای اینترنت نسبت به ایجاد وب سایت سوله تاپ ، با در نظر گرفتن کلیه موارد تخصصی و فنی ، گامی بزرگ در جهت تسریع در برآوردن نیازهای مشتری برداشته است.

معرفی سوله تاپ و خریدوفروش و رهن و اجاره املاک صنعتی

تاریخچه و موفقیت املاک و مستغلات صنعتی فتح (سوله تاپ)

طی سالهای فعالیت موثر، املاک و مستغلات صنعتی فتح موفق به دریافت تندیس و لوح سپاس از مقامات و ارگانهای مربوطه مانند دریافت تندیس از رئیس جمهور محترم و ... شد. در همین حال ، آقای رحمان علی نژاد که مدیر این مجموعه است ، از اجرای سیاست های حمایتی از سرمایه گذاران و راه اندازی مجدد کارخانه های راکد مفتخر به دریافت عنوان کارآفرین نمونه شده است. یکی از اهداف این گروه و البته راهنمایی ها و مدیریت شخص آقای علی نژاد ، کمک به سرمایه گذاران در انتخاب بهترین مکان برای تولیدات ومحصولاتشان برای تصمیم گیری بهتر نقش بسزایی در موفقیت آنها شده است، در ضمن علاوه بر موفقیت سرمایه گذار ، به رونق مالکیت صنعتی و ایجاد اشتغال کمک شایانی نموده است. به نظر و اعتقاد ایشان فقط راه اندازی یک کارخانه کار خیلی مهمی تلقی نمی شود بلکه تأمین مواد اولیه و نیروی کار و دسترسی به بازار فروش و غلبه بر قوانین دست و پا گیر مهمتر و اساسی تر است.

معرفی سوله تاپ و خریدوفروش و رهن و اجاره املاک صنعتی

 

شعب و نمایندگی های فتح برای املاک و مستغلات صنعتی

یکی از دلایل و ویژگی‌های ممتاز سوله تاپ در راستای رفع نیازهای متقاضیان در چرخه صنعت دارا بودن شعبه‌ها و نمایندگی‌های متعلق به مجموعه‌ی املاک صنعتی فتح می‌باشد که از نمونه‌های آن علاوه براستان تهران در شهرهای تبریز و ارومیه و مشهد و یزد اشاره کرد که این خود بر قابلیت‌های معرفی ملک صنعتی در سوله تاپ در محیطی کارشناسی محور می‌افزاید و سبب رضایتمندی متقاضیان و مشتریان محترم خواهد شد.

طرق و روش‌های تماس و اخذ مشاوره با مجموعه املاک صنعتی فتح (سوله تاپ)

۱-مراجعه حضوری: کیلومتر ۸ جاده مخصوص ( لشگری) جنب تام ایران‌خودرو موسسه و املاک صنعتی فتح

۲-مراجعه نشانی اینترنتی سوله تاپ

۳-تماس تلفنی با شماره‌های ذیل:۰۲۱۴۸۲۰۰ - ۰۹۲۰۲۰۲۰۴۴۴

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز